Návštěvník mattmac Odesláno 28. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 28. listopadu 2011 Vyzkouším, ale moc šancí tomu nedávám. Celý tento problém mě svádí jen k jedinému závěru i z toho důvodu, že až do osudné chvíle kdy mi přišel technik vyměnit modem pro 60mbs rychlost bylo vše v absolutním pořádku a 10mbs na tom bylo lépe jak rychlost dnešní. (a bez výpadků). Prostě mám takový dojem, že si opět UPC uřízl krajíc něčeho na co prostě momentálně nestačí. Vyzkouším poslední zoufalý pokus a to žádost o vrácení starého modemu a rychlosti 10mbs do vypršení smlouvy a pak rychlá výpověď. Myslím , že to asi bude nejrozumější řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mattmac Odesláno 28. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 28. listopadu 2011 Jen na ukázku. Symetričnost sice zůstala, ale ten zbytek je snad k smíchu!!!!!!! Ale D+ je zřejmě pro UPC super výsledek Asi tímhle písmenkem bych ohodnotil i jejich služby, možná akorát znaménko bych šupl spíš do mínusu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník pablo62 Odesláno 6. prosince 2011 Sdílet Odesláno 6. prosince 2011 Dovolte připojit další zkušenost se zprovozněním modemu EPC3208 v rámci přechodu na balíček Kombi komfort. Technik se dostavil hbitě druhý den po objednání, během pár minut vyměnil nový modem za starý a pravil, že je třeba vyčkat pár hodin. Když se nic nedělo ani po šesti hodinách, volal jsem na technickou podporu, kde mi sdělili, že to bude chvíli trvat a že ten, kdo to umí nastavit, není zrovna v práci. Modem jsem samozřejmě i několikrát restartoval. Hádejte, jak dlouho trvalo, než to zprovoznili? Dvanáct dnů !!!. Od 23.11 do 5.12.2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.