Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý večer dnes jsem si všiml, že mám problém zestohování ráno jsem stahoval data z sharerapid,filesserver a bez problému 60Mb/s . ale od 19:00 mám rychlost max 2,5Mb/s

A není to serverem !! zkoušel jsem jiný servery a pořád stejný problém.

Na stránce speedtest.net mám rychlost 60Mb/s

Tak se Vás ptám máte stejný problém a jak ten problém vyřešit.

Odmítám platit za internet za takové rychlosti.

Odesláno

jiný servery, ale stejnýho druhu... je snad logický, že ve večerních hodinách z nich stahuje o dost víc lidí než přes den... jediný spolehlivý úložiště, který zvládá vysoký rychlosti během celýho dne, je rapidshare... aspoň ještě nedávno byl, posledních pár měsíců tam už nestahuju...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Jakou máš rychlost uvnitř sítě UPC? 60Mb/s A za to si platíš. A počítej s tím, že ty servery mají také nějakou maximální kapacitu odesílání dat k uživatelům. A teď si večer začne stahovat několik stovek tisíc lidí ...

A nastuduj si ještě co je QOS a to je uplatňováno dnes všude. Vezměte si, že je lepší když máš spojení neustále, i když chvilkami pomalejší, než chvilkami vůbec.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

koubek10 -Zdravím. Taky jsem si toho u sharerapid všimnul. Ale jak říká Martek-26. Holt nás na to je hodně. Nejspolehlivější je Rapidshare a Hellshare. Kdykoliv naplno( co ti tvoje max rychlos dovolí). :wink:

Odesláno

Dobrý den, abych mohla přejít na balíček Kombi Komfort, vyměnil mi technik modem. Co jsem měla dřív nevím, ale teď mám cisco EPC 3208 a oči pro pláč. Zatímco rychlost odesílání okamžitě vyskočila na správnou hodnotu, rachlost stahování spadla. Napřed byla lehce nad 1 Mb/s (stalo se 6.10.11) po několika dnech vyskočila na 20 Mb/s, to vydrželo 2 dny a od té doby se pohybuje kolem 0,5 Mbs. (hodnoty ze speedtestu) Nenapadlo by mě to měřit, ale tyto rychlosti jsou už nepoužitelné. Nefunguje mi internetový telefon, nestáhnu ani krátké informační video u zprávy, respektive seká se po 5-ti vteřinách. UPC na první mailový dotaz reagovalo rychle, volal mi technik, nechal mě kontrolovat zasunutí kabelů, utažení kabelů a pak mi sdělil, že něco prověří a ještě se ozve (bylo 7.10.) od té doby je každá urgence brána jako nový případ a je mi slíbeno, že se někdo ozve. Změna nastala dnes. Mám zkontrolovat kabely, restartovat modem ... No a než jsem to dopsala, tak mi zazvonil telefon a hovor proběhl v pořádku, tak jsem opět změřila rychlost a mám cca 23 Mb/s. Před začátkem psaní tohoto dotazu jsem udělala 2 věci. Jednak jsem různě otáčela modemem, abych ho identifikovala a za druhé jsem "zakvedlala" zdrojem v zásuvce. Nemáte pro mě někdo radu co mám dělat? Pokud vydrží 23 Mb/s je to paráda, ale platím 60 Mb/s, pokud se nepletu.

Děkuji za každou smysluplnou radu

Odesláno

pokud neni chyba v počítači nebo domácí kabeláži, musí problém vyřešit upc... jaký máš hodnoty v modemu? :arrow:http://http://192.168.100.1/

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

o které hodnoty jde? Máš na mysli tohle?

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -1.4 dBmV 42.7 dB

Channel 2: -1.8 dBmV 42.2 dB

Channel 3: -1.4 dBmV 42.7 dB

Channel 4: -2.5 dBmV 42.1 dB

Channel 5: -1.0 dBmV 42.1 dB

Channel 6: -1.6 dBmV 42.3 dB

Channel 7: -2.2 dBmV 42.4 dB

Channel 8: -3.4 dBmV 40.4 dB

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Odesláno

hodnoty sou v pořádku :) za modemem je připojenej počítač nebo něco jinýho?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

telefon a router, ale rychlost stahování je stejná, i když se zapojí počítač rovnou za modem

Odesláno

Nejste sami. Taky mám net od UPC 60 MB/s a naprostá nespokojenost. Rychlost stahování pouze 2 Mb/s přes router. Když jsem měl před týdnem net 25 Mb/s od nich tak nebyl jedinný problém !!! Technik příjde a dokud to nespraví neodejde.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community