Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mám už tak 10 dní problém,ze se mi sekají programy...Kabely jsem kontroloval a nic..Nemá někdo radu,čím by to mnohlo být...Už je to na nervy...

Děkuji předem za každou radu...

Odesláno

a nemáš náhodou CV7000 HD? Proběhlo tady něco o špatné aktualizaci FW ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
Mám už tak 10 dní problém,ze se mi sekají programy...Kabely jsem kontroloval a nic..Nemá někdo radu,čím by to mnohlo být...Už je to na nervy...

Děkuji předem za každou radu...

 

 

a nebo kaon hd pvr ????

Odesláno

Ano mam CV7000 HD

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak jsem tu měl dnes technika a vymenil mi CV7000 HD za novejší typ KAON KCF-B4003HCO...A Vše v pořádku,tak snad už bude klid...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community