Slamb Odesláno 7. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 7. listopadu 2012 jako malý offtopic ban - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-58895 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ritchi Odesláno 7. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 7. listopadu 2012 Elf IQ sa nemeria podla faktoru chyby,ktoru si niekto sam pripusta a priznava,ale podla adekvatnej ci neadekvatnej reakcie kritizujuceho a podla tvojej reakcie by som sa v tvojom pripade tym IQ velmi neohanal. Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-58896 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 19. listopadu 2012 Dobrý den všem, po 10 letech jsem se po neustálých problémech problémech s UPC rozhodla definitivně ukončit smlouvu a doufám, že už se s podobným přístupem ke klientům nikdy nesetkám. Vloni nám na základě chyby ve vyúčtování a domnělého nedoplatku bez odůvodnění odpojili internet i televizi, přestože jsme byli stálým klientem odebírajícím nejdražší službu. 14 dní jsme byli vypnutí, než se vše vysvětlilo. Jako omluvu nám nabídli "slevu"...za 750 Kč jsme dostali to, co nabízeli novým klientům za 650 Kč. Vzhledem k tomu, že se nám nechtělo řešit nové dodavatele služeb, jsme to velkoryse přešli. Blbci naivní!!! Dobře nám tak. Po skončení slevy nám UPC bez upozornění začalo účtovat 1205 Kč za nabídku standard!!!!! A ještě nám opět tvrdí, že nemají platbu za září, kterou jsme prokazatelně uhradili přes SIPO. To ani nemluvím o tom, že ohledně vypovězení smlouvy se na internetu dočtete, že máte nejdříve zavolat na kontaktní linku, kde průměrně 25 minut čekáte, a tam Vám řeknou, Ať si to podáte písemně a že neví, jaktože tam máte takové vyúčtování. Všechny VARUJI!!!! UPC NIKDY!!! Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-59174 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 19. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 19. listopadu 2012 standard nikdy nestál víc než 600, takže na něj nemohli dát slevu na 750 nebo účtovat v plný palbě 1200 ohledně vypovězení smlouvy se na internetu dočtete, že máte nejdříve zavolat na kontaktní linku to bych rád věděl, kde se na stránkách upc píše, že ukončovat smlouvu se má telefonicky http://www.drogovaporadna.cz/ v lepším případě je to jenom moc bujná fantazie... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-59175 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 20. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 20. listopadu 2012 Pěkný román, ale naprosto mimo mísu... Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-59176 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 20. listopadu 2012 No Anna Kluzová ma pravdu tak napul, zaprve - opravdu je na webu UPC informace, ze jim mate neprve volat nebo psat http://www.upc.cz/klientske-centrum/zme ... ed-sluzeb/ zadruhe - je velky rozdil jestli mate balicek sluzeb Kombi Komfort za 649 Kc mesicne, nebo samostany internet za 499,- a k tomu tv Standart za 599 (+ prijimaci zarizeni), pak to opravdu dela okolo 1200 Kc, UPC vas tedy v tomto urcite nijak nepodvedlo. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-59180 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 20. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 20. listopadu 2012 zaprve - opravdu je na webu UPC informace, ze jim mate neprve volat nebo psat http://www.upc.cz/klientske-centrum/zme ... ed-sluzeb/ koukám, že situace je horší, než sem si myslel protahovat, protahovat, protahovat nebo to tam jenom zapomněli ještě z dob, kdy bylo vyjednávání víc user-friendly... bych řek, že ten důvod bude od obojího trochu je velky rozdil jestli mate balicek sluzeb Kombi Komfort za 649 Kc mesicne, nebo samostany internet za 499,- a k tomu tv Standart za 599 (+ prijimaci zarizeni), pak to opravdu dela okolo 1200 Kc, UPC vas tedy v tomto urcite nijak nepodvedlo. v takovym případě je to vzhledem k politice upc a jeho nemožnosti v souladu s podmínkama automaticky převádět na výhodnější služby blbost uživatele, že nesleduje aktuální nabídku... a taky důvod, proč tolik nas*anejch lidí od upc utíká jak se bude od novýho roku zdražovat úplně všem, to mi v současný situaci přijde od upc jako úplná sebevražda... sice to je pro lidi jenom pár korun a pro upc miliony, ale je to zdražení, je to změna podmínek a dost lidí určitě hned nebo po uplynutí celejch 12 měsíců taky uteče i za cenu většího nebo menšího pohoršení ve kvalitě... až si tak řikám, jestli nemá upc v úmyslu časem svý maloobchodní zákazníky někomu střelit... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-59183 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 20. listopadu 2012 Problem je, ze letos uz se jednou zdrazovalo - poplatek za pronajem modemu ve vysi 49,- Kc, a ted po pul roce dalsi zdrazeni o desitky korun, pro radu zakazniku uz to muze byt posledni kapka, aby aspon zrusili treba televizi, nebo presli na levnejsi tarif a UPC bude zase tam kde je s penezma ted. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-59202 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 9. března 2014 Sdílet Odesláno 9. března 2014 Dobrý den všem, po 10 letech jsem se po neustálých problémech problémech s UPC rozhodla definitivně ukončit smlouvu a doufám, že už se s podobným přístupem ke klientům nikdy nesetkám. Vloni nám na základě chyby ve vyúčtování a domnělého nedoplatku bez odůvodnění odpojili internet i televizi, přestože jsme byli stálým klientem odebírajícím nejdražší službu. 14 dní jsme byli vypnutí, než se vše vysvětlilo. Jako omluvu nám nabídli "slevu"...za 750 Kč jsme dostali to, co nabízeli novým klientům za 650 Kč. Vzhledem k tomu, že se nám nechtělo řešit nové dodavatele služeb, jsme to velkoryse přešli. Blbci naivní!!! Dobře nám tak. Po skončení slevy nám UPC bez upozornění začalo účtovat 1205 Kč za nabídku standard!!!!! A ještě nám opět tvrdí, že nemají platbu za září, kterou jsme prokazatelně uhradili přes SIPO. To ani nemluvím o tom, že ohledně vypovězení smlouvy se na internetu dočtete, že máte nejdříve zavolat na kontaktní linku, kde průměrně 25 minut čekáte, a tam Vám řeknou, Ať si to podáte písemně a že neví, jaktože tam máte takové vyúčtování. Všechny VARUJI!!!! UPC NIKDY!!! Nechápu, proč lžete ... Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-71025 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frelo Odesláno 10. března 2014 Sdílet Odesláno 10. března 2014 dej si voraz ve 2 roky starem tematu uz to neni platne tak nevytahuj stare kachny a divej se na datum kdyz admin nezna tlacitko zamknuto Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3021-upc-a-my-z%C3%A1kazn%C3%ADci/page/7/#findComment-71037 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky