Odesláno 5. listopadu 2011 13 let Ahoj, objednal jsem si balicek upc s dig.televizi za tech 750 korun. Obraz je mimoradny i v sd kvalite ale po nejake dobe se objevi sum az to uplne vypadne. Obcas to problikne a pak uz je to absolutne bez signalu. Zadne kostickovani, zadne zasekavani, chova se to jako pri analogove ztrate signalu. Kdyz vytahnu hdmi kabel a znovu ho zastrcim do pvr, tak to zase nejakou dobu funguje, vetsinou 30-60 minut. V televizi samsung se pred tydnem menila cela zakladnova deska, takze bych to jako chybu nevidel, delalo mi to v hdmi2 i v hdmi 4 portu. Netusi nekdo, cim by to mohlo byt? Jestli je vadny PVR, jez nedodava signal, ci kabel nebo dokonce televizi? vsechny tri zminovane veci (tv, kabel, pvr) jsou tyden stare a dela to od prvniho dne, kdy mi pvr prinesli;(( diky moc lukas
Odesláno 5. listopadu 2011 13 let to jste na tom dobře,já mám už druhý kaon a hlášky ,, není signál,, ,,, no av,, není přístup,,, a jako by toho nebylo málo občas nejde přelupavat kanály i když na lcd se změní kanál ale hraje ten samý,pomůže jen vypnout a zapnout
Odesláno 6. listopadu 2011 13 let Pravděpodobně PVR, jako u všech ostatních. Musíme počkat na nový FW. Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 6. listopadu 2011 13 let Zkuste to jet na nějaký čas přes SCART (samozřejmě tím pro vás končí možnost sledovat HD kanály) Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov
Odesláno 6. listopadu 2011 13 let obávám se že žádný sw to nevyřeší.Jsou to asi vadné série a něco bude v hw a ne v sw
Odesláno 6. listopadu 2011 13 let @jardos: To už mě také napadlo, jelikož to postihuje tolik lidí. Nicméně není jak to potvrdit. Nezbývá bohužel než čekat. Alespoň by ale UPC mělo cenu pronájmu snížit, dokud se ty problémy nevyřeší... Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 6. listopadu 2011 13 let podtvrzení u mně. dvakrát funglovky a stejne,ted čekám na třetí výměnu. Dále mám stb obyč a ten jede bez problému,nezná ty hlášky co na kaonu
Odesláno 6. listopadu 2011 13 let To chce sepsat a ve velkém na UPC podat žalobu - klamavá reklama , služby za které platíme a dlouhodobě nefungují atd.
Odesláno 6. listopadu 2011 13 let Já jsem svůj Kaon před dvěma lety zapojil,funguje jak má a nechtěl bych o něj přijít(jedině výměnou za lepší PVR) Výraz klamavá reklama často slýchávám z úst vzteky rudých důchodců s pěnou u úst na informacích hypermarketů :oops:
Odesláno 6. listopadu 2011 13 let a není ??, v reklamě je cena bez pronájmu a zařízení + 2 x 49kč. dále, špičková kvalite vypadá uplně jinak .Stačí mrknout na skylink a datový tok .každopádně pochvala určitě je.A to vždy jak u operátora a u servisního technika,vždy ochota.Obávám se ale že uplna chyba to techniku asi nebude,nakoupil se shit zařízení a oni stím moc nenadělají.Možná jedna chyba.Převážně se rreklamují nové kusy a to do měsíce,ty putují do zkušebny,, tam to zapnou nechají hodinku jít,a když nezjistí problém vracejí to zpět upc a znova do oběhu.a to je kámen urazu,Pak se není čemu divit,že někteří reklamují i 4x krát.Nebod zákazník stráví více času na stb zkušce než nějaká zkušebna servis. A o tom to je.Koloběh
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.