Návštěvník Retiree Odesláno 15. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 15. listopadu 2011 Především vy z vás, kteří tak úzkostlivě sledujete přenosové rychlosti, vzpomínáte si, jaké byly odezvy a přenosové rychlosti ze zámoří ještě na jaře tohoto roku? Rychlost i z velkých měst USA nepřesahovala 5 Mb/s, ping větší než 200 ms, pingy třeba do Londýna též vyšší než 100 ms. Statistiku si nevedu, ani nijak pečlivě rychlost nesleduju, ale tohle mám v paměti. Kdosi tu na fóru psal, že UPC investuje především do rozšiřování netu a na tv zapomíná - měl pravdu. Nechci UPC nijak obhajovat (sám jsem s nimi měl a ještě mám problémy), ale tohle je třeba uznat a modernizaci sítě jim přičíst k dobru. Myslím, že hodně problémů vyplývá z organizační struktury UPC a velmi špatné práce PR. Otázkou ovšem zůstává, zda může v dané struktuře firmy efektivně pracovat. Mám na mysli třeba činnost Klientského centra. Operátoři povětšinou velmi ochotní, ale.... Nebo třeba webové stránky, další téma k diskuzi... Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 15. listopadu 2011 Webove stranky UPC se stale zlepsuji, to bych jim zorvna nevytykal, me spis vadi ze UPC vubec nevyuziva informacni kanaly jako email, vubec si nevzpominam kdy me od nich naposled neco prislo, nebo kanal UPC Express, kdyby tam namisto ted debilnich vydeoklipu pustili radsi informace o aktualnich nabidkach internetu a tv udelali by lip. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-47311 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 15. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 15. listopadu 2011 Možná něco zlepšují na webu, změnila se grafika, ale sám jsi měl Tomusi problém s tím se přihlásit na "úzkém" monitoru do "Moje UPC". A co názvy a odkazy na ceníky nebo soubory, které mají popisovat složení a obsah služeb. Webové EPG změnilo grafiku a už tam snad nejsou duplicitní čísla stanic, ale třeba AXN stále není na pozici 20. Tam je Film+. Tak jsem se chtěl podívat do schránky "https://www.upclive.cz/Webmail/" jaký poslední rozumný email od UPC mám a ejhle certifikát je vydaný pro www.chello.cz. FireFox má u toho dobrý komentář: "Legitimní banky, obchody a ostatní veřejné servery vás o toto (změnit bezpečnostní podmínky) žádat nebudou". Tento server se prokazuje neplatnými informacemi. Certifikát patří jinému serveru, což může znamenat krádež identity. Tak ty emaily: Nenechte si ujít (HBO, AXN) a nabídka PVR HD. Samozřejmě, že o včerejším "plánovaném" výpadku ani slovo. Ještě, že to bylo na webu, ale to jsem zjistil, až mi to včera ráno vypadlo. Celý Sokolov, všechny služby CATV, DTV, Internet i telefon. Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-47316 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 15. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 15. listopadu 2011 Mailů od UPC chodí celkem dost, ale většinou je to nabídka na telefon nebo HD box, což ani jedno z toho nepotřebuju. A pak ještě chodí mailem faktura Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-47319 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Analogové DVD Odesláno 16. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 16. listopadu 2011 ...Nechci UPC nijak obhajovat (sám jsem s nimi měl a ještě mám problémy), ale tohle je třeba uznat a modernizaci sítě jim přičíst k dobru.Myslím, že hodně problémů vyplývá z organizační struktury UPC a velmi špatné práce PR. Otázkou ovšem zůstává, zda může v dané struktuře firmy efektivně pracovat. Mám na mysli třeba činnost Klientského centra. Operátoři povětšinou velmi ochotní, ale.... Nebo třeba webové stránky, další téma k diskuzi... Na ja, tak nějak, viz názor Tomuse a můj v témě viewtopic.php?f=10&t=3364&start=720 Jsme malý trh, hlídač nákladů v UPC prdí na naše dojmy, kalkuluje co získá nebo ztratí když něco vylepší (rozuměj zaplatí) nebo nechá být (rozuměj ušetří); sem patří tebou zmiňované PR (na druhou stranu v Brně jsem viděl nastříkanou reklamu přes celou šalinu - tramvaj), práce Klientského centra nebo webové stránky. Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-47422 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 11. března 2012 Sdílet Odesláno 11. března 2012 Děkují za přáni k narozeninám a také za dárek s úctou P.Boček Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-51098 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník misawimmer Odesláno 5. dubna 2012 Sdílet Odesláno 5. dubna 2012 jako muj pocit o UPC je ten ze na zakazniky se kasle (nebo s**e)...jejich komunikace se mnou jako se zakaznikem je strasna jako rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??) Dale nemoznost posilat normalni emaily jedina mozna cesta komunikace je pres ten jejich formular to je taky strasny (zvlast kdyz ocekavaji na neco odpoved tak clovek jak trotl porad dokola zadava ty samy informace do toho formulare) a ano existuje jina cesta rychlejsi pres mojeUPC jenze to by mi to moje UPC muselo po cca 3 mesicich co jsem na to poprve upozornil fungovat...a nejlepsi na konec...samoinstalace: bavil jsem se s technikem ktery mi sdelil ze by se to dalo asi vyresit i tak ze by za mnou dorazil do prace a ja bych mu dal starej modem on me novej a CI kartu a ja bych si s tim doma nejak popral...ale na lince to bohuzel nebyl schopnej nikdo pochopit.... nicmene jedno se jim musi nechat ceny maj slusny... internet taky funguje...ale komunikace je hruza no nic...preji pekny vecer... Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-51993 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 5. dubna 2012 Sdílet Odesláno 5. dubna 2012 Komunikace s UPC pres e-mail sice kdysi za dob Karnevalu fungovala, jenze do mailu si kazdej napise co chce a v UPC by to pak kolikrat museli slozite dekodovat, co vlastne chce, jaky ma cilo smlouvy, kde bydli atd. Takhle jsou na to pekne nachystane kolonky, ktere musis vyplnit a nikdo pak nemuzis resit chybejici udaje. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-51994 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 5. dubna 2012 Sdílet Odesláno 5. dubna 2012 To webové rozhraní není vysloveně špatné, ale nejsem si jistý, zda tam už jde vložit přílohu. Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-52001 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. dubna 2012 Sdílet Odesláno 7. dubna 2012 jako muj pocit o UPC je ten ze na zakazniky se kasle (nebo s**e)...jejich komunikace se mnou jako se zakaznikem je strasna jako rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??) Dale nemoznost posilat normalni emaily jedina mozna cesta komunikace je pres ten jejich formular to je taky strasny (zvlast kdyz ocekavaji na neco odpoved tak clovek jak trotl porad dokola zadava ty samy informace do toho formulare) a ano existuje jina cesta rychlejsi pres mojeUPC jenze to by mi to moje UPC muselo po cca 3 mesicich co jsem na to poprve upozornil fungovat...a nejlepsi na konec...samoinstalace: bavil jsem se s technikem ktery mi sdelil ze by se to dalo asi vyresit i tak ze by za mnou dorazil do prace a ja bych mu dal starej modem on me novej a CI kartu a ja bych si s tim doma nejak popral...ale na lince to bohuzel nebyl schopnej nikdo pochopit.... nicmene jedno se jim musi nechat ceny maj slusny... internet taky funguje...ale komunikace je hruza no nic...preji pekny vecer... UPC taky pracuje v tomto čase! Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-52047 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky