Odesláno 12. března 2012 13 let no počkat... pokud druhá strana posílá 120 Mb/s, tak to těch 120 musí jet, problém ale nastává ve chvíli, kdy je na tom server špatně, to přece upc nemůže ovlivnit... je skutečně chyba na straně upc? nemůže bejt problém v kompu / routeru / switchi / zdroji stahování? - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 12. března 2012 13 let Uživatelské jméno: Nezlob se ale raději už nic nepiš. Porovnáváš neporovnatelné. Slamb: jasně ale proč mi to na speedtest cca 5x za celou dobu ukázalo necelých 100 Mbit a pak už ne? Wlan router mám Cisco od UPC. Ne svůj. To už jsme tu ale řešili. Mám prostě problém jako Tramin apod. Zkoušeno na několika PC i technik na svém NTB
Odesláno 12. března 2012 13 let Problem je ze v nove specifikaci sluzby uz se neuvadeji zadne konkretni hodnoty, je tam pouze az 120 Mb, ale uz zadne minimum, jeste do nedavna bylo u 120 Mb internetu napsano toto: UPC zajišťuje, že služba přístupu k síti internet (od modemu do CMTS) je dostupná po 98% zúčtovacího období rychlostí downstream (směrem k uživateli) 79 200kbps. Pokud se rychlost pohybuje stale pouze nekde okolo 70 Mbit, tak bych to videla na nejaky technicky problem. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. března 2012 13 let Teď rychlost 43 Mbit, brzy ráno to ukáže i 100 co jsem zkoušel. Brzy ráno to ale nepotřebuji. Hezky si to pojistili aby lidé museli jen držet hubu. Já to když tak těch 8 měsíců vydržím ale pak, odcházím. Jejich mínus. Mohl jsem být u nich i x let. Nejvíc mi vadí ten přístup a neochota.
Odesláno 12. března 2012 13 let Zkus si procist Vseobecne podminky, jestli aspon enslo prejit na 60 Mb internt, kdyz to jede tak mizerne. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. března 2012 13 let Uživatelské jméno: Nezlob se ale raději už nic nepiš. Porovnáváš neporovnatelné. Slamb: jasně ale proč mi to na speedtest cca 5x za celou dobu ukázalo necelých 100 Mbit a pak už ne? Wlan router mám Cisco od UPC. Ne svůj. To už jsme tu ale řešili. Mám prostě problém jako Tramin apod. Zkoušeno na několika PC i technik na svém NTB Já nic neporovnávám, ale pouze tě upozorňuju, že maximání rychlost si nelze plést s minimální rychlostí. Takže pokud je někde napsáno "až 120Mbps", tak to rozhodně neznamená, že je ta rychlost "vždy 120Mbps". A jestli ti někdo ve tvé lokalitě nabízí adekvátní připojení k netu, tak neváhej a hned toho využij. To je nejlepší co uděláš (i pro svoje zdraví, protože se nebudeš nervovat ).
Odesláno 12. března 2012 13 let Mám v domě přípojku na optiku 100/40 Mbit za 500,- ale platit dvě služby nechci a UPC zrušit nejde. Se slůvkem "AŽ" máš pravdu. No... uvidíme. Max vydržím těch 8 měsíců. Zajímalo mne spíš jak je na tom Tramin a spol. Dlouho nic nenapsali.
Odesláno 13. března 2012 13 let Ve specifikaci služby sice už není přímo minimální garantovaná rychlost, ale je tam: "Minimální zaručená úroveň kvality: 90% za období jednoho kalendářního měsíce." Třeba to je nejen otázka času, ale i rychlosti. Já bych se určitě ozval a chtěl prověření techniky a nápravu rychlosti.
Odesláno 13. března 2012 13 let Internet Služba: Služba Internet spočívá v umožnění přístupu k síti Internet. Dostupnost: Služba Internet je dostupná 24 hodin denně, po celý rok. Minimální zaručená úroveň kvality: 90% za období jednoho kalendářního měsíce. Minimální nabízená úroveň kvality: 90% za období jednoho kalendářního měsíce. Omezení: V případě oprav či údržby sítě může dojít k omezení poskytování služby. Doba omezení se nezapočítává do doby pro výpočet úrovně kvality. Rychlost: Rychlost přenosu dat může být ovlivněna sdílenou kapacitou v síti. Parametry: Vzhledem k povaze sítě Internetu negarantuje poskytovatel specifické parametry přístupu ke všem objektům v síti Internet. Poskytování internetových služeb třetími stranami, přístup k webovým stránkám apod. je závislý na spojení obou koncových bodů (uživatel-server) napříč sítí a je tedy mimo kontrolu společnosti UPC . http://www.upc.cz/pdf/detailni_popis_sluzeb.pdf
Odesláno 13. března 2012 13 let podle hanyse neni nejspíš problém v serverech třetích stran nebo jejich sdílený kapacity v síti, ale na straně upc, že takovou rychlost mu neni schopno dodat, ač je server sebelepší... aspoň tak sem to pochopil - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.