Návštěvník son Odesláno 18. prosince 2011 Sdílet Odesláno 18. prosince 2011 Takže po lopatě-když si technik sbalí svoje fidlátka,tak mě net nepůjde-a tohle nechci-já chci aby šel-a to co tady píšeš YABAKA,tak to mi a ani nikomu jinému nepomůže,jen možná někdo bude mít dobrý pocit,že si zahrál na tvrdáka,že se nenechal o....t .Mám celkem u prdele nějaké obavy z placení marného výjezdu.Ju rozumíš co Ti chci říct? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 18. prosince 2011 Sdílet Odesláno 18. prosince 2011 Já už můžu říct jenom tolik, že pokud si člověk nechá všechno líbit a myslí si, že jedná správně, když nechá technika odejít se zanechaným polotovarem, tak ať si pak nestěžuje. Sám bych takto nejednal a ze svého okolí znám dost lidí, kteří na tento přístup dojeli. Jeden známý má dokonce už přes rok nefunkční telefon, protože ani po opakovaných stížnostech nedošlo ze strany UPC k nápravě. A přitom stačilo tak málo, nechat si funkčnost telefonu předvést od technika, který ho tam zapojoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 19. prosince 2011 Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Myslim ze asi jednina moznost je technikovy nic nepodepisovat dokud sluzby nepojedou, on toho u tebe sice vic nenadela, protoze problem je v administraci sluzeb na strane UPC, technik se pak k tobe bude muset vratit, ale to uz neni tvuj problem, kdyz v tom ma UPC bordel. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kulombo Odesláno 19. prosince 2011 Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Omyl, technik se nikam vracet nebude, prostě zařízení odpojí, zabalí zpět do krabice a jede pryč, zbytek je na komunikaci UPC - zákazník. Pro mě je důležité to, že mám podepsanou smlouvu, a že si klient odmítá převzít službu, i když nefunkční, není můj problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 19. prosince 2011 Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Technik se samozřejmě bude vracet kamkoliv kam ho pošlou. A přebírat nefunkční službu může jenom úplný blázen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 19. prosince 2011 Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 od son » čtv, 15.12.2011, 21:33 Takže přispěji i já s troškou do mlýna-jako dlouholetý klient UPC jsem se již setkal snad se všemi problémy,které se zmiňují tady na foru-špatná faktura, občasné výpadky,30minutové čekání na spojení s operátorem atd. -a světe div se jsem u nich pořád.Rozhodl jsem se přejít z 10M na balíček Kombi Komfort-dne 10.11.2011 přijeli 2technici,vyměnili modem,zapojili telefon a odjeli i když jsem internet nejel-známá slova,že pojede do hodiny-jenže já osoba znalá a poučená,jsem věděl s předchozích zkušeností,že to nebude pravda-nezklamali-net se rozjel až za 5dní po několikaterých urgencích-doporučuji objednat upc telefon a zkontrolovat jeho funkčnost.Čím mě ovšem UPC překvapilo je to,že po přechodu na Kombi Komfort jsem se nemohl dostat do svého e-mailu-myslím tím xxxxxx@upcmail.cz -po urgencích,že to nejde-upc závadu odstanilo,ale ejhle,stylem že mám e-mail úplně prázdný.Po opětovných urgencích a žádostech se omlouvají za technické problémy a prosí za trpělivost a děkují za pochopení,že problém vyřeší.Dnes je to měsíc a stále nevyřešeno.Nutno podotknout ke cti UPC,že 5.dní nefunkčních služeb mi bude odečteno z lednového vyúčtování,protože v prosincovém to nestihli vyřídit.Jinak rychlost připojení je výborná,komunikace otřesná,ale to se asi dá čekat u tak veliké firmy-schopného člověka aby tady v té naší republice se svíčkou hledal.No vidím to tak,že do Nového roku firmě UPC popřeju v hledání co nejlepších zaměstnanců hodně úspěchů a taky aby se mi při tom hledání podívali po mých e-mailech.Howk! son Příspěvky: 11 Bydliště: Val.Mez. Omyl, technik se nikam vracet nebude, prostě zařízení odpojí, zabalí zpět do krabice a jede pryč, zbytek je na komunikaci UPC - zákazník. Pro mě je důležité to, že mám podepsanou smlouvu, a že si klient odmítá převzít službu, i když nefunkční, není můj problém. Čekal jsem 5dní na zprovoznění viz.nahoře-s UPC jsem komunikoval a prd záleželo na tom jestli technikovi zprovoznění podepíši nebo ne,jestli je funkční-technik vymění modem,pošle ping-dostane odezvu,je to v pořádku z jeho strany,co by jako měl víc dělat?A proč já bych si měl technika nechávat jako rukojmí a nebo mu nic nepodepisovat?Udělal svou práci?Podle mě udělal.UPC udělalo svoji práci?Udělalo,ale až do 5-ti dnů po tom co ji udělal technik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kulombo Odesláno 20. prosince 2011 Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 Son ... palec nahoru, ale měl jsi hodně velkou smůlu, teď už naprostá většina modemů funguje, jestli nejdou 4% připojených, tak je to hodně. Problém byl cca 2 - 3 měsíce zpět, techdy nefungovaly výměny, u kterých byl navíc přiobjednaný telefon YABAKA ... ano, máš pravdu, technik se bude vracet tam, kam ho pošlou, ale pořád platí to, co jsem napsal výše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 20. prosince 2011 Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 Palec nahoru za ten blábol, že technik udělal svoji práci, když to ve skutečnosti nefunguje? Tady někdo jedl vtipnou kaši a přebral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 20. prosince 2011 Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 Já jsem si objednal balíček Kombi Komfort-t.j.60Mb internet,digit. televize,telefon,technik přijel vyměnil modem,připojil telefon,podívali jsme se jestli fungujou všechny programy které mají jít-fungovaly,telefon-fungoval,internet nejel-technik jak jsem psal výše odeslal ping,dostal odezvu a podle mého názoru on u mě v bytě ani víc udělat nemůže-ostatní má na starosti technické oddělení UPC.Navíc si myslím,že nás čeká doba,kdy bude UPC v rámci úspor řešit výměnu modemu poštou,ale třeba se pletu.Podle Tebe YABAKA svou práci neudělal dobře a já to neměl převzít a on by zase přijel znovu a kdyby to nefungovalo,tak zase znovu...Proč bych se měl chovat jak v čurákově mlýně-nikomu by to nepomohlo,snad jen státu,měl by víc na daních za projetý benzín a my všichni zase trošku smogu navíc.Já bych zase musel být opakovaně doma až přijede technik dělat jednu a tu samou práci-tož to je blbost na entou.No už se k tomu nebudu vyjadřovat,každý jsme nějaký,tohle je téma balíček KOMBI KOMFORT,tak jsem napsal své zkušenosti s přechodem na tento balíček a neočekával jsem nějaké rady,jak jsem měl co dělat.Tobě YABAKA doporučuji si tady na foru založit tema YABAKA radí-a v něm sepsat v bodech,jak a u jakých problémů se chovat a co dělat,každý by si tohle tema přečetl a byli by jsme všichni bez problémů šťastní že vše funguje jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. prosince 2011 Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 Palec nahoru za ten blábol, že technik udělal svoji práci, když to ve skutečnosti nefunguje? Tady někdo jedl vtipnou kaši a přebral Chápeš to špatně. Technika zajímá zapojení a úrovně signálu. Vlastně ještě registrace zařízení. To je jeho práce a víc udělat nemůže. Pokud to potom nejede, kvůli nějaké chybě v systému, to on už neovlivní. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.