Návštěvník mikercz Odesláno 31. října 2011 Sdílet Odesláno 31. října 2011 Díky za nápad uvedená rada to vyřešila, konečně vidí nějaký problém - bylo nutno to během té jejich kontroly maximálně zatížit .... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2929-probl%C3%A9m-upc-brno-%C5%A1t%C3%BD%C5%99ice/page/2/#findComment-46598 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 1. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 1. listopadu 2011 mě by spíš zajímalo, cos po nich chtěl, aby viděli, když během hovoru nevytížíš net naplno, aby se závada projevila... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2929-probl%C3%A9m-upc-brno-%C5%A1t%C3%BD%C5%99ice/page/2/#findComment-46653 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mikercz Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 zavada se projevuje v tom, ze chvilku net jede, chvilku ne, pripadne s velmi snizenou rychlosti z jejich strany to bylo stale OK, az do te doby nez jsem jim navrhl, ze to behem hovoru zatizim - to je ale snad vec, co by meli navrhnout oni a ne po mesici reseni... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2929-probl%C3%A9m-upc-brno-%C5%A1t%C3%BD%C5%99ice/page/2/#findComment-46719 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.