Přejít na obsah

Nové balíčky TV+internet vs. staré


Návštěvník Roman1

Doporučené příspěvky

Co očekáváte od vlastnění modemu? Myslíte si, že UPC připustí libovolně měnit nastavení modemu ve své síti?

No a co by jsi chtěl konfigurovat? U wifi modemů si můžeš měnit SSID, heslo a další věci jako u nějakého základního routeru. Ostatní věci sjsou víceméně napevno.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník zby
U samoinstalací DVB-C vám box přiveze technik a platí standartní časový slot, u modemů to bude dle mě stejné.

 

Tak jestli to bude takto, tak za stejnou službu, stejně provedenou jako doposud (tj. např. výměna modemu technikem), bude UPC chtít 250 Kč navíc. Tak to je opravdu pěkný způsob, jak vyjít vstříc zákazníkům. A pokud by si to chtěl člověk udělat sám, tak stejně bude čekat na technika (který stejně bude muset přijet).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA
Určitě netoužím měnit nastavení, tomu vůbec nerozumím. :)

Akorát se mi nechce platit pronájem. Cena modemu 1299,- se při měsíčním pronájmu 49,- vrátí za cca 26 měsíců - jistě, modem může po 2leté záruce kleknout, ale zatím modemy, které jsem měla (nebo mí rodiče), slouží už o dost víc než 2 roky... takže pravděpodobnost, že se to vyplatí, je.

Nevím no, je to ještě na zvážení...

Modem může kleknout i v záruce a je otázkou, jestli se v případě odkoupení nebude postupovat v regulích zákona, což je 30 dní lhůta na opravu. A to by se pak opravdu vyplatilo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA
Předpokládám, že po dobu případné opravy modemu v záruce bude zákazníkovi poskytnut dočasně jiný...

Čistě teoretická úvaha, jak bude poskytnut? Zákazník někam pošle ten vadný (a což když ani nebude vadný, ale chyba bude jinde?) a dostane nový, pak zase odešle ten nový a přijde mu starý? Nevím, ale u pronájmu je to mnohem jistější, když se něco rozbije, tak si to z UPC přijedou opravit ke mně a o nic se nestarám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na teoretickou otázku mám "teoretickou" odpověď.

Zavoláte na UPC, že Vám nejde internet a oni s Vámi naplánují servis. Technik přijede a zjistí, že je vadný modem. Tak ho v rámci záruky vymění.

Řekl bych, že to bude v zásadě stejné jako nyní :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

K zakoupenému zařízení ale technik jezdit nemusí. Maximálně nějaká sběrná služba, která modem vyzvedne a až bude opravený, tak ho doveze zpátky. A výměna zakoupeného zařízení kus za kus může nastat až u neopravitelné vady, stejně jako je tomu u jiné spotřební elektroniky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...