Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Budu rušit služby UPC. Nevim jak moc infolinka bude trvat na vrácení modemu na adresu firmy LICY. Přesto se chci zeptat, jestli někdo ví, jestli se lze domluvit na vrácení technikovi. Kauzu "vrácení modemu a exekuce" je mi známá. Díky za příspěvky.

Odesláno

Dobrý den, určitě to lze. Počítejte s výpovědní lhůtou a tím, že technik to může vyzvednout jen na té adrese kde byly služby a to od 1. do 7. dne od ukončení smlouvy. Pošlete výpověď např. teď a výpovědní lhůta Vám poběží do 30.10. 2011 a v termínu od 1.11. do 7.11 v pracovní dny je možno plánovat vyzvednutí s technikem. Popř. stačí poslat poštou a podací lístek poslat nascanovaný na UPC a po měsíci se dotázat zda vše OK. :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Hlavně technika nenechejte odejít bez potvrzení, že to převzal :) // Případně podací lístek dobře opatrujte následujících pět let.

Odesláno

Toto jiz mozne neni, pouze za poplatek asi 1000 Kc. Vsechna zarizeni se musi poslat na adresu Licy.

Odesláno

No pokud to pise Marek-26, tak bych mu veril.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vrátit zařízení technikovi je možné pokud se splní co jsem psal výše. A v rámci odpojení služeb v rozvodné skříni je to zdarma.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Bylo to tak, ale zmenilo se to. Ale verte si komu chcete...

Odesláno

A pak se to zase změnilo =) Pokud mi nevěříte, napište přes formulář dotaz na UPC :o)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Popř. stačí poslat poštou a podací lístek poslat nascanovaný na UPC a po měsíci se dotázat zda vše OK. :)

 

No... toto sebemrkačství před UPC je nad rámec právního pořádku, ba co víc, nad rámec lidské důstojnosti. Pamatuji se, že se tu řešilo, že někdo poslal zařízení UPC (nebo Licu), a jeden řekl, že nic nedostal a druhý, že to poslal a že má srvzenku a že to prý nestačilo... tak to snad né. Mám stvrzenku a bodka.

 

Co je to za blábol posílat naskenovaný lístek UPC a ještě se po měcíci se dotazovat zda je vše OK? Co to zde Marek-26 mele? Já vím, že nežijeme v právním státě (žijeme v polo-právním státě), ale snad takováto primární debilina nespadá pod mafiánská chapadla a je řešitelná standardní cestou - mám stvrzenku o odeslání a bodka.

Odesláno

tak snad je logický, když odesílám zařízení za pár tisíc, že se radši zeptám, jestli je všechno ok, aby se daly případný komplikace řešit co nejdřív...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community