Odesláno 20. prosince 2011 13 let Mně jako zákazníka nezajímá jaké úkoly kdo z UPC má, já si objednávám službu a od té vyžaduju funkčnost. Klidně ať si tam jeden technik přijde zapojit modem, druhý udělat něco v rozvodné skříni a třetí čekat až se to rozjede, ale službu převezmu v okamžiku funkčnosti, dřív ne. To je myslím naprosto jasný.
Odesláno 20. prosince 2011 13 let Zajimave Kdyz jde o zapojeni technikem, tak ses asertivni a spravedlivej az hruza, ale kdyz vedle ve vlakne uzivatel homberg resil spatne strzeny platby, tak to byla sama smirlivost, trpelivost a pochopeni No nicmene, jakkoliv se mi ta nekonkretni cekaci doba na aktivaci nelibi, tak jsem delal predminuly tyden instalaci, s technikem jsem se o tom bavil, on mi sam vysvetlil, ze s tim nic nenadela. Kdeze jsou ty lonske snehy, kdyz se u kliose fakt cekalo az se net rozbehne. Ted je honej od certa k dablu, na instalace maj pul hodiny a pak uz to ma v prackach centrala a nezbyva nez cekat. Takze jsme taky cekali... (dikybohu, ze se dockali).
Odesláno 20. prosince 2011 13 let Špatně nebo spíš omylem stržená platba nemá na provoz žádný vliv a navíc se to v dalším období srovná. V podstatě než člověk napíše reklamační dopis a UPC mu odpoví, tak už je další období a platba je zpátky. Ale objednat přípojku internetu a pak nemít nic je úplně jiná situace. Jestli to ale někomu vyhovuje, tak já mu ve štěstí nestojím, to opravdu ne
Odesláno 20. prosince 2011 13 let Jenze vis moc dobre, ze komunikace s UPC je dost divoka zalezitost. Ve finale je vetsina lidi rada, ze vubec maji dostupnou pripojku UPC a dal uz jsou holt v jejich moci. Asertivni nebo zdrave nasranej pristup se da praktikovat lip snad i s mobilnima opama nebo Ceskou postou. U UPC si muzes stezovat jak chces a komu chces, ale vzdycky to musi jit pres ultraefektni filtr zvanej KC
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.