Přejít na obsah

Aktivace Kombi komfort


Doporučené příspěvky

Návštěvník son

Takže po lopatě-když si technik sbalí svoje fidlátka,tak mě net nepůjde-a tohle nechci-já chci aby šel-a to co tady píšeš YABAKA,tak to mi a ani nikomu jinému nepomůže,jen možná někdo bude mít dobrý pocit,že si zahrál na tvrdáka,že se nenechal o....t .Mám celkem u prdele nějaké obavy z placení marného výjezdu.Ju rozumíš co Ti chci říct?

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3026-aktivace-kombi-komfort/page/5/#findComment-48531
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Já už můžu říct jenom tolik, že pokud si člověk nechá všechno líbit a myslí si, že jedná správně, když nechá technika odejít se zanechaným polotovarem, tak ať si pak nestěžuje. Sám bych takto nejednal a ze svého okolí znám dost lidí, kteří na tento přístup dojeli. Jeden známý má dokonce už přes rok nefunkční telefon, protože ani po opakovaných stížnostech nedošlo ze strany UPC k nápravě. A přitom stačilo tak málo, nechat si funkčnost telefonu předvést od technika, který ho tam zapojoval.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3026-aktivace-kombi-komfort/page/5/#findComment-48533
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze asi jednina moznost je technikovy nic nepodepisovat dokud sluzby nepojedou, on toho u tebe sice vic nenadela, protoze problem je v administraci sluzeb na strane UPC,

technik se pak k tobe bude muset vratit, ale to uz neni tvuj problem, kdyz v tom ma UPC bordel.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3026-aktivace-kombi-komfort/page/5/#findComment-48541
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kulombo

Omyl, technik se nikam vracet nebude, prostě zařízení odpojí, zabalí zpět do krabice a jede pryč, zbytek je na komunikaci UPC - zákazník. Pro mě je důležité to, že mám podepsanou smlouvu, a že si klient odmítá převzít službu, i když nefunkční, není můj problém.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3026-aktivace-kombi-komfort/page/5/#findComment-48566
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník son

od son » čtv, 15.12.2011, 21:33

Takže přispěji i já s troškou do mlýna-jako dlouholetý klient UPC jsem se již setkal snad se všemi problémy,které se zmiňují tady na foru-špatná faktura, občasné výpadky,30minutové čekání na spojení s operátorem atd. -a světe div se jsem u nich pořád.Rozhodl jsem se přejít z 10M na balíček Kombi Komfort-dne 10.11.2011 přijeli 2technici,vyměnili modem,zapojili telefon a odjeli i když jsem internet nejel-známá slova,že pojede do hodiny-jenže já osoba znalá a poučená,jsem věděl s předchozích zkušeností,že to nebude pravda-nezklamali-net se rozjel až za 5dní po několikaterých urgencích-doporučuji objednat upc telefon a zkontrolovat jeho funkčnost.Čím mě ovšem UPC překvapilo je to,že po přechodu na Kombi Komfort jsem se nemohl dostat do svého e-mailu-myslím tím xxxxxx@upcmail.cz -po urgencích,že to nejde-upc závadu odstanilo,ale ejhle,stylem že mám e-mail úplně prázdný.Po opětovných urgencích a žádostech se omlouvají za technické problémy a prosí za trpělivost a děkují za pochopení,že problém vyřeší.Dnes je to měsíc a stále nevyřešeno.Nutno podotknout ke cti UPC,že 5.dní nefunkčních služeb mi bude odečteno z lednového vyúčtování,protože v prosincovém to nestihli vyřídit.Jinak rychlost připojení je výborná,komunikace otřesná,ale to se asi dá čekat u tak veliké firmy-schopného člověka aby tady v té naší republice se svíčkou hledal.No vidím to tak,že do Nového roku firmě UPC popřeju v hledání co nejlepších zaměstnanců hodně úspěchů a taky aby se mi při tom hledání podívali po mých e-mailech.Howk!

