Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdraví všechny. Mátě někdo už nejaké zkušenosti s restartem modemu u tohoto tarifu připojení? Když u mě proběhne( třeba nechtěný - vypnutí el.proudu) tak inicializace respektive opětovné připojení a fungování internetu trvá pomalu dvě hodiny. :? Je toto normální?? :shock:

Upraveno uživatelem Badis

Odesláno

internet by měl po restartu modemu najet cca do minuty...

• -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Hm, tak to je asi někde nějaká chyba. :? Mám ubee modem. Bliká na mě modře a zeleně... hřeje se to. :evil: No, je objednaný technik, tak uvidíme. :roll:

Odesláno

Modem Ubee EVM 3206 - Restart možná trvá pár minut, ale není to tak hrozné.

Určitě to je míň než 10 minut, možná jen 5.

Zkusím vysledovat jak to problikává a popsat. Nikde jsem zatím nic nenašel.

Odesláno

Zdravím všechny. Tak jsem měl doma šikovného technika. :wink: Prohlídka a výměna konektorů-NIC! Výměna modemu-NIC! Připojení technikova notebooku-NIC Kontrola společné krabičky (rozvodu v přízemí)-NIC! Výměna zdroje modemu-BINGO!!!!! :lol: Teď už po restartu do minuty spojení navázáno. Tak kdyby náhodou někdo řešil něco podobného ,je to třeba jedna z možností. :wink:

Odesláno

To moc šikovný nebyl ,když hledal závadu od nejsložitější po nejjednodušší možnost. :lol: Oni většinou nosí více modemů tak zdroje zkouší hned měnit.

Odesláno

Pořadí nevadí. Hlavně že je výsledek. 8) Ale ten zdroj by mě věru nenapadnul. :shock: Asi toho tam číňan namotal málo nebo moc. :D Ale že je ten modem na to tak citlivý :?

Odesláno

Hm tak jsem to nějak přechválil. Stejný modem ( vyměněn za stejný typ a značku) a stejny problém. Po týdnu radosti zase starost. :evil: Neřeší někdo stejný problém?? Už mě napadá jen že modem je citlivý na kolísavé napětí v zásuvce. A když se to zhoupne tak internet blbne. Nejede naplno. A jen modem si vesele bliká jako barevná hudba :roll:

Odesláno