Přejít na obsah

Výpověď smlouvy -> Infolinka -> vrácení modemu technikovi


Doporučené příspěvky

Uznávám, že jsem si neuvědomil prodlení kvůli svátku. Přesto žiju v domnění, že alespoň po stejném městě se doručuje do druhého dne. Uvidíme no, rozhodně se do placení nepohrnu a zvážím všechny možnosti. Každopádně jsem rád, že u UPC končím. Byla to příšerná zkušenost a opravy linky jsem se za x měsíců nedočkal. Nečekám, že mi výjdou vstříc a datum ukončení smlouvy upraví, to by nebylo UPC. Je to ale málá výhra za ztrátu zákazníka.

Návštěvník lejno

Popisuješ tady jenom situaci, kterou sis (zřejmě vlastní nevědomostí) zavinil sám. A možná příště bude lepší, když ti poradí nějaký právník, protože pak budeš vědět, že nejenom včasné odeslání výpovědi, ale i formou doručenky je to, co bys měl udělat. Jedině pak totiž nebude pochyb, kdy fa UPC tvoji výpověď převzala (a jestli to v UPC někdo rozlepil a četl později, už nemá na nic vliv).

Mimochodem do placení by ses hrnout měl, protože prodej pohledávky je pro UPC to nejmenší a naopak tobě začne běh na dlouhou trať, kde tě v cíli čeká jenom prázdná peněženka...

Jestli mluvíš o pracovnících UPC, tak to bych vám rád poskytl komunikaci ohledně 2. STB, který jsem si neobjednal a byl mi účtován. 3 pracovníci UPC, 3 různé odpovědi a 3 různé pokyny k řešení, které si odporovaly.

Ano, s dodejkou (doručenkou) jsem poučen. Škoda, že UPC více nepracuje se zákazníkem a snaží se jen urvat, co se dá. Myslím si, že způsob vypovězení smlouvy je diskutabilní v tom, jakou formou se musí podat a zákazník nemá možnost zajistit převzetí, ale musí spoléhat, že k převzetí dojde. Toto je slabé místo celého problému.

nj, několik různejch odpovědí na stejnou otázku je obvyklej jev, posílání výpovědi poštou jako v pravěku je v dnešní době celkem těžkej úlet :roll: tohle upc zmáknutý nemá, no :?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Návštěvník lejno
Jestli mluvíš o pracovnících UPC, tak to bych vám rád poskytl komunikaci ohledně 2. STB, který jsem si neobjednal a byl mi účtován. 3 pracovníci UPC, 3 různé odpovědi a 3 různé pokyny k řešení, které si odporovaly.

Ano, s dodejkou (doručenkou) jsem poučen. Škoda, že UPC více nepracuje se zákazníkem a snaží se jen urvat, co se dá. Myslím si, že způsob vypovězení smlouvy je diskutabilní v tom, jakou formou se musí podat a zákazník nemá možnost zajistit převzetí, ale musí spoléhat, že k převzetí dojde. Toto je slabé místo celého problému.

Pokud ti byla nesprávně účtovaná částka, máš okamžitě napsat reklamaci a když ji firma UPC nevyřídí, tak stížnost na ČTÚ. To jsou základní věci, které by měl uživatel služeb elektronických komunikací znát (ostatně se to netýká jenom UPC, ale třeba i mobilních operátorů apod.).

Co se týká výpovědi ze smluvního vztahu, tak skutečně nevidím nic závadného na písemné formě, když i uzavřená Smlouva je ve stejné podobě. Navíc takto se postupuje prakticky všude (snad s vyjímkou Arábie, kde stačí 3x říct "zapuzuji" a smluvní vztah končí).

Psaná forma je samozřejmě v pořadku, o tom ale řec nebyla. Osobně jsem sepsal smlouvu a po zkušenostech s UPC bych také rád osobně věc uzavřel.

Navádíte k použití opravných prostřeků, které dnes dělají práci za poskytovatele služeb, ale bohužel to tak je a často není jiná cesta než pře ČTÚ, Svaz spotřebitelů, odpory. Není nic snažšího, než zákazníka odbýt a počkat si na rozlousknutí dozorujícího orgánu. Nějak ale UPC na prohrané soudní spory vidělat musí :)

Návštěvník lejno

Žádný poskytovatel služeb elektronických komunikací nebude čekat na stanovisko státního orgánu a riskovat (zbytečně) sankce. Takový nesmysl může napsat jenom ten, kdo nemá o podnikání v daném oboru ani potuchy. Ale mnohdy je názor uživatele v rozporu se skutečností a byť si uživatel myslí, že má pravdu, tak ji prostě nemá. Takže bez znalosti věci se jednostranné závěry dělat nedají, i když občas má někdo pocit, že plivnout si na poskytovatele je IN (aneb zcestný český folklór).

Nepište nesmysly a soudy. Už si protiřečíte. Tato jednostranná obhajoba poskytovatelů mě vůbec nedojala. Mluvíte obecně a snažíte se generalizovat. Nezajímá mě, co děláte nebo jaké máte zkušenosti z telco byznysu, to si nechte na poradu, až se dostanete k bodu How to fuck the EU.

 

Jelikož se debata odklonila od tématu, jen upřesním, že jsem ptal na situaci kolem opožděného převzetí písemné výpovědi. Zda někdo uspěl s žádostí o dřívější ukončení služeb. Hledal jsem pouze informaci, která by mi usnadnila další řešení. Všeobecně známé kauzy kolem platebních příkazů pomohly stovkám lidí. OK, odeslat výpověď 26.9. bylo pozdě nebo ne?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...