Odesláno 22. prosince 2011 13 let Uff, ještě že já jsem měl štěstí na člověka co mi říkal, že mám právo na funkční službu a předal to výš. To tě lituju
Odesláno 22. prosince 2011 13 let Asi je v tvoji lokalite nejaky problem se siti, budto je jen proste pretizena, nebo je tam nejaky technicky zadrhel, treba nejaky ruseni a tokova vec se nekdy tezko hleda, je potreba to tukladneji sledovat, ne jen merit rychlost, ale take signal a ztraty paketu, pokud v UPC u tebe maji zapnuty monitoring, tak by to tam meli videt co presne se deje. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 23. prosince 2011 13 let Monitoring samozřejmě zapnutý mají. Před chvílí jsem jim volal. Říkal ale že z toho nemůžou nic poznat, že jim to ukazuje jakýsi divný zprůměrování a blablabla, neví. Pošlou mi 3.1. dalšího finálního technika, který by na to měl přijít (kdyby chtěl vyměnit modem, tak mu mám říct, ať to nemění ). Tomus tím že to budu monitorovat já, se nic nezmění, neberou na to ohled. Stačí abys jim řekl že jedeš přes router a hned mají řešení že je to určitě tím. Říkal cosi o zarušené ústředně, nechápu ale proč sem teda posílají technika. Rychlost už neodpovídá ani teď ráno.
Odesláno 23. prosince 2011 13 let Jasná chyba u UPC.V úterý byl u mě technik a z mé strany samozřejmě vše v pořádku,modem taky OK.Jen ta rychlost ne.Říkal že asi problém CMTS.Jenže dnes je pátek,vše při starém a nikdo mě ani nekontaktoval.Problém trvá více jak 3 měsíce,hned na začátku jsem to telefonicky reklamoval.Byl použit monitoring,posílal jsem jim výpisy měření za celé období jak z FTP Karneval,tak speedtest.Co mám ještě víc dělat?Asi výpověď.Na co mám vlastně podle smlouvy nárok?Podle UPC jen platit a držet hubu.Chovají se jako Bělorusi. 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 23. prosince 2011 13 let pokud vám zapnou monitoring, měli byste internet zatěžovat naplno, takže mirror.karneval.cz nebo dobrý je i ftp.zcu.cz že ste to takhle zkoušeli před tim, to je sice fajn, ale oni to neuviděj, takže prát to tam horem, spodem, až se cmts uvaří - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 23. prosince 2011 13 let U mne byl technik 13.12. a říkal že to předá dál. Nic se nezměnilo zatím. Nemají nabízet 120 Mbit Internet když na to nemají síť. Vidím, že s tím má problém mrak lidí a moc je to nezajímá. Mi říkali, že to je asi tím, že nemám UTP cat 6 kabel nevím proč bych měl zatěžovat pořád linku a stahovat z ftp apod. Nejsem na úřadu práce abych mohl pořád toto řešit.
Odesláno 23. prosince 2011 13 let je to tvůj internet, ty snad máš zájem na tom, aby fungoval, ne? zatěžovat ho samozřejmě nemusíš, ale pak se závada neprojeví - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 23. prosince 2011 13 let pokud vám zapnou monitoring, měli byste internet zatěžovat naplno, takže mirror.karneval.cz nebo dobrý je i ftp.zcu.cz že ste to takhle zkoušeli před tim, to je sice fajn, ale oni to neuviděj, takže prát to tam horem, spodem, až se cmts uvaří Kdybys četl můj příspěvek celý,tak by ses dozvěděl,že jsem internet zatěžoval naplno po celou dobu 3 měsíců a ještě jim k tomu poslal výsledky měření za celé toto období jak ze speedtest.net ,tak z ftp karneval.Nic,z jejich strany vše OK.Mimochodem,technika vůbec nezajímal ftp karneval,zkoušel pouze speedtest.net.Jak se vůbec ještě někdo může UPC zastávat,sami mi na telefonu řekli,že mají v Brně problémy,že o tom ví.Že by mi ale nabídli za ty 3 měsíce útrap nějakou kompenzaci,to ani náhodou. Tak,před chvílí mi volal technik,že kontroloval vše možné,zkoušel to vyladit,no a že to mám zkoušet,že se ozve po novém roce(do té doby nefungují ).Tak na to koukám a co?Vše při starém.Ještě nějaká rada od někoho moudrého? http://www.speedtest.net/result/1664956697.png P.S. Ne,není to náš internet.Je to služba UPC,kterou pouze my platíme.Oni se mají starat,aby za naše peníze fungovala,jak má.Jak na tu závadu přijdou,je pouze jejich věc.Naše starost je,akorát jim posílat pravidelně ty peníze... 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 23. prosince 2011 13 let Slamb: Tak s tím, že je to náš internet jsi mne překvapil, tohle napsat by mne nenapadlo ani ve snu. Tramin to napsal na konci příspěvku přesně a podepisuji se pod to. My jim taky neposíláme peníze s nižší hodnotou ale to co si řeknou. Má povinnost není krom placení žádná. Mám přijít z práce, zadat do fronty vše co potřebuji stáhnou a má to lítat a ne jít testovat nějaký Karneval. Co to je za názory? Kdybych já takhle posílal zákazníka někam, nevydělal bych ani na slanou vodu
Odesláno 23. prosince 2011 13 let tak je snad ve vašem zájmu, aby vám internet fungoval, ne? nebo radši chcete jet na slevách s internetem, kterej funguje jenom jednou za čas? jestli to chcete urychlit, tak přiložte ruku k dílu, jestli je vám to buřt, tak si rok počkejte a pak to třeba pojede - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.