Návštěvník HanysR Odesláno 23. prosince 2011 Sdílet Odesláno 23. prosince 2011 Já nikdy o slevách nemluvil ani žádné nechci. Chci jen funkční službu a je mi trochu líto, že se to nehýbe tak rychle jak by jsme potřebovali. Nechci slevu, chci to co mi slibovali jo a promiň Slambe ale přece je divné platit a ještě dělat betatestera. Nic takového jsem ve smlouvě neviděl Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-48698 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 23. prosince 2011 Sdílet Odesláno 23. prosince 2011 však o žádnym beta testování neni řeč máš problém s netem, tak je třeba ho v době monitorování vytížit naplno, aby se závada projevila, nic víc Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-48699 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 23. prosince 2011 Sdílet Odesláno 23. prosince 2011 Slambe,nepij už,plácáš nesmysly a to pořád dokola.Jasně píšu,že dělám první poslední pro to,aby to fungovala.Druhá strana ne,ta pořád tvrdí,že z jejich strany je vše bez chyby.Co mám ještě podle tebe,dealere UPC,dělat?Na zdraví! Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-48700 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 23. prosince 2011 Sdílet Odesláno 23. prosince 2011 ty asi něco piješ... Byl použit monitoring,posílal jsem jim výpisy měření za celé období jak z FTP Karneval,tak speedtest. z tohohle neni vůbec jasný, za jaký období - jestli před monitoringem nebo při něm pokud při něm, tak nemá cenu nějaký výpisy posílat... jinak na zdraví a pěkný vánoce Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-48702 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 25. prosince 2011 Sdílet Odesláno 25. prosince 2011 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-48736 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Neutronek Odesláno 28. prosince 2011 Sdílet Odesláno 28. prosince 2011 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-48845 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tubli Odesláno 2. ledna 2012 Sdílet Odesláno 2. ledna 2012 25Mbit Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-48968 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 3. ledna 2012 Sdílet Odesláno 3. ledna 2012 Tak teď mě z UPC pěkně vytočili.Více jak 3 měsíce nefunguje správně internet,několikrát jsem to reklamoval,ať už telefonicky,nebo přes formulář,byl monitorovaný modem,byl tady technik,který do protokolu napsal,že u mě je vše v pořádku,poslal jsem jim výpisy rychlosti inetrnetu jak ze speednet,tak z ftp.karneval a oni mi po další stížnosti napíšou toto: reagujeme na Váš mail ze dne 3.01.2012 ohledně služby UPC Internet. Rychlost prosím změřte napřímo spojeným pc se síťovou kartou o rychlosti 10/100/1000. Zde ftp://ftp.upc.cz/pub/testrychlosti/ stáhněte 5 vzorku současně fiber120_30s, pokud každý vykáže okolo 3Mb/s rychlost bude v pořádku. Jen tak se dosáhne maximální rychlosti, protože jinak mají Windows potíže v parametru TCP window size a nedokážou během 30ti sekund dosáhnout maxima. Děkujeme za spolupráci V případě, že budete reagovat na tento e-mail, využijte prosím opět standardního formuláře, který naleznete na http://web.upc.cz/klpoz/cz/ S pozdravem a přáním příjemného dne Miroslav Novotný Specialista technické podpory datových služeb UPC UPC Česká republika, s.r.o. To chce natočit do pořadu Černé ovce a kontaktovat ČOI,protože si budou z lidí dělat srandu donekonečna. Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-49020 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Neutronek Odesláno 3. ledna 2012 Sdílet Odesláno 3. ledna 2012 Teď ode mě odešel "finální" technik. Vše proměřil, hodnoty síly signálu, jsou v pořádku, také žádné rušení, naměřil i výkyvy downloadu s občasnými výpadky, což je dle jeho slov skvělé, protože tady problém není a dle jeho názoru je problém na serverech UPC, kde je už nějakou dobu brněnští technici bombardují ale nechtějí s tím nic dělat. Momentálně sbírají data od všech lidí pozorující problém, včetně úpravy hodnot signálu tak, aby odpovídala předpisům co mají nařízené. Otázkou zůstává kdy a zda to vůbec budou řešit ku prospěchu zákazníků, viz předchozí příspěvek od Tramina. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-49021 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 4. ledna 2012 Sdílet Odesláno 4. ledna 2012 Tak mi před chvílí zase volali z UPC,ať to znovu přeměřím,že už to všem v Brně od včerejška funguje bez problémů.Tak jsme to zase změřili a samozřejmě to nefunguje.Tak se začal ohánět garancí 66% rychlosti,nebo co to blábolil.No prostě samé výmluvy.Takže jako jedinou možnost vidím výpověď.Ať si zase dělají hňupa z někoho jiného a za jiné peníze,lháři ubozí. Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2974-vyrazne-zpomaleny-internet/page/11/#findComment-49033 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.