Slamb Odesláno 17. prosince 2011 Sdílet Odesláno 17. prosince 2011 nejrozšířenejší a s největším pokrytím nutně neznamená nejlepší a ještě dodám že operátoři a KC je celkem průser. v tom hodnocení internet roku to bude určitě hrát významnou roli... jinak bych řek, že operátoři kc upc sou celkem dobře vyškolený na standardní situace, ale jakmile dojde k něčemu nestandardnímu, už to chce zkušenosti... když je dotyčnej nemá, tak můžou nastat nepříjemnosti... co sem měl tu možnost mluvit s týpkem z klientskýho od jinýho poskytovatele, tak mi nebyl schopen uspokojivě odpovědět a že by se namáhal něco zjišťovat? vůbec... pohodička, klídek... tak sme si pokecali o životě a tim to skončilo... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 17. prosince 2011 Sdílet Odesláno 17. prosince 2011 to slamb:myslím,co se týče toho hodnocení internet roku,že máš pravdu,operátoři určitě mají manuál a podle něho jedou,nedej bože nenajít to v něm-nedomluvíš se s nima.Hodně záleží komu se dovoláš a jak to má dotyčný v paži nebo u prdele nebo podobné přirovnání,často melou nesmysly a protimluví si,ale jistě souhlas určitě jsou i horší týpci od jiných poskytovatelů-takže vlastně je to pohodička-jestli rozumím tedy Tvému hodnocení správně:jednooký UPC mezi slepými králem-tak nevím,asi mám velké nároky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 17. prosince 2011 Sdílet Odesláno 17. prosince 2011 takhle, že některý operátoři na kc sou neschopný, to neni ani tolik chyba jejich, jako těch lidí, co sou zodpovědný za jejich kvalitní proškolení... a pak je to samozřejmě o zkušenostech, ale úplně stejný je to i u obchodních zástupců a všude jinde u netypickejch situací je problém hlavně s tim, že tam je spousta obstrukcí při řešení některejch situací, až to hezký neni a to nemluvim o neustálejch změnách při řešení takovejch situací Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník allien Odesláno 17. prosince 2011 Sdílet Odesláno 17. prosince 2011 Taky dodam par informaci,ale od jineho poskytovatele. Ano, pracoval jsem na Technicke podpore O2-TeSu,do doby nez toto doposud docela schopne odd v Brne nezrusili.Proc?Protoze bude jen v Usti n L.,dle rozhodnuti manageru.Napriklad soused ma ADSL,dokud byl s cimkoliv problem,stacil telefon a nebo SMS na mou osobu,vetsinou to jeste ten den bylo funkni,pripadne doslo k predani na kolegy z dohledu DSLAMu.Nyni ma soused jiz cca 10 dni problemy s rozpadem pripojeni, nikdo mu nedokaze pomoct a prehazujou si ho po zelene lince jako horkej brambor.Tady je videt,ze je to o lidech a pristupu k zakaznikum a jejich porucham,neni to jen u UPC. To je jen jeden priklad za mnohe dalsi,kdyz jsem tam nedavno volal ja kvuli jine lince tak dotycny clovek ani nevedel kde najde prislusne parametry k dane pripojce,musel jsem ho navadet . Takze asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 17. prosince 2011 Sdílet Odesláno 17. prosince 2011 Několik přípojek od UPC jsem už zažil a nikdy neodcházel technik s tím, že by mně nechal polotovar. To by si to zase mohl pěkně odmontovat a sbohem. Ale když si to někdo nechá líbit, tak prosím. Jenom nechápu na co si pak vlastně stěžuje. Dříve se internet rozbíhal ihned po registraci, ale letos na jaře se české UPC stalo pokusným králíkem při testování nového systému a v něm to tak bohužel nefunguje. Až budeš potřebovat vyměnit modem, tak to pochopíš. Druhá věc je ta, že technik má povinnost ověřit si funkčnost (je na něm jak), ale