Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Za čtyři televize se měsíčně platí více nejméně o 270,-Kč (3x SD Handan) 8)

Není pravda :D Zapůjčené můžete mít max. 2 STB do pronájmu. Další zařízení si musí klient zakoupit.

Nemusíš to brát tak birokraticky,to byla reakce na YABAKA že 4 TV jsou zdarma :roll:

Takovou blbost sis vymyslel, protože já napsal, že u kabelovky se platí jedna měsíční cena bez ohledu na to, jestli mám TV jednu nebo 4. A ne, že by 4 TV byly zdarma. A jestli najdeš obdobnou službu, kde si můžu ty 4 TV připojit a měsíční paušál bude pořád stejný, tak sem s tím.

Odesláno

Operativně si předplatím jednu kartu, druhou NEXT mám za +80Kč na měsíc stejnou nabídku a tím končím, další karty už v ceně té první nejsou. Takže si můžu leda operativně platit další paušál, což je skutečně výhra (ovšem pro Skylink) :-(

Odesláno

A ještě si lze u UPC připojit až 4 televize a platí se pořád stejná měsíční cena.

Nenapsal jsi zdarma,ale 4 TV za 1 cenu.Jak? :diky

Odesláno

Co jak? Jestli myslíš kus kabelu a rozbočovač, tak to je běžný domovní rozvod, navíc oproti satelitnímu rozvodu mnohdy jednoduší. Neřešme tady prosím hlouposti, celý můj příspěvek byl o tom, že se u kabelovky platí pořád stejný měsíční paušál bez ohledu na počet připojených televizorů (nebo s limitem 4 TV), což jiná služba prostě neumožňuje.

Odesláno

Tak jsem ve čtvrtek vyměnil HDMI kabel, chvíli se to chovalo, jako že je po problémech, obraz se držel, i zvuk, nezasekával se, ale dnes se to opět předvedlo ve své staré známé kráse, na tenis (Nova sport) se nedalo koukat, sem tam samočinný restart (Handan 7000). Každý tady řeší zda je 110 programů dost, ale skro nikdo kvalitu... Ať jim do té centrály udodí blesk, a kompletně to tam vyhoří (nejlépe v nočních hodinách, kdy tam nebudou lidi samozřejmě).

Odesláno

moje rec ale chtelo by to samozrejme aby to sezehlo i ty smejdy uvnitr - pak by mozna prisel nekdo lepsi - komu jde o to aby lidi byli spokojeni - vzdyt toho svinstva je dnes na svete dost - tak proc takove smejdy tady trpime a nechame se okradat

  • po 2 týdnech...
Odesláno
Dnes poprve za dlouhou radu let mam zkusenost pozitivni ze strany UPC. :-) Toto forum slouzi jak to ja chapu jednak ke sdileni zkusenosti a jednak i ke kritice sluzeb UPC, takze dnes jsem ziskal k narozeninam :-) 30 dni FIlmbox HD, Family, Extra. Malickost, ale potesi, konecne se nekdo chova jako clovek.

Nejsem uplne spokojeny zakaznik UPC, ale myslim, ze prevazuji klady. Pokusim se shrnout:

Klady: kvalitni Internet pripojeni (bez konkurence CR), letos ocividne kvalitnejsi signal TV kanalu

Zapory: nekvalitni KAON HD, nepruzna a neerudovana zakazniznicka linka

 

Osobne bych se priklonil ke zkvalitneni datoveho toku TV kanalu a mozna i nejaky HD kanal navic by potesil taky.

 

Tak se me potvrdilo ono zminovane nepruzna a neerudovana zakaznicka linka, ani nevim, jestli se mam smat.

Text požadavku:

Špatný signál - úroveň dB ČRo2-Praha v analogové nabídce rozhlasových stanic.

 

Část odpovědi, kterou mají připravenou pro obecné problémy asi :-)

Prosíme, ověřte kvalitu a úroveň signálu trojitým stiskem tlačítka "i" na Vašem dálkovém ovládání. Kvalita signálu má vykazovat 96% a více. Pokud je tato hodnota nižší, prosím, ověřte, zda nedošlo k uvolnění nebo poškození kabelů.

 

Na Vaši kartu byl zaslán obnovovací signál. Nyní prosím zapněte set top box na 120 minut, pak zkuste set top box resetovat. Reset provedete následovně: Vypněte STB na 20 minut ze zásuvky, zapněte a v menu přes položku systémové informace uveďte STB do továrního nastavení. Potom vyzkoušejte STB znovu naladit. Ladění STB: menu - instalace - manuální vyhledávání. Frekvence zadejte: 170.5 modulace nastavte: 64 (QAM) symbolrate nastavte na: 5000 - zvolte spustit vyhledávání a potvrďte.

 

Doporučujeme zabezpečit, aby byl set top box propojen koaxiálním kabelem (dodaným k set top boxu) přímo do zásuvky kabelové televize a z výstupu set top boxu nebyl veden koaxiální kabel do dalšího zařízení. Zkontrolovat případné rušení signálem od mobilního telefonu, rádia, Wi-Fi zařízení, které by se mohli nacházet v blízkosti set top boxu.

 

Pokud bude problém přetrvávat, kontaktujte, prosíme, klientské centrum ve chvíli, kdy budete u set top boxu pro případné naplánování návštěvy technika.

Jmeno slecny, pani nebudu vkladat :-) nic proti zenam

Odesláno

Asi to ani poradne nectou, vidi slovo "spatny signal" a uz posilaji automatickou odpoved,

je jasny ze problem s analogovym signalem se resi na hlavni stanici pro vase mesto a ne obnovovacim signalem. :bom:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Problemy s neustálymi vypadky televize vypadek trva par vterin ale je to kazde tri az pet minut porad , neni to kazdy den, ale dvakrat do tydne skoro celyden posledni mesic urcite .

Jsem z havířova a mam tv panasonic + ca modul od licy.

Chtěl bych jenom vědět jestli z okolí to taky někomu takhle často vypadává.

děkuji za odpověď

Upraveno uživatelem ogggi

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community