Návštěvník Lofe Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 Zdravim, uz pomerne dlouhou dobu ( Cca mesic ) trpim obcasnymi vypadky stability connectu - jak sem se uz i tady dival v me lokalite ( Brno - stred ) je to naprosto "normlani". Nicmene cca pred 14 dny se UPC dusovalo, ze uz to fixnulu a taky to tech 14 dni jelo vcelku vporadku ( az dneska 10.11 zacal odpoledne zase litat packet loss - ale ne tak moc jako predtim ), ale to jen tak na uvod muj problem je trosku jinde. Cca 3 tydny zpatky jsem dostal s novou sluzbou upc i novy modem cisco epc3925, z pocatku jelo vse jak melo, ale po te jejich udrzbe na opravu packet lossu, se mi zacal nekolikrat denne nahodne restartovat. Zavolal sem na upc, poslali mi technika, ktery neotresne tvrdil, ze to bude modemem ( imho blbost, ptze zacal podobne blbnout i setobox u TV - pri sledovani obcasne samovolne rebooty ) - ale co se budu z pozice hloupeho zakaznika hadat. Dostal jsem dnes modem novy a... svete div se po cca 7 hodinach se opet svevolne restartoval. Moje otazka zni, mel nebo ma nekdo podobe problemy? Za posledni mesic uz jsem na UPC volal tolikrat, ze me nedela nic problem a zitra volam opet, ovsem prijde mi, ze v te firme nikdo nic nevi ( od operatoru, az po techniky ) - nemyslim to nejak ve zlem, ale proste mi to tak prijde protoze vsechny telefony jsou dle stejneho schemata, nejdriv se semou bavi jak s idiotem a nasledne se moc moc omlouvaji, a ze to budou resit - ale porad nic. Technik me dnes sdelil, ze se v cele lokalite brno predelavaji rozvody a ze to muze byt zpusobeno tim ( ano chapu packet loss, ale restartovani modemu, potazmo setoboxu ? ) a v podstate mi rekl, ze mam byt trpelivy, ze do konce roku se to spravi.... Like WTF? Uz me to pomalu prestava bavit a trva to opravdu dlouho. Nicmene tohle pisu spis jako sdeleni aktualnich pocitu a problemu. Moje otazka se hlavne tyka toho nahodneho restartovani modemu Diky za kazdou odpoved / radu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 Mrkni do rozhrani modemu,co ukazuje za hdnoty v polozce signal na http://192.168.1.1 nebo http://192.168.100.1/ Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47142 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Lofe Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 http://imageshack.us/f/266/beznzvutop.png/ Jen bych doplnil, ze tech par dni co sem cekal na technika sem resil ten problem tak, ze sem po par hodinach modem restartoval rucne - tim sem zabranil aby se mi nerestartoval nahodne kdyz se mi to nehodi. Budto sem vsechny ty dny mel jen stesti, nebo to funguvalo -> z tohoto bych osobne usuzoval chybu nekde primo v modemu a ne na UPC siti ( spatnej firmware ?? spatny nastaveni ?? ) - ale to je jenom moje domenka. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47145 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 hodnoty vypadaj slušně, ale je divný, že máš jenom 4 stahovací kanály, já jich tam mám u tohohle modemu 8 http://screenshot.cz/B4PTY/epc.png teď sem se zadíval na oba ty screeny, je zajímavý, že tobě se nahoře zobrazuje sériový číslo a já ho tam nemám --- tak to sériový číslo se skrylo, protože sem nebyl přihlášenej Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47147 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Lofe Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 Tak ted sem domluvil s technikem. Bylo mi receno ze je vse v poradku a ze ty restarty u predchoziho modemu zpusobovala nejspise jeho neschopnost uchovat si konfiguraci a proto se vzdy restartoval aby je nacetl znovu. Ten vypadek u noveho modemu dnes v noci mohl byt zpusoben tim stejnym, tak nezbyva nez doufat, ze se to bude aktualizovat opravdu jen jednou zacas v noci a ne 4x denne. Budu dal podavat informace jak to vypada. Jinak ptal jsem se primo na ty stahovaci kanaly, a rikal mi, ze to je normalni, ze standartne bezi 4 a pouze kdyz je zhorseny signal tak se jakoby rozprostrou pres tech 8 (jak mas ty) ale technicky porad jedou jen 4. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47151 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 takže tu máme horší signál to sem zvědavej, jak budou řešit zrychlení na 150+ Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47152 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 Lofe: Netusim jestli uz je to opraveno, ale mozna ty resety modemu zpusobuje nasledujici problem: Chyba ve firmware modemu Cisco EPC3925 , bohuzel novy fw ma problem s cz voice, takze zatim nelze updatovat. Workaround: 1. nastavit si na CPE (pocitac, notebook) MAC adresu tak, aby v retezci byly 2 nuly = ":00:" 2. nastavit na web rozhrani modemu leasetime cca 24hod az 1 tyden, potom se bude restartovat "jen" 1x po uplynuti teto doby. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47154 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 Můžu mít dotaz jak si opravil tu ztrátu paketů nebo to "přešlo" samo? Jinak modem mám stejnej a vypadá to asi takhle někdy je to i lepší ale ztrátovost nejde pod 50%.Nějaká rada? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47160 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 No tak takova ztratovost paketu ukazuje na problemy se signalem, takze mrkni do rozhrani modemu,co ukazuje za hodnoty v polozce signal na http://192.168.1.1 nebo http://192.168.100.1/ a hod ty vysledky sem. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47161 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 11. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2011 tak snad je to ono Power Level: Signal to Noise Ratio: Channel 1: -8.0 dBmV 38.5 dB Channel 2: -6.7 dBmV 39.2 dB Channel 3: -7.0 dBmV 38.6 dB Channel 4: -6.8 dBmV 39.2 dB Channel 5: -7.2 dBmV 38.8 dB Channel 6: -7.3 dBmV 39.0 dB Channel 7: -7.5 dBmV 38.6 dB Channel 8: -7.8 dBmV 38.6 dB Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3008-restartovani-modemu-cisco-epc3925/#findComment-47162 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.