Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

mám takový menší problém, jsou to 4 dny co jsem si pořídil balíček Kombi Komfort+ (120/10). Chvilku to jelo při maximální rychlosti 80/10 ale včera se to snížilo na katastrofální minimum.. viz obrázek. Nemáte někdo stejné problémy? popř. nějaké návody co by mohlo pomoci??

1501384386.png

Děkuji za možnou pomoc.

Odesláno

pokud nezabral restart modemu a na jinym počítači je to stejný, pak se podívat na http://web.upc.cz/vypadky/

když ani tam nic, tak klientský...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No na http://web.upc.cz/vypadky/ je to v klidu .. a na třech notebocich to mam stejne.. :( asi budu muset vice spamovat UPC.. dik

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community