Přejít na obsah

Výpověď smlouvy -> Infolinka -> vrácení modemu technikovi


Doporučené příspěvky

Návštěvník lejno
No vidíš a to by měli posílat automaticky.UPC jsou dobytci.

Za příplatek ovšem. Jinak není důvod, aby se na bývalého klienta vynakládaly další finanční prostředky, když ten už stejně žádným přínosem pro UPC není.

Návštěvník lejno

Ano, spousta bývalých klientů se opravdu chová jako dobytek a myslí si, že může svévolně krást (protože nevrácení zařízení je prachsprostá krádež). A na ty se musí jít se vší důsledností. Ostatně žádný jiný provider jim to taky trpět nebude a třeba Netbox automaticky zabaví vratnou kauci a je po ptákách.

Návštěvník bufalobil

Ano bohužel jsou mezi námi i jedinci kteří kradou(zloději) a také ti kteří nejsou schopni pochopit psaný text(idioti). UPC se snaží co nevíce znepříjemnit vrácení zařízení, tomu rozumím a ikdyž se mi to nelíbí tak to respektuji. To co se mi hrubě nelíbí je, že poté co zařízení vrátím nedostanu o tom potvrzení. Současně se může stát že za pár let mě začne otravovat inkasní agentura, že jsem zařízení nevrátil přesto ,že jsem tak učinil. Prostě slušná firma, takové potvrzení sama od sebe vystaví,přesto že klient u nich končí(nikde není psáno že se třeba někdy nevrátí). Bohužel firma UPC se chová jako dobytek tak to prostě nedělá. Už tomu rozumíš?

Tady nejde o nějaké potvrzení nebo boj o to kdo je větší zloděj. Tady jde o systémové nastavení té firmy a to zda je prozákaznicky orientovaná či nikoliv.

Samozřejmě to souvisí s monopolem v rámci daného místa anebo služeb. Pokud tam je kabel jeden dva anebo žádný, případně to lze vzduchem.

Nutno uznat, že v poměru cena/výkon nemá UPC konkurenci. Ovšem co se týče zákaznického servisu je to horší. Resp. jak kdy. Pro nového zákazníka, který si navíc služby objedná po internetu obvykle vše funguje bezchybně (objednání, instalace, spuštění služeb). Horší to ovšem je pokud věci nefungují tak jak mají, případně chce zákazník něco změnit, anebo požaduje nestandardní operaci, ikdyž i to se poslední dobou zlepšuje. Ale tím, že zákazníkovi ukončení služeb ztěžuje a nedá mu možnost výběru jak zapůjčené zařízení vrátit, když nemá vlastní pobočky a toto zařízení nadhodnocuje a navic neadekvátně navyšuje o sankce ať se potom nediví, že to generuje negativní ohlas na firmu samotnou.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal bridge, 4x CA modul
  • Praha
Návštěvník lejno
Ano bohužel jsou mezi námi i jedinci kteří kradou(zloději) a také ti kteří nejsou schopni pochopit psaný text(idioti). UPC se snaží co nevíce znepříjemnit vrácení zařízení, tomu rozumím a ikdyž se mi to nelíbí tak to respektuji. To co se mi hrubě nelíbí je, že poté co zařízení vrátím nedostanu o tom potvrzení. Současně se může stát že za pár let mě začne otravovat inkasní agentura, že jsem zařízení nevrátil přesto ,že jsem tak učinil. Prostě slušná firma, takové potvrzení sama od sebe vystaví,přesto že klient u nich končí(nikde není psáno že se třeba někdy nevrátí). Bohužel firma UPC se chová jako dobytek tak to prostě nedělá. Už tomu rozumíš?

Neznám nikoho, kdo by odesílal jakési potvrzení o tom, že převzal zásilku. Je to úplně stejná věc, jako když např. pošleš odvolání k soudu a pak by jsi čekal, že ti oni sami od sebe pošlou potvrzení, že něco převzali. Naprostý nesmysl. Odesílatel má potvrzení z pošty o odeslání, což v pohodě stačí (nějaké konspirační teorie o nevěrohodnosti obsahu zásilky, jak zaznělo výše, jsou úplně mimo). Doufám, že teď už to chápeš i ty sám...

Návštěvník lejno
Tady nejde o nějaké potvrzení nebo boj o to kdo je větší zloděj. Tady jde o systémové nastavení té firmy a to zda je prozákaznicky orientovaná či nikoliv.

Samozřejmě to souvisí s monopolem v rámci daného místa anebo služeb. Pokud tam je kabel jeden dva anebo žádný, případně to lze vzduchem.

Nutno uznat, že v poměru cena/výkon nemá UPC konkurenci. Ovšem co se týče zákaznického servisu je to horší. Resp. jak kdy. Pro nového zákazníka, který si navíc služby objedná po internetu obvykle vše funguje bezchybně (objednání, instalace, spuštění služeb). Horší to ovšem je pokud věci nefungují tak jak mají, případně chce zákazník něco změnit, anebo požaduje nestandardní operaci, ikdyž i to se poslední dobou zlepšuje. Ale tím, že zákazníkovi ukončení služeb ztěžuje a nedá mu možnost výběru jak zapůjčené zařízení vrátit, když nemá vlastní pobočky a toto zařízení nadhodnocuje a navic neadekvátně navyšuje o sankce ať se potom nediví, že to generuje negativní ohlas na firmu samotnou.

Co to je za blábol? Jaký výběr, kde by něco vracel? Jednou má UPC sklad v Nymburku (LICA), tak se to vrací tam a hotovo. Třeba satelitní DIGI má sklad v Brně, tak to vracíš tam (a to ještě s tím, že musíš sám demontovat satelitní anténu a spolu s přijímačem to do Brna odvézt nebo využít přepravce, protože cca metrová parabola se do balíku nevleze). A komu se to nelíbí, tak nemá do smluvního vztahu s operátorem vůbec vstupovat.

Návštěvník ski1961

Neznám nikoho, kdo by odesílal jakési potvrzení o tom, že převzal zásilku. Je to úplně stejná věc, jako když např. pošleš odvolání k soudu a pak by jsi čekal, že ti oni sami od sebe pošlou potvrzení, že něco převzali. Naprostý nesmysl. Odesílatel má potvrzení z pošty o odeslání, což v pohodě stačí (nějaké konspirační teorie o nevěrohodnosti obsahu zásilky, jak zaznělo výše, jsou úplně mimo). Doufám, že teď už to chápeš i ty sám...

 

 

Poslyš, zcela mimo jsi pouze TY !! To, co zaznělo výše není žádná konspirační teorie, ale naprostá realita, protože tu dotyčnou znám a není jediná, stačí si přečíst FB stránku, která se tímhle zvěrstvem zabývá. Ano, je mnoho těch, kteří na vrácení kašlou a ti at pak nesou následky, ale ti, kteří zařízení vrátili a přesto jsou tímhle svinstvem postiženi, tak pro to není žádná omluva.

Návštěvník lejno

Je to pouze konspirační a naprosto nesmyslná teorie, protože pokud by to takto skutečně fungovalo, tak klidně pak může člověk tvrdit, že mu v obálce od soudu nepřišlo předvolání nebo rozsudek, ale blahopřání do Nového roku :D Ve skutečnosti to tak pochopitelně nefunguje a doklad z pošty každý soud uzná jako zcela hodnověrný a plně dostačující důkaz.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...