Odesláno 14. listopadu 2011 13 let Zdravim, nechal sem si prepsat smlouvu z pritelkyne na sebe (a zaroven zmenu na Kombi Komfort), prinesli mi novej modem i setopbox (k druhy televizi), to oboje funguje dobre. Mame ale jeste CAM modul s kartou v hlavni televizi a tam je problem. Fungujou jenom nekodovany programy, na vsech ostatnich to hlasi Zakodovany program a pak tam naskoci menu CI, kde je akorat hlaska No access. Volal jsem na linku (2x), nechal sem televizi pustenou 6hodin! a stale nic ... Tak nez tam zavolam potreti, chci se zeptat, jestli nemate nekdo podobnou zkusenost, pripadne radu. Diky. (televize je Samsung B650, jinak je karta bezne v pocitaci, karta Mystique Cabix 2, ale to je ted asi jedno. Ted to zkousim klasicky v televizi.) Upraveno 18. listopadu 2011 13 let uživatelem Návštěvník
Odesláno 14. listopadu 2011 13 let Změnu tarifu sis mohl klidně udělat sám na sebe a ne to tak komplikovat. Zřejmě budeš muset napsat písemný požadavek s uvedením svých a přítelkyních nacionále a požádat o převod CAM.
Odesláno 14. listopadu 2011 13 let Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni). Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...
Odesláno 14. listopadu 2011 13 let Predpokladam, ze karta v pocitaci a TV Samsung je ta sama. Prendavas jen CAM modul s kartou UPC z PC do TV. V PC funguji vsechny programy? Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 15. listopadu 2011 13 let Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ... Hloupě se zeptám. V té žádosti bylo výslovně uvedeno, že chcete převést i modul? Nebo jen smlouvu. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 18. listopadu 2011 13 let Uz je to vyreseno. Volal jsem dvakrat na UPC linku (v sobotu a v nedeli), pokazdy jsem nechal zapnutou televizi jak trdlo 4 az 6 hodin, v pondeli rano stale nic. Tak jsem volal potreti, a najednou manik na lince zjistil, ze musi jeste v Lice neco prepsat a ze az prijdem domu, ze mame zase pustit televizi. Mlada prisla, pustila a behem minuty tam byly vsechny programy ... Takze tak, dik za spolupraci
Odesláno 18. listopadu 2011 13 let Takže byla přepsána smlouva, ale nebyl převeden modul Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.