Odesláno 24. července 2011 13 let Zdravím. Už několik dní mi blbne internet a to dost zvláštním způsobem. Mám internet 10Mb od UPC (jinak bych sem nepsal) a s železnou pravidelností se mi stává, že se zpomaluje na několik jednotek kb/s. Plnou rychlostí běží maximálně pár minut a pak se najednou takto zpomalí. Dokonce nepomůže restartovat modem, je třeba ho vytáhnout ze zásuvky. Po znovu zapojení zase běží pár minut slušně a pak se zase neuvěřitelně zpomalí. Vůbec se v tomo stavu nedá používat. Stránky se načítají dlouhé desítky vteřin a celková rychlost a odezva je naprosto zoufalá. Bydlím v Modřanech. Je to nějaký problém UPC, nebo mám nějaký HW problém? Předem díky za fundované reakce na můj nefundovaný dotaz.
Odesláno 24. července 2011 13 let Zacal bych kontrolou PC, zda to nema na svedomi nejaky program bezici na pozadi, treba i antivir. Pak bych zkusil pres prikaz PING zjistit zda po ceste nejsou ztraty paketu a zkontroloval signal na modemu co ukazuje za hodnoty v polozce signal http://192.168.100.1 viz.: http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=4 ... e&start=22 No a nakonec je zoznost zavolat na UPC a at s ena to to aspon na dalku kouknou. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. července 2011 13 let Žádné změny co se týče SW na PC jsem poslední dobou nedělal. Signal Acquired at 114.000 MHz SNR: hapruje mezi 23 až 36 dB Received Signal Strength: 5.6 dBmV Bit Error Rate: 0.431 % (občas méně) Modulation: 256 QAM Connection: Acquired Frequency: 50.8 MHz Power Level: 36.4 dBmV Channel ID: 22 Modulation: QPSK Tak nevím, je to dobré?
Odesláno 25. července 2011 13 let SNR by nemelo klesnout pod 30 dB a melo by se zdrzet na stabilni hodnote (tedy pokud modem po restartu zrovna neladi). Zkus jeste prekontrolovat privodni kabelaz k modemu a kdyz to nepomuze , tak zavolej na UPC at se na to mrknou. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. července 2011 13 let nejnižší přijatelná hodnota je 32 dB, šup na technickou podporu - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 16. srpna 2011 13 let Mám 25M od UPC a na stolním PC to jede(proxy vypnuto) ale na netebooku běží pouze 17-18M(taky proxy off). NTB je přes router TP link 542G. Do manažera modemu UPC se dostanu ale napíše mi to v položce "signal" This feature has not been enabled in your cable modem. Můžete mi poradit, Předpokládám že problém bude v routeru....??? Dík.
Odesláno 16. srpna 2011 13 let okud mas modem WebStar, tak si to odblokuj: Jdi na tuto stránku: http://192.168.100.1/_aslvl.asp Uživatelské jméno: admin Heslo: W2402 Poté vybrat Acces Level 2 a znovu zadat přihlašovací údaje výše. Poté už by to mělo jít. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 16. srpna 2011 13 let OK.Dík. Toto mi to vyhodilo.......! Downstream Status Operational Channel ID 15 Downstream Frequency 386000000 Hz Modulation 256QAM Bit Rate 55616000 bits/sec Power Level 1.2 dBmV Signal to Noise Ratio 38.0 dBmV
Odesláno 16. srpna 2011 13 let Na stolním PC stabilně teď kolem 20-21M a na NTB 16-17M. 25M mám nově po 10M asi 14 dní...!!!
Odesláno 16. srpna 2011 13 let Signal je vpohode, zkus to na NTB bez routeru a uvidis, kdyz to nepomuze ,tak hledej chbyu nekde v PC, tzn. povypinat vsechny mozne bezici programy na pozadi a zkusit to znovu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.