Návštěvník YABAKA Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 Gb porty se dají využít i ve vnitřní síti, třeba pro NAS apod. Navíc cena za router s Gb portama je prakticky stejná jako se 100Mb. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 666 Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 Tak zásadní změna. Dneska jsem už měl dost toho osekaného internetu a připojil modem za PC bez routru. Restart a nic rychlost stejná. Po asi deseti restartech a pokusech na dvou kompech se mi jednou povedlo dostat na asi 30Mb/s což ovšem nevydrželo ani 10minut a byl jsem opět na 0,5Mb/s. Kontak na UPC na technickou podporu kde mi pán řekl že tam vidí nějaký problém s frekvencí modemu a zmínil i že u těchto modemů se kvůli nějaké chbě nahrával nový firmware. Prý pošle do modemu nový konfgurační soubor a mám čekat 20min. Pak to zkusit. Prý neí nutný žádný restart ani modemu ani PC. Tak uvidim. S routrem tedy asi zatím problém nemám. Nejde mi net jako takovej. Přitom jsme to zkoušel připojit kabelem hned ze začátku a těch 60Mb/s jsem měl. Takže mě už dál nenapadlo to zkoušet znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zasterka13 Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 666: prosim te co mas za typ modemu??? resim ten stejny problem s frekvenci v modemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 666 Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 Cisco EPC3208 Jinak po 20minutách nic Tak jim jdu zas zavolat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zasterka13 Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 jo tak ja mam ten stejnej a taky stejnej problem ale rekl mi jen to ze to vyresi do konce tydne zalezi na koho narazis ja dnes volal 3x jeste ze mam nove ten telefon jejich zr nemusis platit za hovor s nima cekam i 15minut nez se dovolam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 666 Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 YESSSSSSS!!!!!! Mám opět plnou rychlost. člověk si ani neuvědomí jak je bez toho netu zoufalej... Před tím než jsem tam volal tak jsem přeci jenom zkusil modem restartovat. Nějak mi to přišlo logický. Naskočilo to hned. Na kabelu mám 60+ Mb/s. Hned jsem za to zapojil i wi-fi router a všechno běží . Na wi-fi mám 30Mb/s. Takže s routrem nic nebylo. Pomohlo tedy to že mi na dálku nahráli nový konfigurační soubor do modemu. Pak restrat a fachá to. Uffff to jsme ale rád Jen doufám že to už vydrží..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 No zrejme se jednalo o problem, ktery je zminovan zde: viewtopic.php?f=8&t=3694 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 666 Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 To bude asi ono. Já si udělal printscreen web. rozhraní Cisca a když na to teď koukám tak jsem měl na upstream chanel 6 -51,5dBmV a SNR 23,3dB. Teď je to 5.1 dBmV a 39.9 dB. I channel 7 je lepší. Mě na podpoře řekl že restart není potřeba ale že ho udělat můžu bez problémů. Udělal jsem dva (jeden kvlli testu a druhý aby si načetl MAC z routru) a zatím to funguje v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.