Odesláno 21. září 2011 13 let trosku upravim toto tvrzeni... pokud modem bezi, je registrovany a urovne signalu jsou v poradku, pak pro nej prace konci...
Odesláno 21. září 2011 13 let Ten signál jsem bral jako samozřejmost Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 21. září 2011 13 let jelikoz se v IT prostredi pohybuju a podnikam nekolik let, jsem zvykly na pravidlo "udelej si sam" tedy jak technik utekl, volal jsem na tech. line kde sem si urovne signalu overil s technikem site (jeho udaje namerene vuci mym udajum z modemu). Tak jsem zjistil ze mam krapet utlum na jednom z kanalu a tak sem vedel jeste pred zprovoznenim sluzby, ze budu mit download o par mb dole... mno a jak to vypada ted, to je vided v podpisu od technika na miste se nic nedozvite (od nekterych neco jo, ale je jich malo)
Odesláno 22. září 2011 13 let kašli na telefon, tam ti řeknou jenom to, abys poslal výpověď doporučenym dopisem... napiš normálně přes formulář a oni se ozvou Sorry že se tak blbě ptám, co jim tam mám přesně napsat.. to že mám lepší nabídku od netboxu ?? Nechápu proč ten NETBOX nevezmeš rovnou? A do výpovědi pro UPC nemusíš psát důvod žádný, prostě vypovídáš smouvu a hotovo. Protože u nás na ulici ještě nejsou, ale to UPC nemusí vědět Tak jsem to nakonec uhrál na 25Mb za 475,- na rok.. a za rok se budu handrkovat znova, už se těším
Odesláno 22. září 2011 13 let Zdarec kucí,přecházel jsem také z Fiber 25 na balíček Komfort+ tzn.120/10 a to formou objednání přes net.15.9 přišel technik prskl mi Cisco 3212 a se slovy do hodiny to pojede,odešel.Z hodiny byl týden,na info centru byli z toho tumpachoví a tak mi po 4 dnech poslali velice šikovného technika,který zkusil jiný modem,dal novou zásuvku,nové koncovky kabelů,proměřil trasu i rozvodnice,vše v normě a modem stále po registraci padal.Další 3 dny trvalo než ve spolupráci s nejvyššíma na UPC tzn. dnes, se to rozjelo.Důvod?Ten kdo zadával službu do systému si spletl údajně Karvinou s Prahou a Darwin neuměl tuto službu aktivovat.Nicméně net už frčí na speednetu server Brno hodnoty 117/10 ping 21ms.
Odesláno 23. září 2011 13 let kašli na telefon, tam ti řeknou jenom to, abys poslal výpověď doporučenym dopisem... napiš normálně přes formulář a oni se ozvou Sorry že se tak blbě ptám, co jim tam mám přesně napsat.. to že mám lepší nabídku od netboxu ?? Nechápu proč ten NETBOX nevezmeš rovnou? A do výpovědi pro UPC nemusíš psát důvod žádný, prostě vypovídáš smouvu a hotovo. Protože u nás na ulici ještě nejsou, ale to UPC nemusí vědět To je pro UPC fakt strašně těžký vědět, kde má konkurence pokrytí
Odesláno 23. září 2011 13 let Dnes tu byl chlapík, bez zeptání vtrhnul do bytu aniž by se vyzul, nevím jak věděl, že přípojka je tam kam šel, na drzo si položil krabičku a papíry na moji hifi sestavu, alespoň, že se švihnul do držáku na kolo, když měnil modem. Podepsal jsem papíry a zdrhnul pryč. Říkal nevypínat modem a čekat!!!! čekám čekám a nakonec sem se teď v půl 3 nasral a šel modem resetovat. Ještě že jsem to udělal, net frčí, zatím ale pouze starých 27Mbit.. do kdy má naskočit plná rychlost?
Odesláno 23. září 2011 13 let Tak dnes tu byl technik, zapojil modem Cisco EPC3212 a říkal, že Internet možná nepojede až 5 hodin. Po dvou hodinách naběhl, rychlost je OK. Zatím spokojenost. Přikládám naměřené rychlosti:
Odesláno 23. září 2011 13 let v tom papíru co ti dal (zakázkový list) máš napsaný jaký internet? Původní rychlost? nebo tam máš už vypsaných 60Mbit?? já tam mám starých 25Mbit..nevím proč, když jsem chtěl 120mbit
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.