 

son

 

Příspěvky: 11

Bydliště: Val.Mez.

 

Omyl, technik se nikam vracet nebude, prostě zařízení odpojí, zabalí zpět do krabice a jede pryč, zbytek je na komunikaci UPC - zákazník. Pro mě je důležité to, že mám podepsanou smlouvu, a že si klient odmítá převzít službu, i když nefunkční, není můj problém.

 

Čekal jsem 5dní na zprovoznění viz.nahoře-s UPC jsem komunikoval a prd záleželo na tom jestli technikovi zprovoznění podepíši nebo ne,jestli je funkční-technik vymění modem,pošle ping-dostane odezvu,je to v pořádku z jeho strany,co by jako měl víc dělat?A proč já bych si měl technika nechávat jako rukojmí a nebo mu nic nepodepisovat?Udělal svou práci?Podle mě udělal.UPC udělalo svoji práci?Udělalo,ale až do 5-ti dnů po tom co ji udělal technik. :D

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3026-aktivace-kombi-komfort/page/5/#findComment-48578
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kulombo

Son ... palec nahoru, ale měl jsi hodně velkou smůlu, teď už naprostá většina modemů funguje, jestli nejdou 4% připojených, tak je to hodně. Problém byl cca 2 - 3 měsíce zpět, techdy nefungovaly výměny, u kterých byl navíc přiobjednaný telefon

 

YABAKA ... ano, máš pravdu, technik se bude vracet tam, kam ho pošlou, ale pořád platí to, co jsem napsal výše

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3026-aktivace-kombi-komfort/page/5/#findComment-48583
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník son
:diky Já jsem si objednal balíček Kombi Komfort-t.j.60Mb internet,digit. televize,telefon,technik přijel vyměnil modem,připojil telefon,podívali jsme se jestli fungujou všechny programy které mají jít-fungovaly,telefon-fungoval,internet nejel-technik jak jsem psal výše odeslal ping,dostal odezvu a podle mého názoru on u mě v bytě ani víc udělat nemůže-ostatní má na starosti technické oddělení UPC.Navíc si myslím,že nás čeká doba,kdy bude UPC v rámci úspor řešit výměnu modemu poštou,ale třeba se pletu.Podle Tebe YABAKA svou práci neudělal dobře a já to neměl převzít a on by zase přijel znovu a kdyby to nefungovalo,tak zase znovu...Proč bych se měl chovat jak v čurákově mlýně-nikomu by to nepomohlo,snad jen státu,měl by víc na daních za projetý benzín a my všichni zase trošku smogu navíc.Já bych zase musel být opakovaně doma až přijede technik dělat jednu a tu samou práci-tož to je blbost na entou.No už se k tomu nebudu vyjadřovat,každý jsme nějaký,tohle je téma balíček KOMBI KOMFORT,tak jsem napsal své zkušenosti s přechodem na tento balíček a neočekával jsem nějaké rady,jak jsem měl co dělat.Tobě YABAKA doporučuji si tady na foru založit tema YABAKA radí-a v něm sepsat v bodech,jak a u jakých problémů se chovat a co dělat,každý by si tohle tema přečetl a byli by jsme všichni bez problémů šťastní že vše funguje jak má. :diky
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3026-aktivace-kombi-komfort/page/5/#findComment-48614
Sdílet na ostatní stránky

Palec nahoru za ten blábol, že technik udělal svoji práci, když to ve skutečnosti nefunguje? Tady někdo jedl vtipnou kaši a přebral :D

Chápeš to špatně. Technika zajímá zapojení a úrovně signálu. Vlastně ještě registrace zařízení. To je jeho práce a víc udělat nemůže. Pokud to potom nejede, kvůli nějaké chybě v systému, to on už neovlivní.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3026-aktivace-kombi-komfort/page/5/#findComment-48615
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...