Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník smirno

To je mozna pravda nicmene to nejsem nikde schopen zjistit ze to tak opravdu je.

Nemyslim si ze vygenerovat jeden email s vysvetlenim je az takovy problem kdyz muzou kazdou chvili generovat reklamni emaily.

 

Konfortni vyuctovani za srpen mi znovu neprislo.

Odpoved od UPC na stiznost je:

 

Omlouváme se Vám z předchozí komplikace s vyúčtováním. Kontrolou záznamů u Vašeho klientského účtu bylo prověřeno, že v současné době je správně zadáno doručování komfortního vyúčtování, které by mělo fungovat od příštího měsíce. V našem předchozím účtovacím systému nebylo zadáno zasílání komfortního vyúčtování do systému ČSOB ale pouze jeho odesílání e-mailem.

 

Takze snad se to pristi mesic povede, i kdyz jsem uz dost skepticky.

 

Nicmene jejich Vzhledem k neustálemu zkvalitňování péče dostava uplne novy vyznam.

Návštěvník YABAKA

Tento týden mně volala jakási slípka z KC a proč prý ruším inkaso z účtu. Tak jsem ji slušně řekl, že jsem inkaso z účtu za těch 10 let nikdy neměl, ale že jsem měl Komfortní vyúčtování, kdy se přes internetbanking automaticky načte jejich vyúčtování a to si pak zaplatím, a že se tato služba nějak vytratila a bylo by dobrý, kdyby se zase objevila. Načež slípka řekla, že o tom nic neví, popřála příjemný den a zavěsila. Co k tomu dodat :-(

Tak mě po dlouhé době přišla odpověd z klientského centra

 

Rádi bychom Vám potvrdili, že byla provedena podrobná kontrola Vašeho klientského účtu. Vyúčtování za srpen 2011 bylo z naší strany řádně vygenerováno prostřednictvím služby Komfortního vyúčtování. Dovolujeme si Vás proto požádat o ověření správného nastavení služby ve Vaší bance.

 

Děkujeme Vám za pochopení.

 

Tak teď budu otravovat zase banku. Ale myslím si že obdržím odpověď že žádné komfortní vyúčtování k mému účtu neobdrželi. A pak to bude jako u ,,blbečků na dvorku,,. UPC-,,My jsme to poslaly,, a banka ,,My jsme nic neobdržely,, :shock:

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465, CA modul
  • Plzeň
Návštěvník šmidra

Tak kauza komfortní vyúčtování opět pokračuje. Už jsem tady psala, že u mě to funguje, ale na poslední chvíli. Tak tentokrát už komfortní vyúčtování nepřišlo vůbec. dnes je 14.9. Psala jsem několik emailů a stížností, jak situaci řešit a přišel mi pouze jeden email, kde se mi omlouvají, ale nemohou ovlivnit komfortní vyúčtování, protože jde o automatickou službu a že pro mě nemají příznivější zprávy.

Vyúčtování emailem, které po nich chci a žádám prostřednictvím internetových formulářů už od čevna, mi také stále nechodí. Takže si připadám jak v absurdistánu. Chci zaplatit poctivě a prostě mi to není umožněno, protože nevím, kolik mám platit. Není jak se to dozvědět.

Co se týče nového čísla smlouvy, tak mi to v tom mailu taky potvrdili, že se opravdu mění čísla smlouvy a žádají mě, abych si změnila v bance variabilní symbol, což jsem asi před 2 dny udělala.

Mají v tom hokej a to přečíslování smluv jim asi rozhasilo celý ten jejich systém. Ale to je jejich problém, já přece nebudu platit za jejich chyby. Můžou si zkusit mi pak poslat nějaké penále...Pěkně jim to omlátím o hlavu (obrazně řečeno).

Nemáte s touto situací ještě někdo nějaké zkušenosti?

Z webu UPC:

UPC spolu s ČSOB připravilo pro své klienty novou službu - Komfortní vyúčtování. Platby za služby UPC můžete uskutečnit jedním kliknutím. Stačí mít u ČSOB nebo Poštovní spořitelny aktivní internet banking, ve kterém se Vám každý měsíc zobrazí aktuální částka za služby UPC. Nemusíte již přepisovat žádná čísla, stačí si jen vyúčtování prohlédnout, kliknout myší a vše máte zaplaceno.

Já tedy mám přímé inkaso, funguje to ve všech bankách a nemusím kliknout ani jednou :-)

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany

Ale zkontrolovat si před uhrazením nic nemůžete. U přímého inkasa čekáte na to kolik Vám strhnou, což u Komfortního vyúčtování nemusíte . Vždy vidíte kolik platíte. Pro mě výhodné, když si budu měnit častěji služby . Nemusím měnit svolení k inkasu,výši limitu atd.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465, CA modul
  • Plzeň
Návštěvník ludek
Z webu UPC:

[Já tedy mám přímé inkaso, funguje to ve všech bankách a nemusím kliknout ani jednou :-)

No to bych si nelajz povolit UPC inkaso obzvlaste kdyz vidim jaky delaji zaseky.... ve vsem - v uctovani , zmatecne (ne)informovani klientu .atd , ti tam maji prisernej chaos. Az se divim ze alespon ten internet bezi jak ma uz tak douhou dobu (me)

 

Ludek

Návštěvník šmidra

Tak vás musím informovat, že mi konečně přišla z UPC odpověď. Po asi 5 mailech (z toho jeden byl výhružný, že odejdu od UPC) mi konečně přišel napřed email s přílohou vyúčtování. Potom přišel další mail, že se omlouvají za administrativní chybu a že již zaslali komfortní vyúčtování.

Ale jestli to tak bude i příští měsíc a jeslti mi konečně budou posílat emailové vyúčtování, o tom ani zmínka. Tak se zdá,že tento měsíc už bude klid.

Co další měsíc? Už mě to fakt přestává bavit...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...