Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim, dneska mi nainstalovali komfort/60mb internet.

 

Bohužel ale technik vypadnul hned po zapojení se slovy že to do pěti hodin naskočí a už se neobtěžoval s nastavením mého routeru který s předchozím modemem scientificAtlanta fungoval bezvadně s výchozím nastavením.

 

Po cca 8 hodinách co internet neběžel jsem začal trochu laborovat abych zjistil že mi internet jede bezvadně pokud zapojím pc přímo kabelem k modemu. Ovšem když to připojím přes router tak internet funguje cca minutu a pak přestane fungovat... Naprosto to nechápu. Zvláštní je že Skype stále běží.

 

Myslel jsem že to je dns; tak jsem zkusil dns od upc, google i opendns - ale vždy se to chová stejně.

 

Jediné co pomohlo je snížení rychlosti wan portu na 10mb, to mi pak ale internet jede ještě pomaleji než se starým tarifem.

 

Máte někdo prosím nějaký nápad? Fórum jsem už prohledával.

Odesláno

aktualizovat firmware na nejnovější verzi, zabezpečit wifi, vypnout upnp a qos...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Jenom vsuvka k tomu, že se technik neobtěžoval ... technik takovou povinnost nemá, router je Vaše zařízení a nastavení technikem je zpoplatněná služba.

 

Moje doporučení je reset do továrního nastavení a celou síť vytvořit znova.

Odesláno

Díky, reset na tovární nastavení jsem zkoušel a to nepomohlo. Zjistil jsem že UPS přes kterou jsem měl propojený router s modemem 9kvůli ochraně proti přepětí) limitovala rychlost na 100mbps. Po přímém připojení to skočilo na 1000mbps a přestalo to vypadávat po několika vteřinách jako předtím. Rychlost ale stále není v pořádku; pohybuje se to jen kolem 5mb download a 2mb upload.

 

Vypnul jsem QOS a to opravdu hodně pomohlo; teď je rychlost 20mb down a 6 mb up. Ta rychlost uploadu je v pořádku, ovšem ten download je trojnásobně nižší než by měl být :( Vypnutí upnp nemělo žádný efekt.

 

Když zapojím modem přímo do počítače tak rychlost stabilně dosahuje přes 60mb down a 6 up.

 

Měli byste další tipy? :)

 

Mimochodem proč to QOS tak brzdí? Podle popisu by to mělo naopak prioritizovat komunikaci a tím jí urychlovat...

Odesláno

Tak nevím co se stalo ale najednou to začlo běhat normálně... Dokonce i při zapojení přes tu UPS. Děkuju za pomoc! :)

Odesláno

Tak myslím že to nakonec bylo výpadky připojení na straně UPC a ne technikou u mě doma. Dnes mi to totiž asi hodinu dělalo stejné problémy a pak to zase naskočilo.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community