Přejít na obsah

UPC a my (zákazníci)


Návštěvník Retiree

Doporučené příspěvky

Návštěvník ritchi

Elf

 

IQ sa nemeria podla faktoru chyby,ktoru si niekto sam pripusta a priznava,ale podla adekvatnej ci neadekvatnej reakcie kritizujuceho a podla tvojej reakcie by som sa v tvojom pripade tym IQ velmi neohanal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Dobrý den všem, po 10 letech jsem se po neustálých problémech problémech s UPC rozhodla definitivně ukončit smlouvu a doufám, že už se s podobným přístupem ke klientům nikdy nesetkám. Vloni nám na základě chyby ve vyúčtování a domnělého nedoplatku bez odůvodnění odpojili internet i televizi, přestože jsme byli stálým klientem odebírajícím nejdražší službu. 14 dní jsme byli vypnutí, než se vše vysvětlilo. Jako omluvu nám nabídli "slevu"...za 750 Kč jsme dostali to, co nabízeli novým klientům za 650 Kč. Vzhledem k tomu, že se nám nechtělo řešit nové dodavatele služeb, jsme to velkoryse přešli. Blbci naivní!!! Dobře nám tak. Po skončení slevy nám UPC bez upozornění začalo účtovat 1205 Kč za nabídku standard!!!!! A ještě nám opět tvrdí, že nemají platbu za září, kterou jsme prokazatelně uhradili přes SIPO. To ani nemluvím o tom, že ohledně vypovězení smlouvy se na internetu dočtete, že máte nejdříve zavolat na kontaktní linku, kde průměrně 25 minut čekáte, a tam Vám řeknou, Ať si to podáte písemně a že neví, jaktože tam máte takové vyúčtování. Všechny VARUJI!!!! UPC NIKDY!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

standard nikdy nestál víc než 600, takže na něj nemohli dát slevu na 750 nebo účtovat v plný palbě 1200

ohledně vypovězení smlouvy se na internetu dočtete, že máte nejdříve zavolat na kontaktní linku

to bych rád věděl, kde se na stránkách upc píše, že ukončovat smlouvu se má telefonicky

:arrow:http://www.drogovaporadna.cz/

v lepším případě je to jenom moc bujná fantazie...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Anna Kluzová ma pravdu tak napul,

 

zaprve - opravdu je na webu UPC informace, ze jim mate neprve volat nebo psat http://www.upc.cz/klientske-centrum/zme ... ed-sluzeb/

 

zadruhe - je velky rozdil jestli mate balicek sluzeb Kombi Komfort za 649 Kc mesicne, nebo samostany internet za 499,- a k tomu tv Standart za 599 (+ prijimaci zarizeni), pak to opravdu dela okolo 1200 Kc, UPC vas tedy v tomto urcite nijak nepodvedlo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zaprve - opravdu je na webu UPC informace, ze jim mate neprve volat nebo psat http://www.upc.cz/klientske-centrum/zme ... ed-sluzeb/

koukám, že situace je horší, než sem si myslel :shock: protahovat, protahovat, protahovat :? nebo to tam jenom zapomněli ještě z dob, kdy bylo vyjednávání víc user-friendly... bych řek, že ten důvod bude od obojího trochu :roll:

je velky rozdil jestli mate balicek sluzeb Kombi Komfort za 649 Kc mesicne, nebo samostany internet za 499,- a k tomu tv Standart za 599 (+ prijimaci zarizeni), pak to opravdu dela okolo 1200 Kc, UPC vas tedy v tomto urcite nijak nepodvedlo.

v takovym případě je to vzhledem k politice upc a jeho nemožnosti v souladu s podmínkama automaticky převádět na výhodnější služby blbost uživatele, že nesleduje aktuální nabídku... a taky důvod, proč tolik nas*anejch lidí od upc utíká :roll:

 

jak se bude od novýho roku zdražovat úplně všem, to mi v současný situaci přijde od upc jako úplná sebevražda... sice to je pro lidi jenom pár korun a pro upc miliony, ale je to zdražení, je to změna podmínek a dost lidí určitě hned nebo po uplynutí celejch 12 měsíců taky uteče i za cenu většího nebo menšího pohoršení ve kvalitě... až si tak řikám, jestli nemá upc v úmyslu časem svý maloobchodní zákazníky někomu střelit...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem je, ze letos uz se jednou zdrazovalo - poplatek za pronajem modemu ve vysi 49,- Kc,

a ted po pul roce dalsi zdrazeni o desitky korun, pro radu zakazniku uz to muze byt posledni kapka, aby aspon zrusili treba televizi, nebo presli na levnejsi tarif a UPC bude zase tam kde je s penezma ted.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po roku...
Dobrý den všem, po 10 letech jsem se po neustálých problémech problémech s UPC rozhodla definitivně ukončit smlouvu a doufám, že už se s podobným přístupem ke klientům nikdy nesetkám. Vloni nám na základě chyby ve vyúčtování a domnělého nedoplatku bez odůvodnění odpojili internet i televizi, přestože jsme byli stálým klientem odebírajícím nejdražší službu. 14 dní jsme byli vypnutí, než se vše vysvětlilo. Jako omluvu nám nabídli "slevu"...za 750 Kč jsme dostali to, co nabízeli novým klientům za 650 Kč. Vzhledem k tomu, že se nám nechtělo řešit nové dodavatele služeb, jsme to velkoryse přešli. Blbci naivní!!! Dobře nám tak. Po skončení slevy nám UPC bez upozornění začalo účtovat 1205 Kč za nabídku standard!!!!! A ještě nám opět tvrdí, že nemají platbu za září, kterou jsme prokazatelně uhradili přes SIPO. To ani nemluvím o tom, že ohledně vypovězení smlouvy se na internetu dočtete, že máte nejdříve zavolat na kontaktní linku, kde průměrně 25 minut čekáte, a tam Vám řeknou, Ať si to podáte písemně a že neví, jaktože tam máte takové vyúčtování. Všechny VARUJI!!!! UPC NIKDY!!!

 

Nechápu, proč lžete ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník frelo

dej si voraz ve 2 roky starem tematu uz to neni platne tak nevytahuj stare kachny a divej se na datum

kdyz admin nezna tlacitko zamknuto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...