Návštěvník Dragokazov Odesláno 5. srpna 2011 Sdílet Odesláno 5. srpna 2011 Zdravím, rozhodl jsem se s vámi podělit o mé zkušenosti s kvalitou B2B oddělení u UPC. Někteří z vás si možná pamatují jaké jsem měl problémy se standartním fiber business internetem, ale rozhodl jsem se dám UPCčku ještě jednu šanci a kontaktoval jsem B2B oddělaní s poptávkou internetových služeb. Brzy na mou poptávku odpověděla obchodní zástupkyně a dohodli jsme se na schůzce na které jsme probrali co za služby potřebujeme (jednalo se o symetrické připojení 15/15 Mbps, 2x statická IP adresa + 1/2 racku v datacentru UPC). Při této schůzce jsme se dohodli, že mne bude asi do týdne kontaktovat s nějakou nabídkou případně technici UPC kteří budou zjišťovat možnosti napojení (u B2B přes optiku nebo WiFI), ale dlouho se nic nedělo. Asi po dvou týdnech se mi Paní ozvala s tím, že u společnosti končí a předává se to někomu jinému kdo mne bude kontaktovat a s kým to dořeším, takže jsem čekal. Uběhl asi týden a skutečně mi volal nějaký pán z UPC, že vše přebírá a jestli mám o jejich nabídku zájem, když jsem mu sdělil, že jsem stále žádnou nebídku nedostal celkem se divil a slíbil, že do konce týdne zašle cenovou nabídku. Dnes je tomu již dva nebo tři týdny od posledního kontaktu a stále nic. Dělá si UPC z firem skutečně jenom pr**l nebo jsou u B2B ještě neschopnější blbci než u maloobchodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.