Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

běžné relativně možná i jo, ale velmi dobré rozhodně ne a něco tu změnu muselo způsobit :? jestli se v tom někdo nešťoural a tohle neni výsledek :(

jinak už se to pomalu vrací do původního stavu, za tu dobu hodnoty překročily 40 dB a -4,x dBmV...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

btw upc navýšilo kapacitu v nixu z 90 na 110 Gb/s :shock: celkem 4x nix1, 1x nix2, 6x nix4

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

UPC navysilo z 60 na 80. Tech dalsich 30 Gbitu je byvale Sloane tj VO zakazcnici, ktere vyuziva jiny autonomni system (AS29113, UPC Broadband ma AS6830) a jinou peeringovou policy.

Odesláno

upc navýšilo z 90 na 110, o nějakym členění se tady nebavim - všech těch 110 Gb patří upc :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ahoj prosim vas mam dotaz mam internet 120 mega a kdyz to promerim pres brno tak mam toto

1631318994.png

 

Jak je mozne ze mam jen tak malou rychlost na speedtest.net kdyz ostatni mate normalne pres 120. Jen dodam ze pres mirror.karneval.cz mam rychlost kolem 116.

Diky za radu.

Odesláno

už je to tady :lol: hodnoty se sice vrátily do normálu, ale rychlost v prd***... http://screenshot.cz/KVN8K/sux.png

když nad tim tak uvažuju, radši hnusný hodnoty než takovou rychlost :?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Teď jsem volal na UPC kvůoi tomu, že jsem za 14 dní nedosáhl ani 100 Mbit u Fiber 120M. Dycky co to změřím, mám kolem 70 Mbit. Už mi i sledovali modem a samozřejmě v pořádku. Příští úterý přijde technik. To jsem zvědavý teda co vyřeší

Odesláno

ne že bych to chtěl zakřiknout, ale zdá se, že to byl jenom několikahodinovej problém právě kvůli vylepšení hodnot na původní úroveň :lol:http://screenshot.cz/ZL0UF/gg.png

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Po objednání balíčku KOMBI KOMFORT jsem si myslela, že se mi internet zrychlí, ale pořád mám naměřené hodnoty, které tomu neodpovídají. A přitom mi na UPC po všech perpetiích tvrdí, že stále moji smlouvu prověřují a mám mít trpělivost. Od 8.11. bych měla mít rychlost 60 / 6 Mb/s. Ale asi nemám :(

 

1620067938.png1631497304.png

Odesláno

Na měření ze speedtestu bych moc nespoléhal , když to pročteš zpětně , tak to více lidem nenaměří rychlost , kterou by dle smlouvy měli mít (včetně mě):

 

1640524164.png

 

 

Když jsem to ale kontroloval přes ftp , nebo pomocí NetworkMeteru , tak mi to požadovanou rychlost ukázalo .... :roll:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community