Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Díky za nápad :) uvedená rada to vyřešila, konečně vidí nějaký problém - bylo nutno to během té jejich kontroly maximálně zatížit .... :D

Odesláno

mě by spíš zajímalo, cos po nich chtěl, aby viděli, když během hovoru nevytížíš net naplno, aby se závada projevila... :shock:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

zavada se projevuje v tom, ze chvilku net jede, chvilku ne, pripadne s velmi snizenou rychlosti

 

z jejich strany to bylo stale OK, az do te doby nez jsem jim navrhl, ze to behem hovoru zatizim - to je ale snad vec, co by meli navrhnout oni a ne po mesici reseni...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community