Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

nedávno jsem si koupil nové PC, po instalaci jsem ho připojil na kabelový modem přes síťovou kartu, která je na MB. Chtěl jsem se připojit k netu a ouha to nešlo.

Proběhla kontrola adres, vše OK. Stále nic!!! Následně jsem znovu připojil na staré

PC a vše šlapalo jak má.

 

Můj dotaz : kontroluje Karneval při připojování i MAC adresu síťové karty, jinak nevím čím už to může být. Dík

Odesláno

Rebutni si modem, ten si pamatuje MAC adresu PC. Když vypneš napájení a znovu zapneš už ti to pojede.

Odesláno

Presne tak, pri pripojeni nove sitove karty je potreba restartovat modem (odpojenim od napajeni el.proudu) ,ktery si pote nacte i jeji MAC adresu, pak uz by melo vse fungovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

A nestačilo by resetovat modem přes manager?

http://192.168.100.1

Odesláno

Tak tenhle softwarový restart modemu také stačí, dle mých zkušeností.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community