Odesláno 9. listopadu 2011 13 let Aho vsem, mam problem s instalaci noveho balicku (internet) modem pri registraci na serveru hlasi nejakou chybu a na tech. podpore mi jiz nekolik dni jen vyhybave rikaji, ze to zaurguji u techniku. Nechteji me dat spojeni nekam jinam kde bych mohl toto vyresit. Co mam delat nebo na koho se obratit? Vzdyt je to otazka hodiny a je to opraveno.. Vite nekdo kdo nejaky kontakt na nekoho, kdo by byl ochoten vecii resit??? Diky za pomoc
Odesláno 9. listopadu 2011 13 let To se tu resi stale dokola, bohuzel, oni tam maji nejaky novy system se kterym jsou problemy a obcas u nekoho registrace noveho modemu trva velmi dlouho a to i nekolik dni, nejsi prvni kdo si zde stezuje. Nezbyva nez pockat a obcas zkusit resetovat modem, treba se chytne. A kdyz se nebude stale nic dit, tak opet volat a otravovat, dokud to zeprovozni. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 23. února 2012 13 let Dobry den.Nevim na koho se mam obratit,ale chtela bych se zeptat kdyz by jsem chtela zrusit internet s UPC tak kolik let by jsem ho mela platit abych ho mohla zrusit?Dekuji za vasi odpoved
Odesláno 23. února 2012 13 let Zrusit ho muzez vzdycky, ale pokud mas nejakou smlouvu na dobu urcitou, tak to bude s poplatkem za predcasne ukonceni sluzeb, jinak u standartnich smluv je minimalni doba uzivani 3 mesice. Edit: tak t sou minimalni dobou uzivani nevim, ve starych obchodnich podminkach bylo 3 mesice, v tech novym co plati od unora uz nic takoveho uvedeno neni. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 23. února 2012 13 let minimální doba užívání je většinou 12 měsíců, protože tam bejvá ze začátku sleva, jenom u telefonu je vždycky 3 měsíce... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.