Přejít na obsah

Prevod smlouvy -> nefunkcni karta v CAM modulu [VYRESENO]


Doporučené příspěvky

Návštěvník shrap

Zdravim,

nechal sem si prepsat smlouvu z pritelkyne na sebe (a zaroven zmenu na Kombi Komfort), prinesli mi novej modem i setopbox (k druhy televizi), to oboje funguje dobre. Mame ale jeste CAM modul s kartou v hlavni televizi a tam je problem. Fungujou jenom nekodovany programy, na vsech ostatnich to hlasi Zakodovany program a pak tam naskoci menu CI, kde je akorat hlaska No access. Volal jsem na linku (2x), nechal sem televizi pustenou 6hodin! a stale nic ... Tak nez tam zavolam potreti, chci se zeptat, jestli nemate nekdo podobnou zkusenost, pripadne radu. Diky.

(televize je Samsung B650, jinak je karta bezne v pocitaci, karta Mystique Cabix 2, ale to je ted asi jedno. Ted to zkousim klasicky v televizi.)

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3017-prevod-smlouvy-gt-nefunkcni-karta-v-cam-modulu-vyreseno/
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Změnu tarifu sis mohl klidně udělat sám na sebe a ne to tak komplikovat. Zřejmě budeš muset napsat písemný požadavek s uvedením svých a přítelkyních nacionále a požádat o převod CAM.

Návštěvník shrap

Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).

Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...

Prevod smlouvy nebyl iniciovan zenou tarifu, spis je spojilo vyhodne s uzitecnym (neplatil se poplatek za vymenu modemu a zaroven se to prepsalo na me, pac byl neustale problem, kdyz ja jim volal na linku a bylo to psany na pritelkyni).

Kazdopadne dopis pro prevod karty jsem psal, oni ji tam v systemu maj, tak ja nechapu, co je spatne ...

Hloupě se zeptám. V té žádosti bylo výslovně uvedeno, že chcete převést i modul? Nebo jen smlouvu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník shrap

Uz je to vyreseno. Volal jsem dvakrat na UPC linku (v sobotu a v nedeli), pokazdy jsem nechal zapnutou televizi jak trdlo 4 az 6 hodin, v pondeli rano stale nic. Tak jsem volal potreti, a najednou manik na lince zjistil, ze musi jeste v Lice neco prepsat a ze az prijdem domu, ze mame zase pustit televizi. Mlada prisla, pustila a behem minuty tam byly vsechny programy ... Takze tak, dik za spolupraci ;)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...