Slamb Odesláno 12. října 2012 Sdílet Odesláno 12. října 2012 do budoucna optika je optika a hlavně UPC nemá šanci konkurovat v Uploadu a upc valí přes co? šanci konkurovat s uploadem má, ale nevyužívá ji, stojí to prachy a moc se jim do toho nechce Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58173 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 12. října 2012 Sdílet Odesláno 12. října 2012 Zeptám se ! Jak zrušit služby UPC abych se vyhnul veškterým problémům? Netbox mně nabídl 60mb/s a odchozí 30mb/s v noci(100/100) za 445 Kč což je skvělá částkamomentálně mám u UPC 32mb/s + TV za 470 Kč a prostě mně přišlo,že domácí firma bude lepší řešení protože jsem chtěl přejít na 60mb/s u nich ale nutili mně modem za 1299 nebo 650 výměna ..a další 2 roky 49kč za modem a prostě jsem si to spočítal a je to blbost..ale zpět k věci.. Asi podám písemnou výpověď ..to je jasný.. Mám se dožadovat v ní přesné adresy kam poslat zařízení? A teď kdy poslat zařízení ? a hlavně pokut je odešlu tak mně napadlo,že pošlu společně se zařízením dopis kde se budu dožadovat potvrzení o převzetí a následné odeslání emailu /písemnou formou že došlo v pořádku a převzali ho ..Pač nehodlám se s někým soudit kvůli modemu a podobné prkotině ..Celé zabalování si ještě radši nafotím na mobil a na poště nafotím odesílání abych měl případné důkazy..pač když jsem četl na různých forech co se děje mám strach to vypovědět ale tak pudu do toho .. Konec konců UPC na konec dá samo vědět že je vše OK a že končíme spolu? Byl jsem u UPC 7 let ..jsem celkem spokojený,ale do budoucna optika je optika a hlavně UPC nemá šanci konkurovat v Uploadu ..a hlavně když čtu jejich praktiky je mně z toho trošku i zle..doufám že to všechno dopadne dobře ..všechno budu dokumentovat a radši si to nechám dlouhou dobu schované ..Hlavně mně jde o ten modem a setobox..Někde jsem četl že by proto i dojel technik ale to se asi nedožádám že? ..co mám udělat proto aby to všechno bylo OK prosím poraďte .. Stačí odeslat zařízení na adresu UPC Česká repuplika s r.o.,Kostomlatecká 20/39,288 02 Nymburk s vyplněným protokolem- http://www.upc.cz/pdf/Protokol_o_vraceni_KC.pdf a schovat si podací lístek.Kartu můžeš nechat v stb. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58175 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 12. října 2012 Sdílet Odesláno 12. října 2012 Jasne, ale proc bych jim mel vracet zarizeni ve vypovedni lhute, kdy me sluzba jeste funguje, to bych okradal sam sebe. Vážený pane Děkujeme Vám za informaci o zaslání zařízení. Odepsání zařízení z klientského účtu trvá 2 - 3 týdny. Na Vašem klientském účtu momentálně neevidujeme vrácené koncové zařízení. Ponechejte si prosím podací lístek pro případné doložení vráceného zařízení. Jakmile bude vrácené zařízení odepsáno z Vašeho klientského účtu, nebude se Vám již účtovat měsíční pronájem. Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci. S pozdravem a přáním příjemného dne Kateřina Boudová operátor klientského centra A taková je představa UPC,když zákazník vrací stb a zůstává dál zákazníkem Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58179 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PESFILIPES Odesláno 12. října 2012 Sdílet Odesláno 12. října 2012 nevim co tu silite - podivej se do smlouvy a tam nic o posilani zarizeni nekam nic neni - proste si to technik zase musi odebrat - svoje kydy si upc muze psat kam chce Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58192 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 12. října 2012 Sdílet Odesláno 12. října 2012 7.4. Vrácení Přijímacího zařízení Do 7 dnů po ukončení Smlouvy je nutné, abyste nám vrátil(a) pronajaté Přijímací zařízení, a to na adresu našeho distribučního skladu: UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 28802 Nymburk. To platí i v případě, že ukončíte užívání jednotlivé Služby a Přijímací zařízení používáte jen pro její příjem. Aby se vracené Přijímací zařízení cestou k nám nepoškodilo (nebo pro případ, že se tak stane), doporučujeme Vám, abyste zásilku při odesílání pojistili dle výše smluvní pokuty pro příslušné Přijímací zařízení, která je uvedena v ceníku na upc.cz. Přijímací zařízení se považuje za vrácené v momentě, kdy ho převezmeme v našem distribučním skladu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58194 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 12. října 2012 Sdílet Odesláno 12. října 2012 7.7. Co když Přijímací zařízení vrátíte, ale neukončili jste Smlouvu.. Pokud pronajaté Přijímací zařízení vrátíte, aniž byste s námi ukončili Smlouvu, nemá to vliv na trvání Smlouvy. Vezměte prosím na vědomí, že v takovém případě Smlouva dále trvá a nadále je potřeba hradit cenu za Služby. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58195 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 16. října 2012 Sdílet Odesláno 16. října 2012 Zdravím, řešila se tu prosím záležitost popsana ve všeobecných podmínkách kontkretně ta, kde se píše, že vývoď je platná od převzetí výpovědi? Tohle je tragické a UPC si zřejmě si převzetím pošty hlavu neláme. Můj připad je ten, že jsem výpověd odeslal 26.9. a dnes jsem se dozvěděl, že ji evidují od 2.10. což je třetí doručovací den. Řešil se tento případ zjevného odírání? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58311 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 16. října 2012 Sdílet Odesláno 16. října 2012 tak to máš posílat s dostatečnym předstihem... nejde přece o samotný fyzický doručení, ale o zpracování požadavku... když ten dopis někdo otevře začátkem dalšího měsíce, tak holt smolík... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58312 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 16. října 2012 Sdílet Odesláno 16. října 2012 Nemohu přeci vědět a ani to není moje starost, kdo a jak zpracovává doručenou výpověď. Už samotný způsob oznámení výpovědi je podivný a jestli tam sedí jedna buchta a zpracovává požadavky z celé republiky, tak to už moc. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58314 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 16. října 2012 Sdílet Odesláno 16. října 2012 očividně se o to teď staráš, kdybys poslal výpověď už začátkem měsíce, máš jistotu, že 30 dnů poběží hned od začátku měsíce dalšího Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2910-v%C3%BDpov%C4%9B%C4%8F-smlouvy-gt-infolinka-gt-vr%C3%A1cen%C3%AD-modemu-technikovi/page/6/#findComment-58315 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.