Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Když jsme u té pomalosti... jak je na tom Filesonic? Taky vám jede stahování pouhých cca 150 Kb/s? Fakt nechápu, proč je tak pomalý. Nemyslím si, že to je serverem. Ať to zkusím ráno nebo večer, rychlost je stejná.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

jak jsem psal jinde - v pátek mi vyměnili Motorolu za Cisco 3208 a aktivovali balíček Kombi Komfort

až dnes ráno na "Moje UPC" naběhlo, změna předešlého Fiber 30 na Fiber 60 a také jsem měřil vyšší rychlost (hlavně upload z 1,5 najednou byl 6-6,5Mbps)

večer, cca po té 19té hodině jsem měl vůbec první hovor (příchozí) na telefonu (doposavaď jsem neměl tuto službu) cca 23 minut. Během hovoru si protistrana stěžovala, že se "ztrácím", já jej slyšel normálně, on mě přerušovaně. Nevěnoval jsem tomu pozornost. Pak sednu k netu a testem zjišťuji, že download kolísá od 3-20Mbps a upload od 0,5-1,5Mbps!!! Začal jsem podezírat, že se něco sepsulo tím hovorem, ale zdá se, že je to "normální"? testováno na speedtest.net

test na http://schema.upc.cz/speed/ download = 7 Mbps / upload 867 kbps - čili podstatně horší výsledky jak na speedu...

ještě včera s Fiber 30 nebyl takto večer sebemenší problém - zpomalování! Zkouším restárty, napojení přímo PC do modemu (jinak router) a pořád +/- stejné hodnoty. Tedy naběhne to ještě někdy na oněch 60/6 co jsem měl dnes poprvé (a snad né naposled) ráno ? :-)

Odesláno

Zkusil bych pres prikaz PING zjistit zda po ceste nejsou ztraty paketu a zkontroloval signal na modemu co ukazuje za hodnoty v polozce signal http://192.168.100.1

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tak večer jsem to vzdal, asi ve 23 hod, vypnul modem...

nahodil jsem ho ráno, pro jistotu bez routeru přímo do PC - výsledek? download+/- 8Mbit, upload 0,5-1Mbit :-/

ještě asi 2x restart, nepomohlo..

po 7 hodině jsem volal UPC technickou - operátor "vidí" můj modem zcela ok, přesto jej na dálku restartuje

naběhlo 60/6Mbit !! naprosto nechápu??? restartoval jsem xx krát, modem vypnut cca 8 hodin a nepomohlo to - pak jeden restart dálkově a zdá se, že vše ok (i teď ve špičce)

takže od teď telefon nepoužívám, abych náhodou zase nemusel volal s prosíkem o vzdálený reset modemu...

jinak pingy se neztrácely ani při tomto "chybném" stavu a v modemu +/- vše stejné jako teď aktuálně:

DW Ch 1-4 37,5 dB (0,6 / 0,0 / 0,3 / - 1,0 dBmV)

UP Ch 1-2 30,5 dBmV

Odesláno

Moho potvrdit, ze v posledni dobe jde SR pekne pomalu. Mam kredit na 100GB a predtim jsem mel mesic neomezene stahovani. Do ted vsechno ok. Stahoval jsem plnou rychlosti (25Mbit) ale tenhle tyden jedu kolisave okolo 500kB/s..No uvidime...

Odesláno

Stahovat ze SR je něco otřesnýho, dřív to vytížilo celou 100Mb lajnu, teď se to sotva přehoupne přes 16Mb :-(

Odesláno

To by me zajimalo jestli tedy UPC shapuje p2p provoz a úložiště?

 

Edit: Omlouvam se, chyba byla u me. Resp. v uTorrentu 3.0, nainstaloval jsme zpet 2.0 a uz to zase fici 13.7MB/s

Upraveno uživatelem fortik

Odesláno

RS a HS šlapou jak z praku, takže chyba bude spíš u SR, kde mají nabaleno moc userů a lajny původní.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Může mi někdo vysvětlit, proč mi Filesonic jede jen 60Kb/s, když tam mám premium účet? Pochybuji, že tohle je jen chyba přeplněného serveru... proč to UPC škrtí?

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

proč a jak by upc škrtilo filesonic? žádnej rozumnej důvod mě nenapadá :arrow: fantazie off...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community