většina na to kašle. Mně modem měnili a ten nový fungoval hned. Možná je to i proto, že o pár metrů dál je přípojka PODA, na kterou se lze připojit taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 17. prosince 2011 Sdílet Odesláno 17. prosince 2011 YABAKA jestli si chceš od technika přebírat funkční připojení, tak to abys mu mnohdy vyčlenil pokoj, kde může pár dní spát. Já mám tenhle týden 2 nefunkční internety, jeden z úterka, druhý ze středy a nejdou do teď. Několik přípojek od UPC jsem už zažil a nikdy neodcházel technik s tím, že by mně nechal polotovar. To by si to zase mohl pěkně odmontovat a sbohem. Ale když si to někdo nechá líbit, tak prosím. Jenom nechápu na co si pak vlastně stěžuje. Takže díky za radu,jestli bude někdy nějaké příště,tak pošlu technika s polotovarem do prdele a pak si můžu stěžovat na co?Že by na zaplacení zbytečného výjezdu technika?Nebo na to že technik je blb?YABAKA nám poradí! Zbytečný výjezd si může zaplatit třeba předseda představenstva UPC. Já jako zákazník objednávám službu a pokud ji nezprovozní, tak mě nějaké výjezdy zajímají pramálo. Vlastně vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 17. prosince 2011 Sdílet Odesláno 17. prosince 2011 to YABAKA:takže jak jsi napsal - Zbytečný výjezd si může zaplatit třeba předseda představenstva UPC. Já jako zákazník objednávám službu a pokud ji nezprovozní, tak mě nějaké výjezdy zajímají pramálo. Vlastně vůbec. -co mi to jako pomůže s fungováním internetu?Asi jsem natvrdlý a Tvé rady nechápu,škoda že nejsi můj soused Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Derek Odesláno 18. prosince 2011 Sdílet Odesláno 18. prosince 2011 takhle, že některý operátoři na kc sou neschopný, to neni ani tolik chyba jejich, jako těch lidí, co sou zodpovědný za jejich kvalitní proškolení... a pak je to samozřejmě o zkušenostech V prvni rade je pry dost zasadni problem v jejich financnim ohodnoceni, ergo s tim spojenou fluktuaci. Kdyz si s lidma vytiras zadek, tak se nemuzes divit, ze se ti stridaj po trech mesicich a zustanou ti tam ti, kteri by se jinde neuzivili - jenze jak jsem slysel, tak v rizeni spolecnosti se tyhle veci moc neresej. Nejspis proto, ze by to davalo smysl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 18. prosince 2011 Sdílet Odesláno 18. prosince 2011 V prvni rade je pry dost zasadni problem v jejich financnim ohodnoceni, ergo s tim spojenou fluktuaci. Kdyz si s lidma vytiras zadek, tak se nemuzes divit, ze se ti stridaj po trech mesicich a zustanou ti tam ti, kteri by se jinde neuzivili . Taky to tak vidím,ale může být ještě hůř-může je ještě vystřídat levná pracovní síla z východu nebo cvičené opice. :eye: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 18. prosince 2011 Sdílet Odesláno 18. prosince 2011 to YABAKA:takže jak jsi napsal - Zbytečný výjezd si může zaplatit třeba předseda představenstva UPC. Já jako zákazník objednávám službu a pokud ji nezprovozní, tak mě nějaké výjezdy zajímají pramálo. Vlastně vůbec. -co mi to jako pomůže s fungováním internetu?Asi jsem natvrdlý a Tvé rady nechápu,škoda že nejsi můj soused To ovšem není můj problém, že to nechápeš. Když si objednám nějakou službu, tak její instalaci potvrdím až v momentě, kdy služba funguje. A pokud nefunguje, tak nic nepotvrdím, technik si může sbalit svoje fidlátka a těšilo mě. A rozhodně se nemusím obávat, že bych v takovém případě platit nějaký marný výjezd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.