Přejít na obsah

UPC a my (zákazníci)


Doporučené příspěvky

Návštěvník Retiree

Především vy z vás, kteří tak úzkostlivě sledujete přenosové rychlosti, vzpomínáte si, jaké byly odezvy a přenosové rychlosti ze zámoří ještě na jaře tohoto roku?

Rychlost i z velkých měst USA nepřesahovala 5 Mb/s, ping větší než 200 ms, pingy třeba do Londýna též vyšší než 100 ms. Statistiku si nevedu, ani nijak pečlivě rychlost nesleduju, ale tohle mám v paměti. Kdosi tu na fóru psal, že UPC investuje především do rozšiřování netu a na tv zapomíná - měl pravdu.

Nechci UPC nijak obhajovat (sám jsem s nimi měl a ještě mám problémy), ale tohle je třeba uznat a modernizaci sítě jim přičíst k dobru.

Myslím, že hodně problémů vyplývá z organizační struktury UPC a velmi špatné práce PR. Otázkou ovšem zůstává, zda může v dané struktuře firmy efektivně pracovat.

Mám na mysli třeba činnost Klientského centra. Operátoři povětšinou velmi ochotní, ale.... Nebo třeba webové stránky, další téma k diskuzi...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/
Sdílet na ostatní stránky

Webove stranky UPC se stale zlepsuji, to bych jim zorvna nevytykal, me spis vadi ze UPC vubec nevyuziva informacni kanaly jako email, vubec si nevzpominam kdy me od nich naposled neco prislo, nebo kanal UPC Express, kdyby tam namisto ted debilnich vydeoklipu pustili radsi informace o aktualnich nabidkach internetu a tv udelali by lip.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-47311
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Možná něco zlepšují na webu, změnila se grafika, ale sám jsi měl Tomusi problém s tím se přihlásit na "úzkém" monitoru do "Moje UPC".

A co názvy a odkazy na ceníky nebo soubory, které mají popisovat složení a obsah služeb.

Webové EPG změnilo grafiku a už tam snad nejsou duplicitní čísla stanic, ale třeba AXN stále není na pozici 20. Tam je Film+.

 

Tak jsem se chtěl podívat do schránky "https://www.upclive.cz/Webmail/" jaký poslední rozumný email od UPC mám a ejhle certifikát je vydaný pro www.chello.cz.

FireFox má u toho dobrý komentář:

"Legitimní banky, obchody a ostatní veřejné servery vás o toto (změnit bezpečnostní podmínky) žádat nebudou".

Tento server se prokazuje neplatnými informacemi. Certifikát patří jinému serveru, což může znamenat krádež identity. :)

 

Tak ty emaily: Nenechte si ujít (HBO, AXN) a nabídka PVR HD.

Samozřejmě, že o včerejším "plánovaném" výpadku ani slovo. Ještě, že to bylo na webu, ale to jsem zjistil, až mi to včera ráno vypadlo.

Celý Sokolov, všechny služby CATV, DTV, Internet i telefon. :(

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-47316
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Analogové DVD
...Nechci UPC nijak obhajovat (sám jsem s nimi měl a ještě mám problémy), ale tohle je třeba uznat a modernizaci sítě jim přičíst k dobru.

Myslím, že hodně problémů vyplývá z organizační struktury UPC a velmi špatné práce PR. Otázkou ovšem zůstává, zda může v dané struktuře firmy efektivně pracovat.

Mám na mysli třeba činnost Klientského centra. Operátoři povětšinou velmi ochotní, ale.... Nebo třeba webové stránky, další téma k diskuzi...

 

Na ja, tak nějak, viz názor Tomuse a můj v témě viewtopic.php?f=10&t=3364&start=720

 

Jsme malý trh, hlídač nákladů v UPC prdí na naše dojmy, kalkuluje co získá nebo ztratí když něco vylepší (rozuměj zaplatí) nebo nechá být (rozuměj ušetří); sem patří tebou zmiňované PR (na druhou stranu v Brně jsem viděl nastříkanou reklamu přes celou šalinu - tramvaj), práce Klientského centra nebo webové stránky.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-47422
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po 4 týdnech...
Návštěvník misawimmer

jako muj pocit o UPC je ten ze na zakazniky se kasle (nebo s**e)...jejich komunikace se mnou jako se zakaznikem je strasna jako rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??) Dale nemoznost posilat normalni emaily jedina mozna cesta komunikace je pres ten jejich formular to je taky strasny (zvlast kdyz ocekavaji na neco odpoved tak clovek jak trotl porad dokola zadava ty samy informace do toho formulare) a ano existuje jina cesta rychlejsi pres mojeUPC jenze to by mi to moje UPC muselo po cca 3 mesicich co jsem na to poprve upozornil fungovat...a nejlepsi na konec...samoinstalace: bavil jsem se s technikem ktery mi sdelil ze by se to dalo asi vyresit i tak ze by za mnou dorazil do prace a ja bych mu dal starej modem on me novej a CI kartu a ja bych si s tim doma nejak popral...ale na lince to bohuzel nebyl schopnej nikdo pochopit....

 

nicmene jedno se jim musi nechat ceny maj slusny... internet taky funguje...ale komunikace je hruza

 

no nic...preji pekny vecer...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-51993
Sdílet na ostatní stránky

Komunikace s UPC pres e-mail sice kdysi za dob Karnevalu fungovala, jenze do mailu si kazdej napise co chce a v UPC by to pak kolikrat museli slozite dekodovat, co vlastne chce, jaky ma cilo smlouvy, kde bydli atd.

Takhle jsou na to pekne nachystane kolonky, ktere musis vyplnit a nikdo pak nemuzis resit chybejici udaje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-51994
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
jako muj pocit o UPC je ten ze na zakazniky se kasle (nebo s**e)...jejich komunikace se mnou jako se zakaznikem je strasna jako rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??) Dale nemoznost posilat normalni emaily jedina mozna cesta komunikace je pres ten jejich formular to je taky strasny (zvlast kdyz ocekavaji na neco odpoved tak clovek jak trotl porad dokola zadava ty samy informace do toho formulare) a ano existuje jina cesta rychlejsi pres mojeUPC jenze to by mi to moje UPC muselo po cca 3 mesicich co jsem na to poprve upozornil fungovat...a nejlepsi na konec...samoinstalace: bavil jsem se s technikem ktery mi sdelil ze by se to dalo asi vyresit i tak ze by za mnou dorazil do prace a ja bych mu dal starej modem on me novej a CI kartu a ja bych si s tim doma nejak popral...ale na lince to bohuzel nebyl schopnej nikdo pochopit....

 

nicmene jedno se jim musi nechat ceny maj slusny... internet taky funguje...ale komunikace je hruza

 

no nic...preji pekny vecer...

UPC taky pracuje v tomto čase!

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/#findComment-52047
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...