Návštěvník slavnar Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 ja dnes kolem devate dostal UBEE (kombi komfort), tv mi jede, ale nejak chaoticky... treba AXN standard ani zpravodajsky kanaly nemam (a imho bych mel mit) , ale net jede porad na 10Mbps, telefon vubec. volal jsem na infolinku a pry by to melo najet co chvila... a furt nic... takze divny, no Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45074 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník onak Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Ahoj, někde jsem tu četl, že zákazník dostane potvrzující zprávu po zadání objednávky. Přišla Vám tato SMS, pokud ano, kdy? Bylo to hned po zadání, nebo v den návštěvy technika? Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45075 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník slavnar Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 ja to objednaval telefonem, jedina sms mi dosla o potvrzeni navstevy technika. kazdopadne na lince mi rikali, ze to maji v systemu, jen se to musi automaticky prehodit a ze mam chvili pockat... tak pockam do zitra a pak je budu otravovat dal jinak ted mi rychlost spadla na toto... nic nestahuju, nesdilim a podobne Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45077 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kissman Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 zavolej na tech. line... nech si zkontrolovat urovne signalu na kanalech jestli se ti tam neco neztraci a pak samozrejme overit stav objednavky... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45078 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník slavnar Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 zavolej na tech. line... nech si zkontrolovat urovne signalu na kanalech jestli se ti tam neco neztraci a pak samozrejme overit stav objednavky... tak pry maji "interni problemy s objednavkama" a drou na tom jako negri.. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45079 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kissman Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 tedy stale viz. http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=3596 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45080 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník slavnar Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 tedy stale viz. http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=3596 evidentne Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45081 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 kašli na telefon, tam ti řeknou jenom to, abys poslal výpověď doporučenym dopisem... napiš normálně přes formulář a oni se ozvou Sorry že se tak blbě ptám, co jim tam mám přesně napsat.. to že mám lepší nabídku od netboxu ?? Nechápu proč ten NETBOX nevezmeš rovnou? A do výpovědi pro UPC nemusíš psát důvod žádný, prostě vypovídáš smouvu a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45091 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník procvi Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 kašli na telefon, tam ti řeknou jenom to, abys poslal výpověď doporučenym dopisem... napiš normálně přes formulář a oni se ozvou Sorry že se tak blbě ptám, co jim tam mám přesně napsat.. to že mám lepší nabídku od netboxu ?? Nechápu proč ten NETBOX nevezmeš rovnou? A do výpovědi pro UPC nemusíš psát důvod žádný, prostě vypovídáš smouvu a hotovo. Protože u nás na ulici ještě nejsou, ale to UPC nemusí vědět Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45104 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Ctu tady, ze tem, co technik nainstaloval novy modem a zavedl nove rychlosti, internet dlouho potom nesel, nebo hrozne pomalu. Ptam se, technik by mel odejit az po zprovozneni sluzbt, ne? Tedy zkontrolovat, zda internet jde objednanou rychlosti. nebo tomu tak neni? A vy ho u sebe ubytujete? Pokud modem běží, práce technika tím končí. Nic víc neovlivní. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2871-nov%C3%A9-rychlosti/page/30/#findComment-45109 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.