Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??)

 

Já nevím, proč si lidi pořád myslíte, že se vám bude někdo přizpůsobovat. Uvědomte si, že to vy chcete něco po mě, tak se podle toho zařiďte. Já nebudu 16 hodin denně v práci jenom proto, že jeden mě chce na 7 ráno a druhý až na 9 večer, taky mám nějakou pracovní dobu.

Odesláno

Zákazníkovi je samozřejmě potřeba se přizpůsobit, ale do určitý míry. Pokud teda UPC nabídne např. dobu 8-12 a 13-17, tak je to myslím zcela dostačující. Navíc technika UPC si člověk domů nevolá každej den, takže ten půlden volna si snad dokážou zařídit všichni.

Odesláno

Pokud vím, tak si člověk může vybrat časy mezi 8 - 12, 12 - 16 a 16 - 20. Ty 4 hodiny jsou z důvodu, že nikdo neví, kolik toho nakonec bude a kdy přesně se tedy technikovi povede přijet. Ale i to se dá řešit požadavkem na zavolání 20 minut před příjezdem.

Odesláno

Je to sice mimo, ale třeba u O2 když se technik posílá k někomu do bytu na opravu, tak je většinou 3hodinové rozmezí, od 7h-10h a večer až do 20h.

Odesláno
rict ze technik dorazi v intervalu 4hodin a jeste natvrdo danych to je silenost. (Kdo dneska pracuje jinak nez od 9-17?? A to si mam kvuli zarizeni jejich sluzeb vzit pulden volno??)

 

Já nevím, proč si lidi pořád myslíte, že se vám bude někdo přizpůsobovat. Uvědomte si, že to vy chcete něco po mě, tak se podle toho zařiďte. Já nebudu 16 hodin denně v práci jenom proto, že jeden mě chce na 7 ráno a druhý až na 9 večer, taky mám nějakou pracovní dobu.

 

 

hele laskave makas za zakaznikove prachy takze jestli je chces tak se prizpusob ty, a pokud se ti to nelibi tak si laskave hledej praci jinde !!! a ne ze se bude na tebe pul dne cekat za zakaznikove prachy !!! jsem za svy prachy ochoten cekat hodinu na dohodnutou hodinu +- ne pul dne!!!

 

omlouvam se ale to mi fakt nedalo, jak si nekdo stezuje ze ma praci...

Odesláno

Co se rozčilujete? On si nestěžuje, že má práci, ale nechápe, proč by měl mít práci ráno a večer a přes poledne nemít do čeho píchnout. To by se Vám asi taky nelíbilo. Ty stanovené doby jsou vcelku standardní. I když dříve ty 2h termíny byly lepší, často potom technici nestíhali, jelikož dopředu neví co je u zákazníka čeká.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Aladinku, já si neštěžuji, že mám práci a upřímně, na peníze lidí s takovým přístupem (já jsem pán světa, pos*rte se z toho) jako máš ty, kašlu. Když se ti nelíbí čekat, jdi ke konkurenci, kde čekat nemusíš (hodně štěstí při hledání :wink: )

 

Mimochodem 4 hodiny nejsou půl dne.

 

Jinak se taky omlouvám, sám sobě se divím, že tu vůbec píšu, když vím, že mě reakce vždycky vytočí. Takhle si kazit sobotu.

Upraveno uživatelem Kulombo

Odesláno
Co se rozčilujete? On si nestěžuje, že má práci, ale nechápe, proč by měl mít práci ráno a večer a přes poledne nemít do čeho píchnout. To by se Vám asi taky nelíbilo. Ty stanovené doby jsou vcelku standardní. I když dříve ty 2h termíny byly lepší, často potom technici nestíhali, jelikož dopředu neví co je u zákazníka čeká.

 

bohuzel ja jako ridic autobusu taky prez poledne nemam do ceho pichnout 1,5h, jsem v cizim meste a tak cekam... takze mam na vyber, bud budu delat nebo budu nezamestnany. jen tak mimochodem tech 1,5h se nezapocitava do pracovni doby. takze at mne technik nesere... neni povinost pracovat...

  • po měsících...
Odesláno
Pokud vím, tak si člověk může vybrat časy mezi 8 - 12, 12 - 16 a 16 - 20. Ty 4 hodiny jsou z důvodu, že nikdo neví, kolik toho nakonec bude a kdy přesně se tedy technikovi povede přijet. Ale i to se dá řešit požadavkem na zavolání 20 minut před příjezdem.

Trochu to tady ozivim,

od zari udajne UPC zmenilo casove okno kdy si muzte vybrat, aby k vam technik prijel, uz to neni rozmezi ctyr hodin, ale pouze dvou, coz uz je mnohem rozumnejsi cas.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

A co na to Kulombo? :)

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community