Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdraví všechny. Mátě někdo už nejaké zkušenosti s restartem modemu u tohoto tarifu připojení? Když u mě proběhne( třeba nechtěný - vypnutí el.proudu) tak inicializace respektive opětovné připojení a fungování internetu trvá pomalu dvě hodiny. :? Je toto normální?? :shock:

Upraveno uživatelem Badis

Odesláno

internet by měl po restartu modemu najet cca do minuty...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Hm, tak to je asi někde nějaká chyba. :? Mám ubee modem. Bliká na mě modře a zeleně... hřeje se to. :evil: No, je objednaný technik, tak uvidíme. :roll:

Odesláno

Modem Ubee EVM 3206 - Restart možná trvá pár minut, ale není to tak hrozné.

Určitě to je míň než 10 minut, možná jen 5.

Zkusím vysledovat jak to problikává a popsat. Nikde jsem zatím nic nenašel.

Odesláno

Zdravím všechny. Tak jsem měl doma šikovného technika. :wink: Prohlídka a výměna konektorů-NIC! Výměna modemu-NIC! Připojení technikova notebooku-NIC Kontrola společné krabičky (rozvodu v přízemí)-NIC! Výměna zdroje modemu-BINGO!!!!! :lol: Teď už po restartu do minuty spojení navázáno. Tak kdyby náhodou někdo řešil něco podobného ,je to třeba jedna z možností. :wink:

Odesláno

To moc šikovný nebyl ,když hledal závadu od nejsložitější po nejjednodušší možnost. :lol: Oni většinou nosí více modemů tak zdroje zkouší hned měnit.

Odesláno

Pořadí nevadí. Hlavně že je výsledek. 8) Ale ten zdroj by mě věru nenapadnul. :shock: Asi toho tam číňan namotal málo nebo moc. :D Ale že je ten modem na to tak citlivý :?

Odesláno

Hm tak jsem to nějak přechválil. Stejný modem ( vyměněn za stejný typ a značku) a stejny problém. Po týdnu radosti zase starost. :evil: Neřeší někdo stejný problém?? Už mě napadá jen že modem je citlivý na kolísavé napětí v zásuvce. A když se to zhoupne tak internet blbne. Nejede naplno. A jen modem si vesele bliká jako barevná hudba :roll:

Odesláno

tak si tam na zkoušku strč přepěťovou ochranu, tim nic nezkazíš :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Slamb- Taky možnost. Mě napadlo že modem se napájí ze stejné zásuvky jako PC. A počítač má taky nějaký odběr. Jenže s tím by snad měl výrobce počítat,že napájení bude zapojeno na stejném kabelu jako PC. Nebo aspoň poblíž. No každopádně je objednán technik. Uvidíme co bude dál. Jak je to s reklamacemi? Třikrát a dost? :shock:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community