Odesláno 29. ledna 2012 13 let Ano, potvrzuji, výpadky se projevují již delší dobu, nejdelší byl snad ve čtvrtek 26. ledna cca hodinový, v pátek se již ráno výpadek po delší dobu projevoval znovu, po reklamaci na zákaznickém centru mně bylo sděleno, že závada v síti v Havířově trvá a na odstranění se pracuje. Bohužel, závada odstraněna zřejmě do dneška zcela nebyla, protože krátkodobé výpadky v signálu se trháním obrazu (kostičkování) a krátkým přerušováním zvuku projevují i dnes, 29.1. Chtělo by to, aby v pondělí 30. ledna co nejvíce uživatelů z Havířova reklamovalo kvalitu poskytované služby na zákaznickém centru UPC, jednotlivce zřejmě neberou vážně.
Odesláno 29. ledna 2012 13 let budu volat určitě ,protože platit za něco co nefunguje je celkem na nic
Odesláno 29. ledna 2012 13 let Mám stejný problém v Havířově, dnes velmi časté kostičkování a před chvílí to vypadlo úplně. Premium - Family Vodafone Station WiFi 6, CA modul Havířov, Podlesí
Odesláno 29. ledna 2012 13 let Taky mame stejny problem (Havirov), uz jsem jim napsala dost neprijemny email, takze jsem zvedava.
Odesláno 31. ledna 2012 13 let Že by nakopnutá optika někde? Tam pak to dohledání a opravy trvají dlouho :-/ Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.