Slamb Odesláno 22. října 2014 Sdílet Odesláno 22. října 2014 Má povinnosti pouze zákazník??? jaký služby upc poskytuje, je uvedeno ve všeobecnejch obchodních podmínkách (bod 4), o žádnejch sms se tam nic nepíše stejně tak upc nechodí svejm zákazníkům na nákup, nemeje jim auto, neutírá jim pozadí po vykonání potřeby... pokud se chci upc na něco zeptat, např. jestli vrácení zařízení proběhlo v pořádku, tak se zeptám na klientskym centru a ušetřim si blbý kecy o tom, že povinnosti má jenom zákazník Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Broodyx Odesláno 24. října 2014 Sdílet Odesláno 24. října 2014 Ohledně sms by mělo info přijít. Pokud nepřijde stačí se zeptat na KC, nebo poslat dotaz přes kontaktní formulář. Ohledně vrácení zařízení, ok, ale asi jsem nějak nepostřehl v H5000 máš conax kartu, nebo ti stačí přijímat pouze free programy? Jelikož bez conax karty ti nepoběží placené programy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vladman Odesláno 4. ledna 2015 Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Vyhcánkové to UPC! Jak si něco objednáš (HW),jsou u tebe během pár hodin/dnů.Chceš něco vracet,starej se.Já bych si klidně cca 200kč zaplatil za odebrání přístroje technikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 4. ledna 2015 Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Vladman: a to se maj starat o odchazejiciho zakaznika? Ty vtipalku jinak ty 200 jim nepokryje ani naklady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 4. ledna 2015 Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Vyhcánkové to UPC! Jak si něco objednáš (HW),jsou u tebe během pár hodin/dnů.Chceš něco vracet,starej se.Já bych si klidně cca 200kč zaplatil za odebrání přístroje technikem. Na poště dáš i s krabicí nejvýš stovku za poslání doporučenýho balíku, takže z toho nedělej vědu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 5. ledna 2015 Sdílet Odesláno 5. ledna 2015 Vyhcánkové to UPC! Jak si něco objednáš (HW),jsou u tebe během pár hodin/dnů.Chceš něco vracet,starej se.Já bych si klidně cca 200kč zaplatil za odebrání přístroje technikem. Tak proč se s nimi nedomluvíte na vyzvednutí technikem? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. ledna 2015 Sdílet Odesláno 6. ledna 2015 Jsou to hovada celé UPC , za to že nechcete využívat jejich "levné služby" a náhodou si dovolíte odstoupit od smlouvy tak mají páky na to aby z vás vytáhli další peníze pomocí zlodějských exekutorů kteří rádi s UPC spolupracují protože to jsou taky zloději!!!!!!!!! Chráněni státem!!!Jsem 5 let U konkurence a 1000% spokojenost. Nečekájí na to až uděláte sebemenší zádrhel aby vás oškubali oproti x-stránkové nesrozumitelné pro laika smlouvě UPC. Pokud se náhodou stane že nezaplatíte v termínu tak vás jednoduše vypnou ALE bez nesmyslných pokut a sankcí!!!!!!! Zapnou vás po zaplacení a život běží dál. A navíc jsou levnější. UPC přichází svou politikou o zákazníky tak to řeší po svém a za vše vám účtují penále a smluvní pokuty. Škoda že ještě soudruzi v UPC nepochopili že už je rok 2015 a ne porevoluční doba a hlad po zahraničních kanálech, k čemu nám je 100 programů když na internetu jich je milion a přitom samé sračky!!! za které máme platit a navíc je ani nechceme...Mají postavené smlouvy proti lidem, tady jde pouze o prachy!!! Zákazník až jako poslední!!! Takže pro všechny kdo chcete využívat služby UPC dobře si přečtěte smlouvu protože zákazník je povinen podle smlouvy bla bla bla bla bla...,jinak vám přijdou exekutoři vybílit byt ,a ne jednou..... S pozdravem bývalý klient UPC (svého času i zamestnanec UPC!!!) Vím o čem píšu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 6. ledna 2015 Sdílet Odesláno 6. ledna 2015 Koukám, zas jeden, co když dostane zapůjčený STB tak ho nemusí vracet a diví se, že ho chce někdo zpátky. Když jsi u nich dělal, tak bys to měl vědět. Jen jsem nepochopil poznámku o 100 zahraničních programech ... V celé nabídce UPC je cca 28 nečesky mluvících programů (v tom 3x porno a 7 hudebních) ze 150 stanic. Pokud nezaplatíš, nejsi ihned odpojen. Dochází k zaslání upomínky, informace na STB o nezaplacení a pak teprve dojde k odpojení. Bývá to až skoro po měsíci, ale to ti je asi jedno. Přečetl jsi si smluvní podmínky s tvím stávajícím dodavatelem služeb a taky ceník sankcí. Myslím, že jsou celkem podobné jako má UPC a všichni ostatní TELCO operátoři. Jo a u PODY je těch zahraničních programů podstatně více ..... a nějak tam nevidím ani nabídku s HBO a Cinemax Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 6. ledna 2015 Sdílet Odesláno 6. ledna 2015 PODA si při neplacení účtuje 0,1% z dlužný částky za každej den, takže ten trumbera tady mele nesmysly, že je to bez sankcí. A za nevrácený zařízení mají rovnou 100%, takže to bývalej zákazník zaplatí úplně stejně jako v případě UPC (to je ale v pořádku, uvedl jsem to jenom jako info, jak to chodí u konkurence). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvancara Odesláno 4. února 2017 Sdílet Odesláno 4. února 2017 Připojuji se s dotazem, existují v ČR kontaktní místa, kde lze vrátit pronajmuté zařízení? Na diskuzi jsem shlédl Brno, jsou i jiná města? Zajímá mě Ostrava, Opava, Havířov, Karviná. Je to sice uz s krizkem po funuse, ale: https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/obe ... -zarizeni/ Citovat - - - CA modul OVA Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.