Přejít na obsah

Výpověď smlouvy -> Infolinka -> vrácení modemu technikovi


Doporučené příspěvky

čaute,

dnes jsem zjistil (ne vlastní vinou) , že mám podobný problém:

dopis s výpovědní smlouvou jsem odeslal 25.9. s dodákem a neuvědomil jsem si, že v pátek je státní svátek, takže mi

dodák došel domů s datem převzetím 1.10. říkám si super, platit měsíc + měsíc ve výpovědní lhůtě, tak jsem to už neřešil

a říkal si, že se domluvím s lidma co budou bývat místo nás na bytě a zkusíme to nějak spytlíkovat...

jenže upc bylo rychlejší než já a ti lidi se zřejmě nějak přihlásili k upc a upc (jelikož měli zřejmě mou výpověď na stole) jim to povolilo, mě došlo

vyúčtování tak jak každý měsíc 4. takže jsem to opět nějak neřešil....jenže

dnes (11.10.) mi došel email s tím, že upc 4.10. vypovědělo se mnou smlouvu (aniž by mne nějak upozornilo na to, že žádná měsíční výpovědní

lhůta neběží) a že mám vrátit modem...takže 7 dní, během kterých jsem měl poslat modem a modem stále u mne doma...

samozřejmě, že ho hned pošlu...ale chtěl jsem se informovat jak postupovat, zdali mě skáčou penále či ne...nevíte

předem děkuji za vaši odpověď

Návštěvník lejno
čaute,

dnes jsem zjistil (ne vlastní vinou) , že mám podobný problém:

dopis s výpovědní smlouvou jsem odeslal 25.9. s dodákem a neuvědomil jsem si, že v pátek je státní svátek, takže mi

dodák došel domů s datem převzetím 1.10. říkám si super, platit měsíc + měsíc ve výpovědní lhůtě, tak jsem to už neřešil

a říkal si, že se domluvím s lidma co budou bývat místo nás na bytě a zkusíme to nějak spytlíkovat...

jenže upc bylo rychlejší než já a ti lidi se zřejmě nějak přihlásili k upc a upc (jelikož měli zřejmě mou výpověď na stole) jim to povolilo, mě došlo

vyúčtování tak jak každý měsíc 4. takže jsem to opět nějak neřešil....jenže

dnes (11.10.) mi došel email s tím, že upc 4.10. vypovědělo se mnou smlouvu (aniž by mne nějak upozornilo na to, že žádná měsíční výpovědní

lhůta neběží) a že mám vrátit modem...takže 7 dní, během kterých jsem měl poslat modem a modem stále u mne doma...

samozřejmě, že ho hned pošlu...ale chtěl jsem se informovat jak postupovat, zdali mě skáčou penále či ne...nevíte

předem děkuji za vaši odpověď

Nechápu o jakých lidech to píšeš? Je tady poskytovatel služeb (UPC) a uživatel (TY), nikdo jiný.

 

Pokud jde o výpověď ze strany UPC, tak k tomu musí být důvod (jaký to byl?), jinak nelze. Pouze uživatel může vypovědět bez udání důvodu.

ok, díky za pomoc...

teď jsem se dočetl v upc všeobecných obchodních podmínkách toto:

 

2.7.1. Výpověď Smlouvy

Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě. Výpovědní lhůta začne běžet

první den následujícího měsíce po tom, co nám doručíte Vaši výpověď Smlouvy.

 

což de facto potvrzuje vaše komentáře ;)

Pokud koncove zarizeni vratis do jednoho mesice, tak by se nic stat nemelo, za tech 7 dni to stihne malokdo.

výpovědní lhůta je minimálně 30 dnů, těch 7 dnů se bere až po nich, ne? to musí stihnout i bezrukej / beznohej :shock:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Jasne, ale proc bych jim mel vracet zarizeni ve vypovedni lhute, kdy me sluzba jeste funguje, to bych okradal sam sebe.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Zeptám se ! Jak zrušit služby UPC abych se vyhnul veškterým problémům? Netbox mně nabídl 60mb/s a odchozí 30mb/s v noci(100/100) za 445 Kč což je skvělá částka

momentálně mám u UPC 32mb/s + TV za 470 Kč a prostě mně přišlo,že domácí firma bude lepší řešení protože jsem chtěl přejít na 60mb/s u nich ale nutili mně modem za 1299 nebo 650 výměna ..a další 2 roky 49kč za modem a prostě jsem si to spočítal a je to blbost..ale zpět k věci..

 

Asi podám písemnou výpověď ..to je jasný..

Mám se dožadovat v ní přesné adresy kam poslat zařízení? A teď kdy poslat zařízení ? a hlavně pokut je odešlu tak mně napadlo,že pošlu společně se zařízením dopis kde se budu dožadovat potvrzení o převzetí a následné odeslání emailu /písemnou formou že došlo v pořádku a převzali ho ..Pač nehodlám se s někým soudit kvůli modemu a podobné prkotině ..Celé zabalování si ještě radši nafotím na mobil a na poště nafotím odesílání abych měl případné důkazy..pač když jsem četl na různých forech co se děje mám strach to vypovědět ale tak pudu do toho ..

Konec konců UPC na konec dá samo vědět že je vše OK a že končíme spolu?

 

Byl jsem u UPC 7 let ..jsem celkem spokojený,ale do budoucna optika je optika a hlavně UPC nemá šanci konkurovat v Uploadu ..a hlavně když čtu jejich praktiky je mně z toho trošku i zle..doufám že to všechno dopadne dobře ..všechno budu dokumentovat a radši si to nechám dlouhou dobu schované ..Hlavně mně jde o ten modem a setobox..Někde jsem četl že by proto i dojel technik ale to se asi nedožádám že? ..co mám udělat proto aby to všechno bylo OK prosím poraďte :) ..

Návštěvník lejno

Pokud dáš výpověď, tak ti UPC odpoví a sdělí všechny náležitosti. Jinak pozdravuj optiku u Netboxu a dobře se podívej, jak na ni bude u tebe v bytě technik cvakat RJ45 :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...