Odesláno 13. října 2011 13 let Zdravim, přestěhovali jsme se a odeslali požadavek do UPC, že bychom rádi převedli služby do nového bytu a ve starém je zrušili, jak máme tedy postupovat. Zjistil jsem si na webu http://www.upc.cz, že na nové adrese jsou všechny služby dostupné. V bytě je dokonce nová přípojka na kabelovou televizi/internet. - Přišla nám odpověď, že jim tedy máme zaslat adresu a že nás pak budou kontaktovat a domluví návštěvu technika. - Odeslali jsme jim novou adresu, číslo domu, PSČ, město (město i PSČ zůstalo stejné) - Na to nám přišla odpověď, že jim máme poslat úplnou adresu - tedy číslo orientační i číslo popisné (opravdu velice důležitá informace ) a že chtějí vědět číslo bytu, aby mohli ověřit dostupnost služeb, a pak nás budou kontaktovat a domluví návštěvu technika- opravdu nechápu, k čemu tyto další informace potřebují, když ve formulářu na webu stačí vybrat číslo popisné a hned je k tomu automaticky číslo orientační a číslo bytu není potřeba - ok, odeslali jsme jim i tyto informace - na to nám přišla odpověď, že dané číslo bytu na dané adrese neevidují - koukli jsme tedy do smlouvy a zde je uvedené jiné číslo bytu (ve zvláštním formátu), tak jsme jim poslali tohle - na to přišla odpověď, že jim máme zaslat kopii kupní smlouvy na byt (může mi někdo říct, k čemu jim náš osobní dokument bude?) To je ta technická podpora tak natvrdlá, že si nedokázala říct a kopii smlouvy (ve které jsou uvedeny všechny potřebné informace) hned v první odpovědi? A nebo to dělají naschvál, že převod takhle prodlužují, protože služby jsou stále zapojené ve starém bytě, kde nikdo nebydlí a nutí nás tak platit, za něco, co nikdo logicky nemůže využívat? Má někdo nějaké rady, jak tento přepis urychlit, protože tahle komunikace s jejich centrem mě fakt už začíná s*át (tohle není první případ jejich velké "ochoty") :-/
Odesláno 13. října 2011 13 let nejrychlejší je to na původní adrese zrušit a objednat znova na nový... pokud na nový adrese nejsou aktivní služby po někom z dřívějška, je to hned vyřízený a i kdyby byly, tak stačí říct a taky do pár dnů pořešim - udělal by se přepis z původního klienta na nový adrese sou potřeba jenom údaje o účastníkovi, způsob platby a objednávaný služby do formuláře smlouvy http://www.upc.cz/pdf/Formular_smlouvy.pdf - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. října 2011 13 let Zrusit na stare adrese a objednat na nove. Kdyz nic, budete mit jako "novy" zakaznik novackovske slevy Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 13. října 2011 13 let Asi to tak nakonec i dopadne a bude to lepší, jelikož po převedení potřebujeme ještě vyřešit i přepis smlouvy z táty na mámu. A o co nám hlavně jde, je internet. Kdyby byla jiná možnost, tak UPC nevyužíváme vůbec. U televize nám stačí ta nejmenší nabídka, kterou lze stejně chytit přes anténu, tak na platit další peníze UPC. Zůstává však několik otázek: a) za jak dlouho UPC své služby odpojí? Je mi jasné, že za říjen ještě musíme zaplatit (i když jsme služby již nevyužívali), ale nebude to naschvál oddalovat, abychom museli zaplatit i za příští měsíc? b) platí se nějaký poplatek za zrušení? c) předpokládám, že zrušením a poté nový zapojením přijdeme o aktuální e-mailovou adresu d) je nutné řešit vrácení modemu, nebo je možné si jej ponechat a využít při novém zapojení? Ještě mi jde na mysl možnost, že když se jim ozveme, že chceme služby zrušit, že by najednou mohli přepis urychlit
Odesláno 13. října 2011 13 let a) pokud výpověď přes formulář na webu pošleš do konce měsíce, odpojej tě na původní adrese přesně 30.11... b) pokud uplynula minimální doba užívání, neplatí se za předčasný ukončení nic, jenom je třeba zajistit odvoz zařízení... c) používej jinou adresu než upcmail, gmail je super d) viz b) zruš to, objednáme to nanovo a hotovo - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. října 2011 13 let a) což tedy znamená, že za listopad zaplatí 810,- za služby, které nikdo nepoužívá, v bytě, ve kterém nikdo nebydlí :-/ b) u UPC jsme již někdy od ledna 2004 - tenkrát ještě když se jednalo o karneval c) to už jsem chtěl udělat kolikrát... zvlášť poté, co UPC zkrouhlo karnevalovskou 100 MB schránku na 30 MB :-/ d) a jak se to vracnení modemu provádí? to si přijede pro něj technik a při opětovném zapojení ho přiveze nazpátek? nebo to musím poslat poštou a zaplatit tak další poplatek za něco, co vůbec nechci? už jdu vyplnit formulář
Odesláno 13. října 2011 13 let d) jestli chceš technika, tak si o něj napiš na klientský centrum společně s výpovědí... pokud chceš zařízení poslat poštou, je třeba balík pojistit - každý zařízení aspoň na 5000... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. října 2011 13 let Moje osobni zkusenost se stehovanim je takova, ze jsem zavolal na infolinku, rekl jsem jim, ze od tohoto datumu budu na jine adrese a oni mi poslali technika hned po nastehovani. Zaroven s navstevou technika jsem podepsal novou smlouvu a starou ukoncil k temuz datu. Tedy z me strany naprosta spokojenost. Premium - Sport Vodafone Station WiFi 6 Kolín
Odesláno 17. října 2011 13 let Tak fajn... dotazy ohledně stěhování se sice protahovaly, ale alespoň na ně reagovali do 24 hodin. Požadavek na odstoupení od smlouvy jsem jim poslal už ve čtvrtek a od tý doby žádná odpověď :-/
Odesláno 17. října 2011 13 let oni se ozvou, jinak to ani nejde obvykle to trvá jeden až dva tejdny... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.