Přejít na obsah

UPC kombi komfort


Návštěvník Sáček

Doporučené příspěvky

Návštěvník Sáček

Ve srtedu prisel technik pripojit UPC kombi konfort, vymenil modem za Cisco EC3208 a od te doby nejde internet ani telefon, technik rikal ze internet pujde do 2 hodin, ale jiz 2x sem volal na technickou podporu, kde tvrdi, ze mi internet pujde do nekolika dnu. Kdyz sem pri druhem hovoru trochu zahrozil telefonistovi, ktery je teda technickym problemem a vubec topologii siti silne nepoliben, tim ze internet potrebuji k vykonu povolani a technicky termin nekolika dni mi opravdu nepresvedcuje k duvere v jejich sluzbu, priznal se, ze nevi vubiec kdy sluzba pujde a ze snad v nejblizsich dnech. Toto jednani mi prijde nehorazne neprofesionalni ma nekdo podobny problem? Jinak jsem z Rokycan.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mattmac

Obdobný problém řeším také od zapojení nového maodemu CISCO EPC3208. Naštěstí nejsem nepřipojen neustále, ale denní výpadky v počtu 3-5 s nutností restartu mi také stěžují silně práci. Pokusy o řešení problému s technickou podporou dopadly také fiascem!!! Při prvním telefonátu mi bylo řečeno, že žádné výpadky neregistrují a že modem je v pořádku. Při druhém telefonátu bylo ze strany technika připuštěno, že snad nějaký restart jim to hlásí, ale že "si to sedne". Přiznám se , že touto radou jsem si sedl na pr..hýždě akorát já! Nesedlo si nic a mé telefonáty pokračovaly. Po třetím pokusu jsem měl štěstí asi na jediného technika, který se aspoň snažil z problému nějak s čistým štítem proplout a sdělil mi, že modem dají na monitoring a tím se zjistí závada. Po týdnu monitoringu a 37 restartech jsem dostal dalších spoustu dobrých rad. firewall, kontakty a dokonce zkusit nový počítač.....Vrchol všeho byl telefonát mé manželky a hulvátské chování technika se slovy, že je všechno v pořádku a technika pošle jen na naše náklady!!!!Po té jsem se se slušností neudržel ani já!!! Následující den jsem zaznamenal denní rekord v počtu restartů a to 12. Na dnes mám pozvaného odborníka na své náklady a jsem strašně zvědav jak tahle přetahovaná dopadne....Připadá mi, že po úspěšném ulovení klienta pro UPC vše končí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Hejhulak
Bohuzel, oni tam maji nejaky novy system se kterym jsou problemy a obcas u nekoho registrace noveho modemu trva velmi dlouho a to i nekolik dni, nejsi prvni kdo si zde stezuje.

Nezbyva nez pockat a obcas zkusit resetovat modem, treba se chytne.

 

Hmmm, tak to budu asi ja - u me je to uz 6. den

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
Návštěvník mattmac
Pokud se modem restartuje sam, tak je nejspis vadny, takze na vase naklady to nebude.
:diky

Nebylo to na mé náklady, ale to je asi jediné pozitivum. Mám nový modem a problémy pořád stejné. Kamarád, kterého mám na tel jako odborníka na problematiku počítačů mě dnes uklidnil, že si na mě hned vzpoměl. Minulý týden mu měnili modem a má stejné problémy jak já a asi nejen já. Pomalá rychlost a neustálé výpadky!!! Jsem zvědav čím to bude u něj a jaké fundované rady od technické podpory dostane. Omlouvám se za ironii, ale jsem už celkem znechucen! Jak kvalitou služeb tak i následným přístupem ze strany UPC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mattmac

Ne, jen výměna modemu, zdroj zůstal (to mě ani nenapadlo)! Na to jak mě strašili hloubkovou kontrolou, aby nebyl náhodou problém na mé straně, tak jsem byl vyřízen s výměnou za 3minuty. Nejsem sice žádný počítačový expert, ale dnešních šest totálních výpadků připojení s nutností restartu modemu a cifry u downloadů a uploadů asi nevěští vůbec nic dobrého.....

1612811792.png

a tohle považuji ještě za celkem solidní výsledek. Download 1,33-2,5 není vyjímkou. Asi kombinace rychlý internet, modem cisco epc3208 a UPC nebude to pravý ořechový :roll: Místo předpokládaného ulehčení a zpříjemění práce jsem denně permanentně nasr...j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kulombo

Stejný problém jsem jednou taky řešil, hodně časté výpadky a velké kolísání rychlosti, v systému ale vše vypadalo ok (ztrátovost v normě, signálové hodnoty ok) jenom kolísání SNR. 2 technici, co byli přede mnou, se vždy trefili do okamžiku, kdy vše fungovalo, až já jako třetí jsem přišel při výpadku.

 

Problém byl ve zkratované zásuvce, kdy se jeden vlásek ze stínění lehce dotýkal/nedotýkal pinu (proto to kolísání) Jestli to dokážeš, rozeber zásuvku a zkus ji znovu odstínit. Uděláš to ale na vlastní riziko, taková manipulace je zakázaná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...