Odesláno 17. ledna 2012 13 let Tak aspon zazadej o slevu na sluzby. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. ledna 2012 13 let To jsem těm z technického dohledu říkal,ale odpověděli mi,že to není v jejich pravomoci.A sami od sebe,že by něco nabídli,když už přiznali chybu?Ani náhodou... 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 17. ledna 2012 13 let Musíš podat tu reklamaci, teď to s nima řeším. Dneska jsme to podal, takže musím holt vydržet, mají na to 30 dní. Chci taky nějakou kompenzaci než to pojede normálně.
Odesláno 17. ledna 2012 13 let Tak je jasny ze slevu ti jen tak na pozadani nedaji, to nedaji bez vaznyho duvodu nikomu a vaznym duvodem je treba vypoved smlouvy. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. ledna 2012 13 let reklamační sleva je normálka, ale jak je vidět, snažili se tu dobu zkrátit na minimum já bych si to asi líbit nenechal a odkazoval bych na první stížnost, co bych jim psal :oops: že to přiznali až teď, je jejich věc... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 20. ledna 2012 13 let Musíš podat tu reklamaci, teď to s nima řeším. Dneska jsme to podal, takže musím holt vydržet, mají na to 30 dní. Chci taky nějakou kompenzaci než to pojede normálně. Jakou reklamaci máš na mysli?Jestli tu, na nízkou rychlost stahování,tak tu jsem podával asi 5x,poprvé v září.Minulý týden mi slíbili,že se tento týden určitě ozvou.Samozřejmě nic.Co mám ještě víc dělat??? 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 21. ledna 2012 13 let Proč to zase jede jako slimák? Já potřebuji na internetu pracovat a ne doufat, že když kliknu na odeslat, že se to snad možná pošle! Lag jako prase! Laskavě si to opravte, milé UPC!!! Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 23. ledna 2012 13 let Tramin: myslel jsem písemnou přes ty jejich formuláře. Posílám svoji první reklamaci. Vždycky jsem to jinak řešil přes technickou podporu. Jack: Sem nema smysl psát, tady ti to nikdo neopraví, musíš zavolat do UPC.
Odesláno 23. ledna 2012 13 let Neboj, Jack_6428 to za ta léta dávno ví. To je jen spíš důkaz toho, jak je současným stavem rozlobený.
Odesláno 23. ledna 2012 13 let Tramin: myslel jsem písemnou přes ty jejich formuláře. Posílám svoji první reklamaci. Vždycky jsem to jinak řešil přes technickou podporu. Samozřejmě,že jsem podával písemnou přes ty jejich formuláře... Jinak dnes nádherný ping a download : http://www.speedtest.net/result/1725226022.png Edit 24.1. Před chvílí volal nějaký ubožáček z UPC,že provedeme měření.Naměřili jsme 80 Mb/s. Podle něho jsou v normě.Že v jiné dny a hodiny se do normy nedostanou,ho vůbec nezajímalo,viz měření o pár minut později : http://www.speedtest.net/result/1727487254.png Chtěl jsem přepojit na klientské oddělení kvůli zrušení smlouvy,tam byl ještě větší chytrolín,o nějaké slevě prý nemůže být řeč a že mě přepojí na někoho,s kým můžu smlouvu zrušit.No a pak se spojení přerušilo. Už mě ta banda fakt leze krkem.Ubožáci! 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.