Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Te´d už alespoň víte, proč UPC nemá zelenou (zdarma) telefonní linku. Vždyť na tom telefonu vydělají víc, než na službách, kvůli kterým se zaregistrovali v obchodním rejstříku.

..... a jak to tu ty stížnosti (tak povšechně) procházím, tak o technicích (nechci se dotknout těch zářných schopných jedinců) si začínám myslet také své. To musí být "boží" banda. Tam asi zaměstnaj každého, koho pro neschopnost od jinud vyrazili.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
  • po měsíci...
Odesláno

Tak mi dnes technik vymenil starou dobrou motorolu za nejaky zrejme uz pouzivany ubee. Odesel s tim ze net za pul hodiny pojede. Je to 5 hodin od jeho poslednich slov a net stale nejede. Nemit mobil tak asi zdechnu. Doprdele to je situace potrebuju makat na pc.

Odesláno

Puppy2209 > vy mate problem s ovladaci sitove karty (divne ale je, ze pred vymenou modemu ten stary fungoval - co se s PC delo, nejake resety?). Vyresi to reinstal potrebnych ovladacu sitove karty. Pro modem se zadne ovladace neinstaluji. Pokud nemate instalacni cd ke sve zakladni desce (sitove karte), naleznete je na strankach vyrobce. Stahujte spravne pro Vas operacni system (W7-WXP 32/64).

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
  Pepas napsal:
Tak mi dnes technik vymenil starou dobrou motorolu za nejaky zrejme uz pouzivany ubee. Odesel s tim ze net za pul hodiny pojede. Je to 5 hodin od jeho poslednich slov a net stale nejede. Nemit mobil tak asi zdechnu. Doprdele to je situace potrebuju makat na pc.
Vecer jsem volal na infolinku kde mi bylo vysvetleno, ze net nejede kvuli tomu, ze novy modem jeste neshli zaregistrovat. Nekdy v noci to asi zfoukli,protoze rano uz to slapalo jak po masle. Ps : alespon jsem objevil toto forum.
  • po měsících...
Odesláno

Tak tohle fórum jsem radši neměl objevit, teď mám strach, že mi internet nikdy nepojede... :(

 

Až do dneška mi internet fungoval jak po másle (32Mb/s).

Dnes ráno v 8h mi technik přinesl nový modem CISCO EPC3925 a já mu odevzdal starou Motorolu (přecházím na 60Mb/s).

Modem jsem si sám bez problémů zapojil, ale internet nešel.

Při předání mi bylo řečeno, že nepůjde asi hodinu, než to spustí, takže jsem si z toho nedělal hlavu.

 

Nešel ani po 3hodinách, tak jsem volal na UPC linky, kde mi řekli, že ho vůbec nevidí a je asi špatně zapojený a že musí svítit světýlko "online".

Zkoušel jsem ho několikrát zapojit znovu (včetně koaxiálu), ale online se nerozsvítilo (a internet nešel).

 

Večer jsem jim volal znovu a vlídný chlapec na lince se mnou dohodl návštěvu technika na pondělí (zvolil jsem "V.I.P" za 350Kč, protože to potřebuju poměrně rychle), který mi dá (i zapojí) nový modem. Pokud se ukáže, že jsem to špatně zapojil (nepravděpodobné), zaplatím samozřejmě ještě 400Kč navíc.

Ale klidně zapltím i víc, pokud to bude fungovat, což po přečtení tohoto vlákna silně pochybuji :evil:

Odesláno

Pokud odpojil starý modem a připojil nový, tak na tom se snad nic zmastit nedá...

Odesláno

Elnc: to by ses divil, čeho jsou lidi schopni :lol:

 

Krysarr: vyšroubuj oba konektory a koukni, jestli se ti nepovedlo zlomit vodič, popř. jestli se konektor nesesmekl z kabelu.

Odesláno

Kulombo:

Představ si, že mi to včera celý den fungovalo plnou rychlostí!

Tak jsem přes formulář zrušil výjezd technika.

 

No, a dneska jsem modem jen na chvilku vypojil ze zásuvky, abych ho přendal pod stůl a zase nejde!! To je fakt blbost :(

 

Jak jsi to myslel s tím zlomeným vodičem? Na jedné straně je to v takové té bílé krabičce (datový výstup) a tam jsem to vůbec nerozdělával od té doby, co mi to před dvěma lety přinesli ;-) A na druhé straně bych to mohl poškodit, ale vzhledem ktomu, že včera internet fungoval, tak je poškození vodiče nepravděpodobné, ne?

Odesláno

Naopak, pokud ti internet uz fungoval, tak je pravdepodobna pricina ve spatnem signalu - tedy klidne v kabelu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community