Přejít na obsah

Prevod smlouvy -> nefunkcni karta v CAM modulu [VYRESENO]

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravim,

nechal sem si prepsat smlouvu z pritelkyne na sebe (a zaroven zmenu na Kombi Komfort), prinesli mi novej modem i setopbox (k druhy televizi), to oboje funguje dobre. Mame ale jeste CAM modul s kartou v hlavni televizi a tam je problem. Fungujou jenom nekodovany programy, na vsech ostatnich to hlasi Zakodovany program a pak tam naskoci menu CI, kde je akorat hlaska No access. Volal jsem na linku (2x), nechal sem televizi pustenou 6hodin! a stale nic ... Tak nez tam zavolam potreti, chci se zeptat, jestli nemate nekdo podobnou zkusenost, pripadne radu. Diky.

(televize je Samsung B650, jinak je karta bezne v pocitaci, karta Mystique Cabix 2, ale to je ted asi jedno. Ted to zkousim klasicky v televizi.)

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno

Změnu tarifu sis mohl klidně udělat sám na sebe a ne to tak komplikovat. Zřejmě budeš muset napsat písemný požadavek s uvedením svých a přítelkyních nacionále a požádat o převod CAM.

Odesláno

Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).

Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...

Odesláno

Predpokladam, ze karta v pocitaci a TV Samsung je ta sama. Prendavas jen CAM modul s kartou UPC z PC do TV. V PC funguji vsechny programy?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).

Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...

Hloupě se zeptám. V té žádosti bylo výslovně uvedeno, že chcete převést i modul? Nebo jen smlouvu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Uz je to vyreseno. Volal jsem dvakrat na UPC linku (v sobotu a v nedeli), pokazdy jsem nechal zapnutou televizi jak trdlo 4 az 6 hodin, v pondeli rano stale nic. Tak jsem volal potreti, a najednou manik na lince zjistil, ze musi jeste v Lice neco prepsat a ze az prijdem domu, ze mame zase pustit televizi. Mlada prisla, pustila a behem minuty tam byly vsechny programy ... Takze tak, dik za spolupraci ;)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community