Odesláno 21. září 2011 13 let ja dnes kolem devate dostal UBEE (kombi komfort), tv mi jede, ale nejak chaoticky... treba AXN standard ani zpravodajsky kanaly nemam (a imho bych mel mit) , ale net jede porad na 10Mbps, telefon vubec. volal jsem na infolinku a pry by to melo najet co chvila... a furt nic... takze divny, no
Odesláno 21. září 2011 13 let Ahoj, někde jsem tu četl, že zákazník dostane potvrzující zprávu po zadání objednávky. Přišla Vám tato SMS, pokud ano, kdy? Bylo to hned po zadání, nebo v den návštěvy technika? Díky za info
Odesláno 21. září 2011 13 let ja to objednaval telefonem, jedina sms mi dosla o potvrzeni navstevy technika. kazdopadne na lince mi rikali, ze to maji v systemu, jen se to musi automaticky prehodit a ze mam chvili pockat... tak pockam do zitra a pak je budu otravovat dal jinak ted mi rychlost spadla na toto... nic nestahuju, nesdilim a podobne
Odesláno 21. září 2011 13 let zavolej na tech. line... nech si zkontrolovat urovne signalu na kanalech jestli se ti tam neco neztraci a pak samozrejme overit stav objednavky...
Odesláno 21. září 2011 13 let zavolej na tech. line... nech si zkontrolovat urovne signalu na kanalech jestli se ti tam neco neztraci a pak samozrejme overit stav objednavky... tak pry maji "interni problemy s objednavkama" a drou na tom jako negri..
Odesláno 21. září 2011 13 let kašli na telefon, tam ti řeknou jenom to, abys poslal výpověď doporučenym dopisem... napiš normálně přes formulář a oni se ozvou Sorry že se tak blbě ptám, co jim tam mám přesně napsat.. to že mám lepší nabídku od netboxu ?? Nechápu proč ten NETBOX nevezmeš rovnou? A do výpovědi pro UPC nemusíš psát důvod žádný, prostě vypovídáš smouvu a hotovo.
Odesláno 21. září 2011 13 let kašli na telefon, tam ti řeknou jenom to, abys poslal výpověď doporučenym dopisem... napiš normálně přes formulář a oni se ozvou Sorry že se tak blbě ptám, co jim tam mám přesně napsat.. to že mám lepší nabídku od netboxu ?? Nechápu proč ten NETBOX nevezmeš rovnou? A do výpovědi pro UPC nemusíš psát důvod žádný, prostě vypovídáš smouvu a hotovo. Protože u nás na ulici ještě nejsou, ale to UPC nemusí vědět
Odesláno 21. září 2011 13 let Ctu tady, ze tem, co technik nainstaloval novy modem a zavedl nove rychlosti, internet dlouho potom nesel, nebo hrozne pomalu. Ptam se, technik by mel odejit az po zprovozneni sluzbt, ne? Tedy zkontrolovat, zda internet jde objednanou rychlosti. nebo tomu tak neni? A vy ho u sebe ubytujete? Pokud modem běží, práce technika tím končí. Nic víc neovlivní. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.