Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pozor!!! na UPC se ted resi problem s temito modemy , na urcitych castech site, kde je v doprednem smeru pusteno 8 docsis kanalu, maji tyto modemy problem se ztratovosti packetu cca 15%, coz vyrazne ovlivnuje kvalitu pripojeni vcetne telefonovani.

Intenzivne se na tomto problemu pracuje, bohuzel, se jeste nevi, jestli je problem na strane sw CMTS nebo sw. modemu , vyzaduje to konzultace s obema stranami.

 

Priznaky problemu:

- ztratovost v pingu cca 10-20%

- na webovem rozhrani modemu v sekci Downstream Channels ma jeden z kanalu velmi nizkou uroven -47.9 dBmV a SNR jen 23.3 dB

 

Prozatim se problem resi rucnim nastavenim modemu primo na cmts - zavolanim na podporu UPC, po nastaveni se nedoporucuje restart modemu, problem by se mohl vratit. :roll:

Pred zavolanim na podporu se muze vyzkouset nekolik restartu modemu , nekdy se modem chytne sam po restartu.

:wink:

  • po 2 týdnech...
Odesláno

UPC stale pracuje na finalni reseni problemu, vypada to na chybu na strane Cisco modemu, bohuzel v Ciscu zatim nevi... :(

 

Vzhledem k zvysujicimu se poctu hlasenych poruch byla nastavena nova funkce modemu , kdy modem pote, co detekuje neuplny servis na vsech 8 kanalech, prepne do rezimu ED2.0 (1kanal up/1kanal down) , dale 1x za 24 hodin se pokusi naladit zpet dle ED3.0, pokud se opet nenaladi na vsech kanalech, bezi jako ED2.0 do pristiho pokusu(24hodin).

 

Nevyhodou je rychlost modemu max jen 30 - 48Mbit/s :( , coz je ale porad lepsi nez 5-10Mbit s 15% paket loss. :)

Jedna se pouze o docasne reseni.

Odesláno

Dik za info,

a pak ze Cisco je najaka super znacka, jak vidno i oni maji problemy.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
UPC stale pracuje na finalni reseni problemu, vypada to na chybu na strane Cisco modemu, bohuzel v Ciscu zatim nevi... :(

 

Vzhledem k zvysujicimu se poctu hlasenych poruch byla nastavena nova funkce modemu , kdy modem pote, co detekuje neuplny servis na vsech 8 kanalech, prepne do rezimu ED2.0 (1kanal up/1kanal down) , dale 1x za 24 hodin se pokusi naladit zpet dle ED3.0, pokud se opet nenaladi na vsech kanalech, bezi jako ED2.0 do pristiho pokusu(24hodin).

 

Nevyhodou je rychlost modemu max jen 30 - 48Mbit/s :( , coz je ale porad lepsi nez 5-10Mbit s 15% paket loss. :)

Jedna se pouze o docasne reseni.

 

Tyka se to i modemu EPC3925? Ja jen, ze uz 6. den cekam na zvyseni rychlosti z 25 na 60 Mb/s - stale jen 4 downstream / 1 upstream... :roll:

Odesláno

Měl jsem stejný problém - download asi 30 Mb, upload 6 Mb. V informacich o modemu na http://192.168.100.1 jsem videl pouze 1 upstream a 1 downstream kanal.

A po 2 dnech problem zmizel - verze firmware pritom zustala stejna (e3200-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc.bin).

Odesláno

Tak mám v modemu Cisco EPC3208 nový firmware:

Firmware Name: e3200-ESIP-12-v302r125532-111109c_upc-TEST.bin

Firmware Build Time: Nov 9 11:06:12 2011

 

Ještě včera jsem měl se starým firmwarem hodnoty power level kolem -4,9 dBmV a s novým firmwarem tyto:

 

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -7.6 dBmV 39.8 dB

Channel 2: -7.4 dBmV 39.8 dB

Channel 3: -7.7 dBmV 40.0 dB

Channel 4: -7.7 dBmV 39.2 dB

Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno

ideální hodnoty pro stahovací power level sou 0, ale až výrazně větší odchylky mají vliv na kvalitu připojení...

ten firmware z 9.11. je už podle názvu testovací a měl by opravovat problémy s řadou modemů cisco epc3208...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Spíš mě udivil pokles z -4,9 na -7,7. Jinak problémy se stahováním nemám.

Odesláno

Kupodivu se rychlost downloadu (Komfort+) poslední dny dostala na normál; před týdnem ještě nanejvýš 50 Mbps, tento týden už nominálních 120-125 Mbps. Dlužno to zaklepat, aby to UPC vydrželo...

Odesláno

JJ od minulyho tydne UPC nasadilo novy FW pro Cisco 3208, ktery resi problem s packet loss, byl to opravdu rychle usitej fw od Cisca, proto je v oznaceni TEST. :wink:

Pokud mate stary fw, tak po restartu se modem automaticky flashne no novy.

Cca do mesice se ocekava oficialni fw, ktery bude resit i dalsi mensi chyby.

 

Jinak tady vsude ctu, jak se resi kdo ma 8 vs 4 down kanaly...

Je to jednoduche, UPC ma ruzne velke segmenty site a tam, kde je vice modemu nebo vetsi zatizeni, se nasazuje 8 kanalu a naopak kde je mene jen 4 s tim, ze v pripade pretizeni se k tem 4 pridaji +4. Do budoucna se pocita vsude s 8 kanaly, pripadne 12 a nekdy snad i 16, uvidime :roll:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community