Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím. Už několik dní mi blbne internet a to dost zvláštním způsobem. Mám internet 10Mb od UPC (jinak bych sem nepsal) a s železnou pravidelností se mi stává, že se zpomaluje na několik jednotek kb/s. Plnou rychlostí běží maximálně pár minut a pak se najednou takto zpomalí. Dokonce nepomůže restartovat modem, je třeba ho vytáhnout ze zásuvky. Po znovu zapojení zase běží pár minut slušně a pak se zase neuvěřitelně zpomalí. Vůbec se v tomo stavu nedá používat. Stránky se načítají dlouhé desítky vteřin a celková rychlost a odezva je naprosto zoufalá. Bydlím v Modřanech. Je to nějaký problém UPC, nebo mám nějaký HW problém? Předem díky za fundované reakce na můj nefundovaný dotaz.

Odesláno

Zacal bych kontrolou PC, zda to nema na svedomi nejaky program bezici na pozadi, treba i antivir.

Pak bych zkusil pres prikaz PING zjistit zda po ceste nejsou ztraty paketu a zkontroloval signal na modemu co ukazuje za hodnoty v polozce signal http://192.168.100.1

viz.: http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=4 ... e&start=22

No a nakonec je zoznost zavolat na UPC a at s ena to to aspon na dalku kouknou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Žádné změny co se týče SW na PC jsem poslední dobou nedělal.

 

Signal Acquired at 114.000 MHz

SNR: hapruje mezi 23 až 36 dB

Received Signal Strength: 5.6 dBmV

Bit Error Rate: 0.431 % (občas méně)

Modulation: 256 QAM

Connection: Acquired

Frequency: 50.8 MHz

Power Level: 36.4 dBmV

Channel ID: 22

Modulation: QPSK

 

Tak nevím, je to dobré?

Odesláno

SNR by nemelo klesnout pod 30 dB a melo by se zdrzet na stabilni hodnote (tedy pokud modem po restartu zrovna neladi).

Zkus jeste prekontrolovat privodni kabelaz k modemu a kdyz to nepomuze , tak zavolej na UPC at se na to mrknou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

nejnižší přijatelná hodnota je 32 dB, šup na technickou podporu :wink:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Mám 25M od UPC a na stolním PC to jede(proxy vypnuto) ale na netebooku běží pouze 17-18M(taky proxy off). NTB je přes router TP link 542G. Do manažera modemu UPC se dostanu ale napíše mi to v položce "signal" This feature has not been enabled in your cable modem.

Můžete mi poradit, Předpokládám že problém bude v routeru....???

Dík.

Odesláno

okud mas modem WebStar, tak si to odblokuj:

 

Jdi na tuto stránku: http://192.168.100.1/_aslvl.asp

 

Uživatelské jméno: admin

Heslo: W2402

 

Poté vybrat Acces Level 2 a znovu zadat přihlašovací údaje výše. Poté už by to mělo jít.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

OK.Dík. Toto mi to vyhodilo.......!

 

Downstream Status

Operational

 

Channel ID

15

Downstream Frequency

386000000 Hz

Modulation

256QAM

Bit Rate

55616000 bits/sec

Power Level

1.2 dBmV

Signal to Noise Ratio

38.0 dBmV

Odesláno

Na stolním PC stabilně teď kolem 20-21M a na NTB 16-17M.

25M mám nově po 10M asi 14 dní...!!!

Odesláno

Signal je vpohode,

zkus to na NTB bez routeru a uvidis, kdyz to nepomuze ,tak hledej chbyu nekde v PC, tzn. povypinat vsechny mozne bezici programy na pozadi a zkusit to znovu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community