Odesláno 18. října 2011 13 let A mám tady další problém a prosím tudíž o radu. Moje předchozí problémy byly ztrátavost na modemu. Technik dnes již vše vyřešil, vyměnil krabičku a už to jede jak má 60MB/s. Problém je ale opět jinde, to již ale na mé straně. Modém CISCO 3212 mám zapojen do routeru TP-LINK WR743ND. Z routeru mi vedou 3 kabely. Jeden samozřejmě do modemu, 1 do stolního PC a jeden do notebooku. Na notebooku mi technik meřil rychlost z FTP UPC, stahovalo se 5,9 Mb/s, to znamená že by to těch 60 Mb/s mělo být. Ale na mém stolním PC to stahuje jen 3,3 Mb/s, což znamená nějakých 30 Mb/s. Mohu tedy poprosit o radu ? Raději přikládám info o základní desce : GIGABYTE GA-945GZM-S2 a síťovka Realtek 8110SC Gigabit Ethernet controller.
Odesláno 18. října 2011 13 let to bude nejspíš softwarová záležitost... takže aktualizovat systém přes windows update, aktualizovat ovladače síťovky, vyčistit komp ccleanerem a mohlo by to jet - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 18. října 2011 13 let PC má stáhnuté naprosto všechny aktualizace, jedu na Win XP, mám Service pack 3, ovladače síťovky jsou z roku 2009, novější nemám a PC je snad čistý. Zkusím novou instalaci Windows.
Odesláno 18. října 2011 13 let Zkusil bych povypínat všechny zbytečné procesy včetně antiviru a znovu změřit.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.