Odesláno 9. listopadu 2011 13 let Zdravim, dneska mi nainstalovali komfort/60mb internet. Bohužel ale technik vypadnul hned po zapojení se slovy že to do pěti hodin naskočí a už se neobtěžoval s nastavením mého routeru který s předchozím modemem scientificAtlanta fungoval bezvadně s výchozím nastavením. Po cca 8 hodinách co internet neběžel jsem začal trochu laborovat abych zjistil že mi internet jede bezvadně pokud zapojím pc přímo kabelem k modemu. Ovšem když to připojím přes router tak internet funguje cca minutu a pak přestane fungovat... Naprosto to nechápu. Zvláštní je že Skype stále běží. Myslel jsem že to je dns; tak jsem zkusil dns od upc, google i opendns - ale vždy se to chová stejně. Jediné co pomohlo je snížení rychlosti wan portu na 10mb, to mi pak ale internet jede ještě pomaleji než se starým tarifem. Máte někdo prosím nějaký nápad? Fórum jsem už prohledával.
Odesláno 9. listopadu 2011 13 let aktualizovat firmware na nejnovější verzi, zabezpečit wifi, vypnout upnp a qos... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 10. listopadu 2011 13 let Jenom vsuvka k tomu, že se technik neobtěžoval ... technik takovou povinnost nemá, router je Vaše zařízení a nastavení technikem je zpoplatněná služba. Moje doporučení je reset do továrního nastavení a celou síť vytvořit znova.
Odesláno 10. listopadu 2011 13 let Díky, reset na tovární nastavení jsem zkoušel a to nepomohlo. Zjistil jsem že UPS přes kterou jsem měl propojený router s modemem 9kvůli ochraně proti přepětí) limitovala rychlost na 100mbps. Po přímém připojení to skočilo na 1000mbps a přestalo to vypadávat po několika vteřinách jako předtím. Rychlost ale stále není v pořádku; pohybuje se to jen kolem 5mb download a 2mb upload. Vypnul jsem QOS a to opravdu hodně pomohlo; teď je rychlost 20mb down a 6 mb up. Ta rychlost uploadu je v pořádku, ovšem ten download je trojnásobně nižší než by měl být Vypnutí upnp nemělo žádný efekt. Když zapojím modem přímo do počítače tak rychlost stabilně dosahuje přes 60mb down a 6 up. Měli byste další tipy? Mimochodem proč to QOS tak brzdí? Podle popisu by to mělo naopak prioritizovat komunikaci a tím jí urychlovat...
Odesláno 10. listopadu 2011 13 let Tak nevím co se stalo ale najednou to začlo běhat normálně... Dokonce i při zapojení přes tu UPS. Děkuju za pomoc!
Odesláno 11. listopadu 2011 13 let Tak myslím že to nakonec bylo výpadky připojení na straně UPC a ne technikou u mě doma. Dnes mi to totiž asi hodinu dělalo stejné problémy a pak to zase naskočilo.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.