Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Především vy z vás, kteří tak úzkostlivě sledujete přenosové rychlosti, vzpomínáte si, jaké byly odezvy a přenosové rychlosti ze zámoří ještě na jaře tohoto roku?

Rychlost i z velkých měst USA nepřesahovala 5 Mb/s, ping větší než 200 ms, pingy třeba do Londýna též vyšší než 100 ms. Statistiku si nevedu, ani nijak pečlivě rychlost nesleduju, ale tohle mám v paměti. Kdosi tu na fóru psal, že UPC investuje především do rozšiřování netu a na tv zapomíná - měl pravdu.

Nechci UPC nijak obhajovat (sám jsem s nimi měl a ještě mám problémy), ale tohle je třeba uznat a modernizaci sítě jim přičíst k dobru.

Myslím, že hodně problémů vyplývá z organizační struktury UPC a velmi špatné práce PR. Otázkou ovšem zůstává, zda může v dané struktuře firmy efektivně pracovat.

Mám na mysli třeba činnost Klientského centra. Operátoři povětšinou velmi ochotní, ale.... Nebo třeba webové stránky, další téma k diskuzi...

Odesláno

Webove stranky UPC se stale zlepsuji, to bych jim zorvna nevytykal, me spis vadi ze UPC vubec nevyuziva informacni kanaly jako email, vubec si nevzpominam kdy me od nich naposled neco prislo, nebo kanal UPC Express, kdyby tam namisto ted debilnich vydeoklipu pustili radsi informace o aktualnich nabidkach internetu a tv udelali by lip.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Možná něco zlepšují na webu, změnila se grafika, ale sám jsi měl Tomusi problém s tím se přihlásit na "úzkém" monitoru do "Moje UPC".

A co názvy a odkazy na ceníky nebo soubory, které mají popisovat složení a obsah služeb.

Webové EPG změnilo grafiku a už tam snad nejsou duplicitní čísla stanic, ale třeba AXN stále není na pozici 20. Tam je Film+.

 

Tak jsem se chtěl podívat do schránky "https://www.upclive.cz/Webmail/" jaký poslední rozumný email od UPC mám a ejhle certifikát je vydaný pro www.chello.cz.

FireFox má u toho dobrý komentář:

"Legitimní banky, obchody a ostatní veřejné servery vás o toto (změnit bezpečnostní podmínky) žádat nebudou".

Tento server se prokazuje neplatnými informacemi. Certifikát patří jinému serveru, což může znamenat krádež identity. :)

 

Tak ty emaily: Nenechte si ujít (HBO, AXN) a nabídka PVR HD.

Samozřejmě, že o včerejším "plánovaném" výpadku ani slovo. Ještě, že to bylo na webu, ale to jsem zjistil, až mi to včera ráno vypadlo.

Celý Sokolov, všechny služby CATV, DTV, Internet i telefon. :(

Odesláno

Mailů od UPC chodí celkem dost, ale většinou je to nabídka na telefon nebo HD box, což ani jedno z toho nepotřebuju. A pak ještě chodí mailem faktura :D

Odesláno
...Nechci UPC nijak obhajovat (sám jsem s nimi měl a ještě mám problémy), ale tohle je třeba uznat a modernizaci sítě jim přičíst k dobru.

Myslím, že hodně problémů vyplývá z organizační struktury UPC a velmi špatné práce PR. Otázkou ovšem zůstává, zda může v dané struktuře firmy efektivně pracovat.

Mám na mysli třeba činnost Klientského centra. Operátoři povětšinou velmi ochotní, ale.... Nebo třeba webové stránky, další téma k diskuzi...

 

Na ja, tak nějak, viz názor Tomuse a můj v témě viewtopic.php?f=10&t=3364&start=720

 

Jsme malý trh, hlídač nákladů v UPC prdí na naše dojmy, kalkuluje co získá nebo ztratí když něco vylepší (rozuměj zaplatí) nebo nechá být (rozuměj ušetří); sem patří tebou zmiňované PR (na druhou stranu v Brně jsem viděl nastříkanou reklamu přes celou šalinu - tramvaj), práce Klientského centra nebo webové stránky.

  • po měsících...
Odesláno

Děkují za přáni k narozeninám a také za dárek s úctou P.Boček :diky

  • po 4 týdnech...
Odesláno

jako muj pocit o UPC je ten ze na zakazniky se kasle (nebo s**e)...jejich komunikace se mnou jako se zakaznikem je strasna jako rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??) Dale nemoznost posilat normalni emaily jedina mozna cesta komunikace je pres ten jejich formular to je taky strasny (zvlast kdyz ocekavaji na neco odpoved tak clovek jak trotl porad dokola zadava ty samy informace do toho formulare) a ano existuje jina cesta rychlejsi pres mojeUPC jenze to by mi to moje UPC muselo po cca 3 mesicich co jsem na to poprve upozornil fungovat...a nejlepsi na konec...samoinstalace: bavil jsem se s technikem ktery mi sdelil ze by se to dalo asi vyresit i tak ze by za mnou dorazil do prace a ja bych mu dal starej modem on me novej a CI kartu a ja bych si s tim doma nejak popral...ale na lince to bohuzel nebyl schopnej nikdo pochopit....

 

nicmene jedno se jim musi nechat ceny maj slusny... internet taky funguje...ale komunikace je hruza

 

no nic...preji pekny vecer...

Odesláno

Komunikace s UPC pres e-mail sice kdysi za dob Karnevalu fungovala, jenze do mailu si kazdej napise co chce a v UPC by to pak kolikrat museli slozite dekodovat, co vlastne chce, jaky ma cilo smlouvy, kde bydli atd.

Takhle jsou na to pekne nachystane kolonky, ktere musis vyplnit a nikdo pak nemuzis resit chybejici udaje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To webové rozhraní není vysloveně špatné, ale nejsem si jistý, zda tam už jde vložit přílohu.

Odesláno
jako muj pocit o UPC je ten ze na zakazniky se kasle (nebo s**e)...jejich komunikace se mnou jako se zakaznikem je strasna jako rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??) Dale nemoznost posilat normalni emaily jedina mozna cesta komunikace je pres ten jejich formular to je taky strasny (zvlast kdyz ocekavaji na neco odpoved tak clovek jak trotl porad dokola zadava ty samy informace do toho formulare) a ano existuje jina cesta rychlejsi pres mojeUPC jenze to by mi to moje UPC muselo po cca 3 mesicich co jsem na to poprve upozornil fungovat...a nejlepsi na konec...samoinstalace: bavil jsem se s technikem ktery mi sdelil ze by se to dalo asi vyresit i tak ze by za mnou dorazil do prace a ja bych mu dal starej modem on me novej a CI kartu a ja bych si s tim doma nejak popral...ale na lince to bohuzel nebyl schopnej nikdo pochopit....

 

nicmene jedno se jim musi nechat ceny maj slusny... internet taky funguje...ale komunikace je hruza

 

no nic...preji pekny vecer...

UPC taky pracuje v tomto čase!

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community