Odesláno 19. září 2011 13 let super, asi 2 hodiny po tom co mi přišla potvrzující SMSKA, volali z UPC jak moc se omlouvají, ale nemají ani na půjčení WIfi modem. Takže nový termín dodání klasickýho modemu a následný dodání wifi modemu někdy v polovině října. SUPER.. každej operátor snad mluví za sebe, proč mi asi 3 řekli, že na půjčení skladem mají a teď mi volají, že nemají. Opravdu jednání UPC nechápu :-/
Odesláno 19. září 2011 13 let piposek napsal: Slamb napsal: zajímavý porovnání s ostatníma... nejsme na tom s uploadem nejhůř Když už sis s tím dal takovou práci, tak by bylo hodně dobré tam taky uvést standardní (neakční) ceny přepočtený na jednu měnu, třeba CZK nebo EUR. A aby to bylo ze statistického hlediska naprosto úplné, tak ještě dopsat průměrnou měsíční mzdu v jednotlivých zemích To by se teprve ukázaly věci Což je v tomto případě vcelku irelevantní. Náklady jsou všude +/- stejné. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 19. září 2011 13 let Kynio napsal: super, asi 2 hodiny po tom co mi přišla potvrzující SMSKA, volali z UPC jak moc se omlouvají, ale nemají ani na půjčení WIfi modem. Takže nový termín dodání klasickýho modemu a následný dodání wifi modemu někdy v polovině října. SUPER.. každej operátor snad mluví za sebe, proč mi asi 3 řekli, že na půjčení skladem mají a teď mi volají, že nemají. Opravdu jednání UPC nechápu :-/ Otázka je jak moc mají operátoři aktuální informace Navíc např. v Plzni můžou zařízení dojít a v Teplicích být můžou Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 20. září 2011 13 let Slamb napsal: akce s 50% slevou na FP50 platí jenom pro nový zákazníky... pokud si objednáš kromě internetu i novou službu tv, výměna modemu se neplatí... ale ja jsem v blbe situaci,mam TV,net i tel, takze neni co noveho objednat. A slevu 50% mi byla nabidnuta minule, jak jsem po roce volal po skonceni promo, ze chci dalsi slevu za TV a net, dali mi 50% slevu na standard(302.-) a 35% na net-10Mbit (321.-) na 12m, nebo jsi mohl vybrat 50% slevu na 50Mbit na 4 mes za 400.-.... Kdyby to nahodou neslo, tak zrusim telefon a obratem objednam Komfort + tel, to by slo ne?
Odesláno 20. září 2011 13 let tak v Sokolove stabilne OK. Viz podpis... Modem jsem dostal Cisco EPCko, a technik povidal ze zadne jine radeji nedavaji, ze stoji za ho*no. Upraveno 20. září 2011 13 let uživatelem kissman
Odesláno 20. září 2011 13 let Marek-26 napsal: piposek napsal: Slamb napsal: zajímavý porovnání s ostatníma... nejsme na tom s uploadem nejhůř Když už sis s tím dal takovou práci, tak by bylo hodně dobré tam taky uvést standardní (neakční) ceny přepočtený na jednu měnu, třeba CZK nebo EUR. A aby to bylo ze statistického hlediska naprosto úplné, tak ještě dopsat průměrnou měsíční mzdu v jednotlivých zemích To by se teprve ukázaly věci Což je v tomto případě vcelku irelevantní. Náklady jsou všude +/- stejné. Náklady možná ano, ale prodejní cena rozhodně ne-e. Tím tuplem v závislosti na průměrnou měsíční mzdu v dané zemi...
Odesláno 20. září 2011 13 let Mě UPC udělalo to, že jsem měl UPC FIBER 30 za 503,- (Brno-Slatina), bylo mi řečeno že tento tarif bude platit napořád, ale za srpen mi přišla faktura s částkou přes 700,-. Tak mi paní co sem s ní uzavíral smlouvu a dnes už u UPC není poradila, že je mám postrašit taky konkurencí. Tak jsem dnes volal na UPC linku že tento tarif co jsem měl mi už nabídnout nemůžou. Já jsem se ohradil tím že za 30Mb nebudu platit 800,- když balíček 60Mb s telkou je levnější a že mi konkurence nabídla lepší cenu. Paní že mě přepojí na výpovědní oddělení, čekal jsem minutu a pak se hovor přerušil.. tak jsem se na to vybodl a objednal si ten 25Mb za 399 na rok i když budu platit 100 za snížení rychlosti.. bože proč nemají aspoň pobočky.
Odesláno 20. září 2011 13 let 25M za 399 platí jenom pro nový objednávky služby internet... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 20. září 2011 13 let Já zatím dopadl blbě - včera ráno po 9 hod. mi technik na nový balíček 60M nainstaloval telefon s modemem Motorola SBC6120E - telefon funguje, ale internet doteď ani náhodou - po 5 telefonátech mi stále na technickém tvrdí, že mají nějakou chybu v systému, modem má chybnou konfiguraci a nedokážou mi říci, kdy to opraví - předávali to na ústřednu
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.