Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

To zní asi logicky... Tak mi ještě, prosím, řekněte, zda když přijede technik a zjistí, že mám pravdu a vymění mi kabel, tak to budu platit, protože je to moje chyba, nebo to nebudu platit, protože je to chyba UPC??

Odesláno

Zkus zalaborovat s tim kabelem, nekde tam bude problem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mno, už asi 5x jsem ten kabel vyšrouboval z modemu a dal zpět, takže to už nechám být. :(

 

Mám dva dotazy:

1) budu platit ten výjezd, pokud je kabel poškozený?

nebo

2) dá se někde takový kabel koupit, že bych si ho obstaral sám?

 

Ještě mě napadla fantasmagorická varianta: šel by odšroubovat ten kabel, co vede od zdi do té bílé krabičky a napojit přímo do modemu? Je to stejný koaxiál? Tím bych totiž vyloučil nebo potvrdil poškozený propojovací kabel.

Odesláno
Mám dva dotazy:

1) budu platit ten výjezd, pokud je kabel poškozený?

nebo

2) dá se někde takový kabel koupit, že bych si ho obstaral sám?

 

1) ne, pokud není viditelně poškozený, popř. není patrné, žes ho poškodil Ty.

2) ano, dá, ale nedělal bych to, pravděpodobně tam bude někde ztrátovost a výměna kabelu to nemusí vyřešit. Doporučil bych objednat technika.

 

Ta fantasmagorická varianta samozřejmě vyzkoušet jde, ale musíš mít zásuvku s F konektorem. Jestli je tam klasická anténní zásuvka, tak by sis musel ještě dodělat konektor a jestli to neumíš, tak do toho raději nevrtej.

Odesláno

Jen raději upřesním, že to doopravdy vypadá:

1) krabice v baráku na chodbě

2) z ní krz zeď dlouhý bílý kabel až do bílé krabičky (ta není ve zdi, je volně položená, přenositelná; z ní vedou tři díry, ale já používám jen internet)

3) z té krabičky vede krátký bílý kabel do modemu

 

2) a 3) vypadají úplně stejně (stejný "šroubovací", zřejmě F-konektor), proto jsem měl ten nápad ;-)

Odesláno

Tak to vyzkoušet samozřejmě můžeš

Odesláno

Tak jsem to zkusil a nic, což by mohlo vylučovat, že je chyba v kabelu, ne?

Budu muset zavolat toho technika :(

Odesláno

Asi jo, jestli je tam v serii zapojeny ten rozbocovac nebo ne , by na funkci nemelo mit vliv, ale stejne je to divny, taky muze byt treba problem v konektoru modemu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Modem vyměněn a zatím běhá :)

Fungoval ihned po připojení, takže tamten byl fakt nějakej špatnej. A já pořád myslel, že třeba "začne fungovat časem" :)

  • po měsících...
Odesláno

Stejna zkusenost jako ostatni. Zapojila jsem to, po 3 hodinach mrkla, co sviti. online sviti, up, dow, link. bloka jen ta vec odledne internetu nepravidelne, ale mam to zapojene jeste pres vlastni modem s wifi a zda se, ze je problem nekde mezi temahle 2 krabickama a nebo dal ke zdroji upc..

telefon vubec nefunguje.

zkusom zapojit ntb primo k jejich modemu, a zjistim, zda nefunguje net tak..

na telefon budu rezignovane cekat napr do zitrka.

ma nekdo jeste nejakej napad? ty drivery ted vazne nevim.. nema nekdo odkaz, nebo popis, jak zjistit, jake bych eventuelne potrebovala?

diky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community