Odesláno 31. října 2011 13 let Díky za nápad uvedená rada to vyřešila, konečně vidí nějaký problém - bylo nutno to během té jejich kontroly maximálně zatížit ....
Odesláno 1. listopadu 2011 13 let mě by spíš zajímalo, cos po nich chtěl, aby viděli, když během hovoru nevytížíš net naplno, aby se závada projevila... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 2. listopadu 2011 13 let zavada se projevuje v tom, ze chvilku net jede, chvilku ne, pripadne s velmi snizenou rychlosti z jejich strany to bylo stale OK, az do te doby nez jsem jim navrhl, ze to behem hovoru zatizim - to je ale snad vec, co by meli navrhnout oni a ne po mesici reseni...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.